Przetargi.pl
Doposażenie placów zabaw na terenie miasta i gminy Drawsko Pomorskie

Gmina Drawsko Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Gen. W. Sikorskiego 41
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 36334-85 do 7 , fax. 094 363-31-13
  • Data zamieszczenia: 2014-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawsko Pomorskie
    ul. Gen. W. Sikorskiego 41 41
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 36334-85 do 7, fax. 094 363-31-13
    REGON: 00052384400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie placów zabaw na terenie miasta i gminy Drawsko Pomorskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placów zabaw na terenie miasta i gminy Drawsko Pomorskie. 2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje dostawę wraz z montażem fabrycznie nowych urządzeń zabawowych, określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, zwłaszcza w zakresie wyglądu niektórych urządzeń, dlatego posługuje się przykładowymi wizualizacjami niektórych urządzeń. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za równoważne zostaną uznane rozwiązania o parametrach niż gorszych nie opisane w załączniku nr 5 do siwz i o podobnym wyglądzie. W takiej sytuacji należy podać w ofercie opis rozwiązania równoważnego. 4. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć przedmiot umowy na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę urządzeń i wyposażenia. 5. Wykonawca zobowiązany jest pisemnie (faksem lub mailem) zgłosić Zamawiającemu gotowość do rozpoczęcia montażu, co najmniej na dwa dni przed planowanym terminem rozpoczęcia montażu. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty montażowe urządzeń w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia infrastruktury zlokalizowanej na terenie placów zabaw oraz obiektów i infrastruktury zlokalizowanej poza terenem placów zabaw. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub/i infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub/i infrastruktury. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez niego lub osoby, za które ponosi odpowiedzialność na podstawie właściwych przepisów prawa. 7. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać porządek na terenie instalacji urządzeń. 8. Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o ewentualnych trudnościach przed rozpoczęciem robót montażowych, 9. W terminie 3 dni od dnia wykonaniu całości przedmiotu zamówienia Wykonawca zgłasza Zamawiającemu pisemnie (faksem lub mailem) zakończenie wykonania przedmiotu zamówienia i gotowość do odbioru. 10. Odebranie przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo - odbiorczym po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru przedmiotu zamówienia w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia. 12. Przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu certyfikatów, świadectw, deklaracji oraz innych dokumentów, oznakowania zamontowanych urządzeń potwierdzających zgodność urządzeń z aktualną normą PN-EN 1176-1:2009. 13. Jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że pomimo zgłoszenia wykonania przedmiotu zamówienia dostawa lub/i prace montażowe nie zostały zakończone lub Wykonawca nie wywiązał się z innych obowiązków, o których mowa w umowie, lub które wynikają z przepisów prawa Zamawiający może odmówić odbioru, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na zakończenie przedmiotu zamówienia, przy czym wyznaczenie tego terminu nie przedłuża umownego terminu wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375350007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drawsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach