Przetargi.pl
Doposażenie pracowni elektrycznej w Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Radzionkowie w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie pracowni elektrycznej w Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Radzionkowie w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu: komputerowego, multimedialnego, elektronicznego, elektrycznego, podzespołów i urządzeń peryferyjnych oraz pomiarowych stanowiących doposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu dla kierunku technik elektryk mieszczącej się w Technikum nr 13 w Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Radzionkowie ul. Zofii Nałkowskiej 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Szczegółowy opis sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, w tym zakres zamówienia, parametry i dane każdego urządzenia określa załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz i szczegółowa specyfikacja techniczna sprzętu. 3. Wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ parametry należy traktować jako minimalne. Wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach lepszych, większych, bardziej funkcjonalnych, jednakże musi mieć na względzie miejsce przeznaczenia oraz potencjalnych użytkowników dostarczonego sprzętu. Powyższe nie dotyczy sytuacji, gdy Zamawiający wyraźnie określił maksymalne wartości konfiguracyjne sprzętu i zawarł je w załączniku nr 2 do SIWZ 4. Wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ sprzęt winien posiadać wszelkie dokumenty uprawniające Zamawiającego do jego stosowania oraz niezbędne dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. Dostarczony sprzęt winien być sprawny oraz I jakości. 5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa. 6. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa do używania sprzętu i oprogramowania, będącego elementem przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt kompatybilny z innymi zamawianymi urządzeniami. Warunek ten dotyczy wyłącznie sprzętu, który wymaga lub umożliwia konfigurację z innymi zamawianymi urządzeniami. 8. Wykonawca oświadcza iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim (dotyczy tych elementów zamówienia, dla których istnieje instrukcja). 9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oznacza to, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie nawet części -należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym, technicznym, użytkowym o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, udowodnienie ich równoważności, leży po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 4 tygodni od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę do Zespołu Szkół Techniczno - Ekonomicznych ul. Zofii Nałkowskiej 2, 41-922 Radzionków, wraz z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia, w dniu roboczym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Wykonawca co najmniej dwa dni przed planowanym terminem dostawy telefonicznie powiadomi Zamawiającego o dokładnej dacie dostawy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania montażu i rozruchu dostarczonego sprzętu oraz udzielenia instruktażu dotyczącego użytkowania zakupionego i dostarczonego sprzętu. 12. Zaoferowana cena powinna obejmować koszty zakupu sprzętu oraz ich transport wraz z wniesieniem do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się w Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych, ul. Zofii Nałkowskiej 2, 41-922 Radzionków. 13. Odbiór zamówienia nastąpi w miejscu dostawy w obecności przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad lub usterek przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 15. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 16. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 17. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 18. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku VAT. 19. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 20. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania nalepek samoprzylepnych w ilości pozwalającej okleić każdy element realizowanego zamówienia z następującymi informacjami: 1) nazwa wykonawcy, 2) numer umowy. 21. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 310000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach