Przetargi.pl
„Doposażenie pracowni gimnazjalnych oraz Gabinetów Terapii Pedagogicznej” w ramach Projektu „Nowa jakość edukacji”

Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg

  • Adres: 63300 Pleszew, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 74 28 300 , fax. (062) 74 28 301
  • Data zamieszczenia: 2018-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
    Rynek 1
    63300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 74 28 300, fax. (062) 74 28 301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Doposażenie pracowni gimnazjalnych oraz Gabinetów Terapii Pedagogicznej” w ramach Projektu „Nowa jakość edukacji”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie pracowni gimnazjalnych oraz Gabinetów Terapii Pedagogicznej” w ramach Projektu „Nowa jakość edukacji”2) Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć zadań, tj.: a) Zadanie nr 1 – dostawa wyposażenia pracowni fizycznej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 1 stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. b) Zadanie nr 2 – dostawa wyposażenia pracowni matematycznych; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 2 stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. c) Zadanie nr 3 – dostawa wyposażenia pracowni chemicznych; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 3 stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. d) Zadanie nr 4 – dostawa wyposażenia pracowni biologicznej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 4 stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. e) Zadanie nr 5 – dostawa wyposażenia pracowni językowej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 5 stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. f) Zadanie nr 6 – dostawa wyposażenia pracowni geograficznej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 6 stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. g) Zadanie nr 7 – dostawa wyposażenia gabinetów terapii pedagogicznej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 7 stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. h) Zadanie nr 8 – dostawa materiałów rozwijających kompetencje kluczowe na rynku pracy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 8 stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. i) Zadanie nr 9 – dostawa szafy i dygestoriów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 9 stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 3) Przez pojęcie dostawy Zamawiający rozumie dostawę, wniesienie do poszczególnych sal lekcyjnych, montaż (w przypadku urządzeń tego wymagających) oraz uprzątnięcie sal po przeprowadzonym montażu. 4) W stosunku dla wszystkich Zadań, zamawiający wymaga: a) aby wszystkie powstające odpady w wyniku przeprowadzonych dostaw oraz montażu zutylizować na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującą na terenie Miasta i Gminy Pleszew segregacją odpadów; b) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji dostaw, w szczególności podczas prowadzenia montażu dostarczanego wyposażenia i przestrzegania przepisów bhp; c) zabezpieczenia pomieszczeń (w których będzie odbywał się montaż dostarczonego wyposażenia) przed ich uszkodzeniem; d) uporządkowanie sal przedmiotowych po przeprowadzonych pracach montażowych. 7) W zakresie zadania nr 9 Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów szafy oraz dygestoriów w zakresie +/- 10 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a) dla zadania nr 1 – 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt złotych), b) dla zadania nr 2 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), c) dla zadania nr 3 – 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych), d) dla zadania nr 4 – 100,00 zł (słownie: sto złotych), e) dla zadania nr 5 – Zamawiający nie wymaga wadium. f) dla zadania nr 6 – 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych), g) dla zadania nr 7 – 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych), h) dla zadania nr 8 - Zamawiający nie wymaga wadium. i) dla zadania nr 9 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) informacja o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; b) formularz cenowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ) c) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); d) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy. e) dokumenty niezbędne dla spełnienia okoliczności wskazanych w art. 22a ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach