Przetargi.pl
Doposażenie pracowni chemicznej i pracowni analizy instrumentalnej w Technikum nr 1 w Zespole Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2013-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie pracowni chemicznej i pracowni analizy instrumentalnej w Technikum nr 1 w Zespole Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni chemicznej i pracowni analizy instrumentalnej w Technikum nr 1 w Zespole Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Opis przedmiotu zamówienia: (przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części) Część A - Doposażenie pracowni chemicznej w Technikum nr 1 w Zespole Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowego, pochodzącego z legalnego źródła, zmontowanego oraz sprawnego sprzętu/pomocy naukowych do pracowni chemicznej w Technikum nr 1 w Zespole Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następującego sprzętu/pomocy naukowych: 1) Waga elektroniczna - 7 sztuk, 2) Elektrody PH-metryczne - 10 sztuk, 3) Zestaw do analizy wody (walizkowy) - 1 komplet, 4) Zestaw do wykrywania wirusów HIV przy pomocy testu ELISA II - 1 sztuka, 5) Zestaw do badania poziomu glukozy - 1 sztuka, 6) Zestaw do ćwiczeń wyjaśniający podstawy układów grupowych krwi oraz zależności dawca/biorca - 1 sztuka, 7) Zestaw do badań profilu genetycznego człowieka - 1 sztuka, 8) Cyfrowa kamera mikroskopowa - 1 sztuka, 9) Prądnica do wytwarzania prądu indukcyjnego - 1 sztuka, 10) Klosz próżniowy z pompą - 1 sztuka, 11) Maszyna elektrostatyczna Wimshursta - 1 sztuka, 12) Uniwersalne papierki wskaźnikowe w rolce - 2 sztuki + 8 dodatkowych rolek, 13) Palnik do topienia metali na gaz propan - butan z wymiennymi dyszami oraz z wężami do podpięcia butli - 1 sztuka, 14) Tygiel grafitowy lub miseczka do topienia metali o pojemności maksymalnej 20 g - 1 sztuka, 15) Tygiel do topienia metali o pojemnościach od 20 do 50 g - 4 sztuki, 16) Tygiel ścięty o pojemności maksymalnej 50 g - 1 sztuka, 17) Pojemnik Dewara - 1 sztuka, 18) Pompka do napowietrzania wody w zbiorniku - 1 sztuka. 3. Szczegółowy zakres zamówienia, parametry i dane każdego urządzenia/pomocy naukowych znajdują się w wykazie sprzętu/pomocy naukowych i szczegółowej specyfikacji sprzętu/pomocy naukowych stanowiącej załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ. 4. Sprzęt/pomoce naukowe winien/winny posiadać wszelkie dokumenty uprawniające Zamawiającego do jego stosowania oraz niezbędne dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. Dostarczony sprzęt/pomoce naukowe winien/winny być sprawny/e oraz pierwszej jakości. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania montażu, rozruchu oraz udzielenia instruktażu dotyczącego stosowania zakupionego i dostarczonego sprzętu/pomocy naukowych tj. wag elektronicznych, cyfrowej kamery mikroskopowej, prądnicy do wytwarzania prądu indukcyjnego, klosza próżniowego z pompą, maszyny elektrostatycznej Wimshursta, palnika do topienia metali, pojemnika Dewara, pompki do napowietrzania wody. 6. Wykonawca oświadcza iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim (dotyczy tych elementów przedmiotu zamówienia, dla których istnieje instrukcja). 7. Zaoferowana cena powinna obejmować koszty zakupu wyposażenia pracowni, transport sprzętu/pomocy naukowych wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę do Technikum nr 1 w Zespole Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach ul. Opolska 26. 9. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia sprzętu tj. w Technikum nr 1 w Zespole Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach ul. Opolska 26, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 10. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia za wyjątkiem uniwersalnych papierków wskaźnikowych i zestawów do badań wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 13. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 14. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 15. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku VAT. 16. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 17. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 8a do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej. CZĘŚĆ B - Doposażenie pracowni analizy instrumentalnej w Technikum nr 1 w Zespole Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowego, pochodzącego z legalnego źródła, zmontowanego oraz sprawnego sprzętu do pracowni analizy instrumentalnej w Technikum nr 1 w Zespole Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wykaz sprzętu obejmuje zakup, dostawę i montaż następujących elementów: 1) Mobilne stanowiska komputerowe - laptopy wraz z oprogramowaniem - 17 sztuk, 2) Router sieci bezprzewodowej - 2 sztuki. 3. Szczegółowy zakres zamówienia, parametry i dane urządzeń znajdują się w wykazie sprzętu i szczegółowej specyfikacji sprzętu stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wskazane parametry należy traktować jako minimalne. Wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach lepszych, większych, bardziej funkcjonalnych, jednakże musi mieć na względzie miejsce przeznaczenia oraz potencjalnych użytkowników dostarczonego sprzętu. 5. Wyżej wymieniony sprzęt winien posiadać wszelkie dokumenty uprawniające Zamawiającego do jego stosowania oraz niezbędne dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. Dostarczony sprzęt winien być sprawny oraz pierwszej jakości. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania rozruchu dostarczonego sprzętu oraz udzielenia instruktażu dotyczącego stosowania zakupionego i dostarczonego sprzętu. 7. Wykonawca oświadcza iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim. 8. Zaoferowana cena powinna obejmować koszty zakupu wyposażenia pracowni, jego transport wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż wraz z rozruchem, według wykazu sprzętu i szczegółowej specyfikacji sprzętu stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę do pracowni analizy instrumentalnej w Technikum nr 1 w Zespole Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach ul. Opolska 26. 10. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia sprzętu tj. w pracowni analizy instrumentalnej w Technikum nr 1 w Zespole Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach ul. Opolska 26, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 11. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 14. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 15. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 16. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku VAT. 17. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 18. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania nalepek samoprzylepnych w ilości odpowiadającej ilości pozwalającej okleić każdy element realizowanego zamówienia z następującymi informacjami: 1) nazwa wykonawcy, 2) numer umowy. 19. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 8b do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 383110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach