Przetargi.pl
Doposażenie placu zabaw w sołectwie Brody Malina i sołectwie Biała w dodatkowe urządzenia siłowni, przebudowa palcu zabaw w sołectwie Nowa Wieś oraz modernizacja placu zabaw w sołectwie Lgota na terenie Gminy Kłobuck

Gmina Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 100 150 , fax. 343 172 661
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
    ul. 11 Listopada 6
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 100 150, fax. 343 172 661
    REGON: 15139827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaklobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie placu zabaw w sołectwie Brody Malina i sołectwie Biała w dodatkowe urządzenia siłowni, przebudowa palcu zabaw w sołectwie Nowa Wieś oraz modernizacja placu zabaw w sołectwie Lgota na terenie Gminy Kłobuck
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z doposażeniem placu zabaw w sołectwie Brody Malina i Biała, przebudową placu zabaw w sołectwie Nowa Wieś, modernizacja palcu zabaw w sołectwie Lgota oraz montażem elementów siłowni zewnętrznej w sołectwie Zakrzew. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części: 3.1.1. Część 1 – Doposażenie placu zabaw w sołectwie Brody Malina: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zamierzeniem inwestycyjnym na działce nr ew. 683/2 (obręb Brody Malina przy ul. Źródlanej), polegającym na doposażeniu placu zabaw w elementy siłowni zewnętrznej przeznaczonej dla społeczności lokalnej.. 2) Na działce nr ew. 683/2 obręb Brody Malina znajdują się istniejące elementy placu zabaw. Na działce występuje zieleń niska głównie trawa, która nie koliduje z projektowaną inwestycją. 3) Zakres inwestycji obejmuje w szczególności: a) dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej: - biegacz/orbitrek eliptyczny; - wyciskanie siedząc/wyciąg górny; - wahadło/twister; - tablica regulaminowa. c) dostawę i montaż elementów małej architektury, zgodnie z dokumentacją projektową: - ławki wypoczynkowa z oparciem 1 szt.; - stojak na rowery 1 szt.; - kosza na śmieci 1 szt. UWAGA: 1. Odległość transportu materiałów z rozbiórki należy kalkulować indywidualnie. 2. Niniejsze zamówienie nie obejmuje zakresu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy placu zabaw oraz boiska do piłki nożnej wraz z piłkochwytami. 3. Liczba elementów małej architektury przeznaczonych do montażu została określona w pkt. 3.1.1. ppkt 3) lit. c). 4. Zamawiający dopuszcza montaż fundamentów prefabrykowanych lub fundamentów lanych zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji projektowej. 3.1.2. Część 2 – Doposażenie placu zabaw w sołectwie Biała: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zamierzeniem inwestycyjnym na działce nr ew. 667/2 (obręb Biała Górna przy ul. Częstochowskiej), polegającym na doposażeniu placu zabaw w elementy siłowni zewnętrznej przeznaczonej dla dzieci z pobliskiej szkoły oraz okolicznych mieszkańców. 2) Na działce nr ew. 667/2 obręb Biała Górna znajdują się istniejące elementy placu zabaw wraz elementami małej architektury. 3) Zakres inwestycji obejmuje w szczególności: a) dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej: - wioślarz wolnostojący wraz fundamentem prefabrykowanym; - biegacz/orbitrek wraz fundamentem prefabrykowanym; - prasa nożna/twister wraz fundamentem prefabrykowanym; - ławka z pedałkami wraz fundamentem prefabrykowanym; - tablica regulaminowa wraz fundamentem prefabrykowanym. b) dostawę i montaż elementów małej architektury, zgodnie z dokumentacją projektową: - ławka wypoczynkowa z oparciem 2 szt. wraz fundamentem prefabrykowanym; UWAGA: 1. Odległość transportu materiałów z rozbiórki należy kalkulować indywidualnie. 3.1.3. Część 3 – Przebudowa palcu zabaw w sołectwie Nowa Wieś: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zamierzeniem inwestycyjnym na działce nr ew. 265 (obręb Nowa Wieś przy ul. Lipowej), polegającym na przebudowie placu zabaw w elementy siłowni zewnętrznej przeznaczonej dla społeczności lokalnej. 2) Na działce nr ew. 265 obręb Nowa Wieś znajdują się istniejące elementy placu zabaw. 3) Zakres inwestycji obejmuje w szczególności: a) dostawę i montaż elementów placu zabaw: - zestaw zabawowy metalowy wraz z fundamentem prefabrykowanym zgodnie z dokumentacja projektową; - huśtawka bocianie gniazdo wraz z fundamentem prefabrykowanym zgodnie z dokumentacja projektową. UWAGA: 1. Odległość transportu materiałów z rozbiórki należy kalkulować indywidualnie. 2. Elementy istniejącego palcu zabaw Zamawiający zdemontuje we własnym zakresie. 3. Niniejsze zamówienie nie obejmuje zakresu dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy placu zabaw tj.: zestaw sprawnościowy, huśtawka podwójna, bujak ważka, ławka z oparciem, ławka bez oparcia, kosz na śmieci. 3.1.4. Część 4 – Modernizacja placu zabaw w sołectwie Lgota: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zamierzeniem inwestycyjnym na działce nr ew. 265 (obręb Lgota przy ul. Południowej), polegającym na modernizacji siłowni zewnętrznej poprzez utwardzenie terenu pod istniejącymi elementami siłowni zewnętrznej z kostki brukowej wraz obrzeżami. Orientacyjna powierzchnia utwardzenia z kostki betonowej o grubości 6 cm wynosi 115,80 m2 i orientacyjna długość obrzeży betonowych wynosi 50,6 mb. Ponadto Zamawiający przewiduje zagospodarowanie terenu w nasadzenia zimozielone np.: tuja szmaragd w formie żywopłotu. Roślinność zimozielona przeznaczona jest do nasadzenia wzdłuż ogrodzenia w tylnej części działki w ilości 60 szt. np. tuja szmaragd o wysokości sadzonek 95 cm. W przedniej części działki przewidziano jako uzupełnienie istniejących już nasadzeń 2 szt. np. tuja szmaragd sadzonek o wysokości min. 175 cm. UWAGA: 1. Odległość transportu materiałów z rozbiórki należy kalkulować indywidualnie. 2. W ramach zamówienia dokumentacja projektowa obejmuje wyłącznie utwardzenie z kostki betonowej terenu pod istniejącą siłownią zewnętrzną. 3.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. 3.3.Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przepisami i normami technicznymi, oraz na zasadach określonych w SIWZ. 3.4.Wykonawca jest także zobowiązany do takiego prowadzenia robót i takiego zabezpieczenia terenu budowy, aby umożliwiłoby to niezakłócone funkcjonowanie obiektu, zgodnie z jego przeznaczeniem. 3.5.Podstawą do opracowania opisu przedmiotu zamówienia oraz jego zakresu (ilościowo – rzeczowego) są następujące dokumenty: 1) projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu sportowo – rekreacyjnego przy ul. Źródlanej w sołectwie Brody Malina – załączniki nr 11 do SIWZ; 2) projekt doposażenia placu zabaw w sołectwie Biała w dodatkowe urządzenia siłowni zewnętrznej – załączniki nr 12 do SIWZ; 3) projekt przebudowy palcu zabaw w sołectwie Nowa Wieś – załączniki nr 13 do SIWZ; 4) projekt budowlano – wykonawczy budowy siłowni zewnętrznej na wydzielonej części działki 599/3 w miejscowości Lgota ul. Południowa - załączniki nr 14 do SIWZ; 5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych załączniki nr 15 do 18 do SIWZ, 3.6. Ponadto Zamawiający załączył przedmiary robót, które stanowią materiał pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty, a podane w przedmiarze podstawy wyceny należy traktować jako orientacyjne - załączniki nr … do SIWZ. 4. Materiały równoważne 4.1 Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry, mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. 4.2 Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 4.3 Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 4.4 Zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 4.5 Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 5. Gwarancja i rękojmia 5.1 Na przedmiot zamówienia ustala się okres gwarancji jakości – zgodnie z deklaracją ofertową, który dla robót budowlanych wynosi minimalnie 36, a maksymalnie 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 5.2 Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 5.3 Wykonawca odpowiada względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i zakres tej odpowiedzialności Wykonawca rozszerza na okres udzielonej gwarancji, o której mowa w ust. 1, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotowych robót budowlanych (podstawa prawna: art. 558 ust. 1 Kodeksu Cywilnego). 5.4 Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 5.5 Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy 5.6 Oświadczenie Gwarancyjne stanowi załącznik do projektu umowy. UWAGA: a) termin gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z opisem w Rozdz. XII niniejszej SIWZ, b) termin gwarancji Wykonawca podaje w miesiącach, określając deklarowany termin jako 36, 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, c) określenie terminu gwarancji poniżej wymaganego minimum tj. 36 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp. W przypadku deklaracji terminu gwarancji powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęty zostanie 60 miesięczny termin gwarancji, natomiast w treści umowy wpisany zostanie zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie. 6. Podwykonawcy 6.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 6.2 Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a st. 2 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.3 Zlecenie zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 6.4 Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zadaniu pierwszym , w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a. ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę 7.1. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszyscy robotnicy budowlani bezpośrednio związani z wykonywaniem przedmiotu zamówienia pod kierownictwem Kierownika Budowy lub Kierowników Robót, zatrudnieni byli przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). 7.2. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 2 ust. 7 i 8 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Ochrona środowiska 8.1. Wykonawca w czasie wykonywania robót budowlanych lub w czasie usuwania ewentualnych wad, jest zobowiązany podjąć niezbędne działania w celu ochrony środowiska i przyrody na terenie budowy i na terenach przyległych; 8.2. Wykonawca, jest zobowiązany postępować z odpadami z terenu budowy z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797); 8.3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu konieczności uiszczenia opłat, kar lub grzywien, przewidzianych w przepisach dotyczących ochrony środowiska lub przyrody i przepisach regulujących gospodarkę odpadami; 8.4.Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności prawnych zmierzających do przejęcia odpowiedzialności z tytułu zobowiązań prywatnoprawnych lub publicznoprawnych, które mogą być dochodzone od Zamawiającego, z powodu naruszenia przez Wykonawcę przepisów z zakresu ochrony środowiska lub przyrody i ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą na wypadek podjęcia czynności niewystarczających dla uwolnienia Zamawiającego od takiej odpowiedzialności; 8.5. Materiały budowlane odzyskane w trakcie prowadzonych robót rozbiórkowych, po oczyszczeniu należy dostarczyć, za pokwitowaniem ilości i asortymentu, w miejsce wskazane przez Zamawiającego; 8.6. Rozbiórkę materiałów przeznaczonych do odzysku, ich załadunek, transport i rozładunek, Wykonawca będzie prowadził z należytą starannością, w sposób wykluczający możliwość ich uszkodzenia, a składowanie materiałów będzie prowadził w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu. 9. Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie jest podzielone na części a Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie określa ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) w pkt. 2.2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli: 1) Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy. W takim przypadku gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty podmiotowe, będące w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca powinien wnioskować aby Zamawiający uwzględnił te dokumenty, 2) Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017r. poz. 570 tekst jedn.). W takim przypadku, gdy Wykonawca powołuje się w składanym oświadczeniu na dostępność dokumentów w bezpłatnych, ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej, Wykonawca powinien wskazać te bazy danych, aby Zamawiający mógł zapoznać się z dokumentami. 1 Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym; 5.2 dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach