Gmina Garbatka-Letnisko ogłasza przetarg
- Adres: 26-930 Garbatka-Letnisko, ul. Skrzyńskich 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6210194, 6210163 w. 22 , fax. 048 6210054
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Garbatka-Letnisko
ul. Skrzyńskich 1 1
26-930 Garbatka-Letnisko, woj. mazowieckie
tel. 048 6210194, 6210163 w. 22, fax. 048 6210054
REGON: 00053193800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.pl/garbatkaletnisko
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie oddziału 0, klas I-III iświetlicy szkolnej w Zespole Szkół samorządowych w Garbatce-Letnisko. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa i montaż mebli szkolnych oraz dostawa tablic i dywanów, 2. Dostawa, montaż i zainstalowanie sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komuterowych oraz dostawa sprzętu RTV, 3. Dostawa zabawek oraz pomocy dydaktycznych i edukacyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część 1. Dostawa i montaż mebli szkolnych oraz dostawa tablic i dywanów 1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru na załączniku Nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 - załącznik Nr 4 do SIWZ; c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr 5 do SIWZ; d) aktualny wypis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) wykaz wykonanych dostaw - w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw (referencje). 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych, oferta musi być podpisana w sposób, który prawnie zobowiązuje wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie muszą łącznie spełniać warunek odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia. Korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Część.2. Dostawa, montaż i zainstalowanie sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych oraz dostawa sprzętu RTV. 1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru na załączniku Nr 2 do SIWZ; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 - załącznik Nr 4 do SIWZ; c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr 5 do SIWZ; d) aktualny wypis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych, oferta musi być podpisana w sposób, który prawnie zobowiązuje wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie muszą łącznie spełniać warunek odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia. Korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Część 3. Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych 1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru na załączniku Nr 3 do SIWZ; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 - załącznik Nr 4 do SIWZ; c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr 5 do SIWZ; d) aktualny wypis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie w zakresie wymogów bezpieczeństwa - załącznik Nr 6 do SIWZ; f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych, oferta musi być podpisana w sposób, który prawnie zobowiązuje wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie muszą łącznie spełniać warunek odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia. Korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/garbatkaletnisko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Oddziałów BGK w Olsztynie i Białymstoku
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Dodano: 2016-07-21 - Zakup mebli biurowych do pokoi w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa mebli do Laboratorium Internetowych Systemów Pomiarowych w Instytucie Systemów Elektronicznych Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/34/ZP/2016/1033
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I 35 BIUR POWIATOWYCH ARIMR
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa i montaż do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych mebli biurowych
Dodano: 2016-06-15 - wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych w pomieszczeniach Kancelarii Senatu
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa mebli do Laboratorium Internetowych Systemów Pomiarowych w Instytucie Systemów Elektronicznych Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/27/ZP/2016/1033
Dodano: 2016-06-07