Przetargi.pl
Doposażenie placów zabaw przy szkołach podstawowych w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Płośnica współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

Urząd Gminy Płośnica ogłasza przetarg

  • Adres: 13-206 Płośnica, ul. Dworcowa 52
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 023 6968008 , fax. 023 6968005
  • Data zamieszczenia: 2014-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Płośnica
    ul. Dworcowa 52 52
    13-206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 023 6968008, fax. 023 6968005
    REGON: 00054089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.plosnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie placów zabaw przy szkołach podstawowych w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Płośnica współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie w zakresie szczegółowym obejmuje następujące części: Część 1: Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Gródkach. Ogólna powierzchnia placu zabaw 180 m2 (13,8 m x 13m) Zakres prac obejmuje: a) wykonanie nawierzchni placu zabaw. Nawierzchnia wykonana na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie. Dopuszczalne jest zastosowanie kruszywa betonowego z wtórnego przerobu. W celu zapewnienie spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni spadek ok. 1,0proc.. Na podbudowie z betonu należy ułożyć krawężniki elastyczne gumowe o wymiarach 1000x250x50mm w kolorze czarnym lub zielonym. Wokół urządzeń należy wykonać strefy bezpieczeństwa zgodnie z instrukcjami producenta z nawierzchni bezpiecznej gumowej lub piankowej do stosowania na zewnątrz w kolorze zielonym o łącznej pow.h 95,2m2. Jako nawierzchnię komunikacyjną należy zastosować nawierzchnię w kolorze czerwonym o łącznej powierzchni 21,3m2. Nawierzchnie powinny spełniać normy EN-1177:2008praz posiadać atesty PZH. Pozostałą nawierzchnie o pow. 60,15m2 stanowić będzie trawnik. Należy go wykonać na terenie wyniesionym i pozbawionym zagłębień. Nawierzchnia powinna być wyprofilowana ze spadkiem 1-3proc ułatwiającym powierzchniowy odpływ wody. Przed założeniem trawnika należy odpowiednio przygotować teren. Trawnik wykonać poprzez ułożenie darni z rolki lub zasiew trawy; b) dostawę i montaż urządzeń zabawowych. Urządzenia zamontowane na fundamentach umieszczonych w gruncie na głębokość minimum 40 cm. Podłoże wokół fundamentów jest ubijane i zagęszczane. Elementy stalowych mocowań urządzeń zabawowych należy zabetonować betonem B-20. Montaż obejmuje następujące urządzenia: linarium stożek - 1 szt.; kosz na piłki mini- 1 szt; tablica kółko i krzyżyk - 1 szt; sześciokąt z pajęczyną i ścianką wspinaczkową - 1 szt.; karuzela tarczowa z siedziskami - 1 szt.; sprężynowiec - konik - 1 szt.; huśtawka metalowa pojedyncza z zawiesiem z siedziskiem huśtawkowym typu bocianie gniazdo - 1 szt.; c) dostawie i montażu pozostałych elementów: ławki drewnianej z bali - 1szt.; tablicy - regulamin - 1 szt., kosza na śmieci- 1 szt, d) wykonaniu ogrodzenia. Ogrodzenie należy wykonać ze stali ocynkowanej lub malowanej proszkowo z przęseł wysokości min. 100 cm i szerokości do 250 cm. W ogrodzeniu należy wykonać furtkę szerokości 120 cm. Część 2: Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Niechłoninie Ogólna powierzchnia placu zabaw 180 m2 (13,8 m x 13m) Zakres prac obejmuje: a) wykonanie nawierzchni placu zabaw. Nawierzchnia wykonana na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie. Dopuszczalne jest zastosowanie kruszywa betonowego z wtórnego przerobu. W celu zapewnienie spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni spadek ok. 1,0%. Na podbudowie z betonu należy ułożyć krawężniki elastyczne gumowe o wymiarach 1000x250x50mm w kolorze czarnym lub zielonym. Wokół urządzeń należy wykonać strefy bezpieczeństwa zgodnie z instrukcjami producenta z nawierzchni bezpiecznej gumowej lub piankowej do stosowania na zewnątrz w kolorze zielonym o łącznej pow. 99m2. Jako nawierzchnię komunikacyjną należy zastosować nawierzchnię w kolorze czerwonym o łącznej powierzchni 20,00m2. Nawierzchnie powinny spełniać normy EN-1177:2008 oraz posiadać atesty PZH. Pozostałą nawierzchnie o pow. 60,40m2 stanowić będzie trawnik. Należy go wykonać na terenie wyniesionym i pozbawionym zagłębień. Nawierzchnia powinna być wyprofilowana ze spadkiem 1-3% ułatwiającym powierzchniowy odpływ wody. Przed założeniem trawnika należy odpowiednio przygotować teren. Trawnik wykonać poprzez ułożenie darni z rolki lub zasiew trawy; b) dostawę i montaż urządzeń zabawowych. Urządzenia zamontowane na fundamentach umieszczonych w gruncie na głębokość minimum 40 cm. Podłoże wokół fundamentów jest ubijane i zagęszczane. Elementy stalowych mocowań urządzeń zabawowych należy zabetonować betonem B-20. Montaż obejmuje następujące urządzenia: huśtawka wagowa - 1 szt.; karuzela tarczowa z siedziskami - 1 szt.; sprężynowiec - konik - 1 szt.; sprężynowiec - auto - 1 szt.; sprężynowiec - kaczątko - 1 szt. huśtawka metalowa pojedyncza z zawiesiem z siedziskiem huśtawkowym typu bocianie gniazdo - 1 szt.; c) dostawie i montażu pozostałych elementów: ławki drewnianej z bali - 1szt.; tablicy - regulamin - 1 szt., kosza na śmieci- 1 szt, d) wykonaniu ogrodzenia. Ogrodzenie należy wykonać ze stali ocynkowanej lub malowanej proszkowo z przęseł wysokości min. 100 cm i szerokości do 250 cm. W ogrodzeniu należy wykonać furtkę szerokości 120 cm. Część 3: doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Wielkim Łęcku. Ogólna powierzchnia placu zabaw 180 m2 (13,8 m x 13m) Zakres prac obejmuje: a) wykonanie nawierzchni placu zabaw. Nawierzchnia wykonana na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie. Dopuszczalne jest zastosowanie kruszywa betonowego z wtórnego przerobu. W celu zapewnienie spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni spadek ok. 1,0%. Na podbudowie z betonu należy ułożyć krawężniki elastyczne gumowe o wymiarach 1000x250x50mm w kolorze czarnym lub zielonym. Wokół urządzeń należy wykonać strefy bezpieczeństwa zgodnie z instrukcjami producenta z nawierzchni bezpiecznej gumowej lub piankowej do stosowania na zewnątrz w kolorze zielonym o łącznej pow. 103,00m2. Jako nawierzchnię komunikacyjną należy zastosować nawierzchnię w kolorze czerwonym o łącznej powierzchni 17,00m2. Nawierzchnie powinny spełniać normy EN-1177:2008 oraz posiadać atesty PZH. Pozostałą nawierzchnie o pow. 59,40 m2 stanowić będzie trawnik. Należy go wykonać na terenie wyniesionym i pozbawionym zagłębień. Nawierzchnia powinna być wyprofilowana ze spadkiem 1-3% ułatwiającym powierzchniowy odpływ wody. Przed założeniem trawnika należy odpowiednio przygotować teren. Trawnik wykonać poprzez ułożenie darni z rolki lub zasiew trawy; b) dostawę i montaż urządzeń zabawowych. Urządzenia zamontowane na fundamentach umieszczonych w gruncie na głębokość minimum 40 cm. Podłoże wokół fundamentów jest ubijane i zagęszczane. Elementy stalowych mocowań urządzeń zabawowych należy zabetonować betonem B-20. Montaż obejmuje następujące urządzenia: zestaw zabawowy - 1 szt.; karuzela tarczowa z siedziskami - 1 szt.; sprężynowiec - motor - 1 szt.; domek drewniany - 1 szt.; c) dostawie i montażu pozostałych elementów: ławki drewnianej z bali - 1szt.; tablicy - regulamin - 1 szt., kosza na śmieci- 1 szt, d)wykonaniu ogrodzenia. Ogrodzenie należy wykonać ze stali ocynkowanej lub malowanej proszkowo z przęseł wysokości min. 100 cm i szerokości do 250 cm. W ogrodzeniu należy wykonać furtkę szerokości 120 cm. Zakres zamówienia w poszczególnych częściach szczegółowo określa Załącznik nr 1 SIWZ - dokumentacja projektowa oraz Załącznik nr 2 SIWZ - przedmiar robót Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia lub na całość zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących wysokościach 1.w przypadku składania ofert na całość zamówienia wadium należy wnieść w wysokości: 4 600,00 zł .2. w przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia: Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Gródkach: wadium w wysokości: 1 800,00 zł; 3. w przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia: Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Niechłoninie - wadium w wysokości: 1 300,00 zł; .4. w przypadku składania oferty na Część 3 zamówienia: Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Wielkim Łęcku- wadium w wysokości: 1 500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.plosnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną