Przetargi.pl
„Doposażenie pracowni i warsztatów CKZiU” w ramach projektu pn.: „Fachowcy to MY!”

CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO IM. ZDZISŁAWA PASZKIEWICZA W ŁĘCZYCY ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, Ozorkowskie Przedmieście 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO IM. ZDZISŁAWA PASZKIEWICZA W ŁĘCZYCY
    Ozorkowskie Przedmieście 2
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    REGON: 100566603
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Doposażenie pracowni i warsztatów CKZiU” w ramach projektu pn.: „Fachowcy to MY!”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego doposażenia pracowni i warsztatów szkolnych CKZiU w Łęczycy w ramach projektu pn.: „Fachowcy to MY!”.3.2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Fachowcy to MY!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności. Nr umowy: RPLD.11.03.01-10-0010/22.3.3. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania Nr 6 „Modernizacja i wyposażenie/doposażenie pracowni i warsztatów CKZiU w Łęczycy”. Zamówienie obejmuje dostawę, rozmieszczenie, instalację, uruchomienie oraz w szczególności sprawdzenie poprawności działania (w zależności od przedmiotu zamówienia) profesjonalnego wyposażenia pracowni tj. kluczy, pilników ślusarskich, wkrętaków, kluczy udarowych, podnośników, prostownika, prasy hydraulicznej, zestawu elektronarzędzi, zestawu rozpieraków blacharskich, szafy warsztatowej, diagnoskopu, testerów akumulatorowych, mierników ozonu, betoniarki, przecinarek do płytek, szlifierek wielofunkcyjnych, dalmierza laserowego itp. nowego, nie powystawowego wyposażenia w ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – zał. Nr 5A .3.4. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część Nr 1 oraz Część Nr 2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.3.5. Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia – opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. Każdy opis musi być oznaczony numerem zadania/pozycji której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.3.6. Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:a) posiadać deklaracje CE,b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia,c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w SWZ, w szczególności w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,f) posiadać katalog / książkę części zamiennych, o ile producent dołącza do produktu, dopuszcza się dostęp online.Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego, przed terminem odbioru sprzętu oraz wydania stosownych zaświadczeń każdej przeszkolonej osobie, z zastrzeżeniami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia co do przeprowadzenia szkolenia dla profesjonalnego diagnoskopu oraz testera diagnostycznego do pojazdów osobowych wielu marek.Zapisy, w szczególności dotyczące serwisu gwarancyjnego, pogwarancyjnego i napraw zawarte są we Wzorze umowy – zał. nr. 4 do SWZ.UWAGA: Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji dla danej pozycji przedmiotu zamówienia.Zgodnie z treścią art. 99 ust. 5 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) jeżeli przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.Oznaczenie wg CPV: 44512000-2 Różne narzędzia ręczne, 44512940-3 Zestawy narzędziowe, 42652000-1 – Ręczne narzędzia elektromechaniczne3.7. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanychz rozmieszczeniem i instalacją – art. 60 ustawy Pzp.3.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o14 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem innego terminu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego doposażenia pracowni i warsztatów szkolnych CKZiU w Łęczycy w ramach projektu pn.: „Fachowcy to MY!”.3.2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Fachowcy to MY!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności. Nr umowy: RPLD.11.03.01-10-0010/22.3.3. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania Nr 6 „Modernizacja i wyposażenie/doposażenie pracowni i warsztatów CKZiU w Łęczycy”. Zamówienie obejmuje dostawę, rozmieszczenie, instalację, uruchomienie oraz w szczególności sprawdzenie poprawności działania (w zależności od przedmiotu zamówienia) profesjonalnego wyposażenia pracowni tj. podnośników samochodowychtj. nowego, nie powystawowego wyposażenia w ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – zał. Nr 5B.3.4. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część Nr 1 oraz Część Nr 2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.3.5. Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia – opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. Każdy opis musi być oznaczony numerem zadania/pozycji której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.3.6. Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:a) posiadać deklaracje CE,b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia,c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w SWZ, w szczególności w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,f) posiadać katalog / książkę części zamiennych, o ile producent dołącza do produktu, dopuszcza się dostęp online.Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego, przed terminem odbioru sprzętu oraz wydania stosownych zaświadczeń każdej przeszkolonej osobie, z zastrzeżeniami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia co do przeprowadzenia szkolenia dla profesjonalnego diagnoskopu oraz testera diagnostycznego do pojazdów osobowych wielu marek.Zapisy, w szczególności dotyczące serwisu gwarancyjnego, pogwarancyjnego i napraw zawarte są we Wzorze umowy – zał. nr. 4 do SWZ.UWAGA: Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji dla danej pozycji przedmiotu zamówienia.Zgodnie z treścią art. 99 ust. 5 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) jeżeli przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.Oznaczenie wg CPV: 44512000-2 Różne narzędzia ręczne, 44512940-3 Zestawy narzędziowe, 42652000-1 – Ręczne narzędzia elektromechaniczne3.7. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanychz rozmieszczeniem i instalacją – art. 60 ustawy Pzp.3.8. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o14 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem innego terminu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42652000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach