Gmina Dąbrowa Biskupia ogłasza przetarg
- Adres: 88-133 Dąbrowa Biskupia, Ul. Topolowa 2
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. (052) 351 21 70 , fax. (052) 351 21 70
- Data zamieszczenia: 2015-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Biskupia
Ul. Topolowa 2 2
88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie
tel. (052) 351 21 70, fax. (052) 351 21 70
REGON: 09235073100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowabiskupia.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gm. Dąbrowa Biskupia w ramach projektu Nasze radosne przedszkole w zakresie dostawy mebli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest :Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gm. Dąbrowa Biskupia w ramach projektu Nasze radosne przedszkole w zakresie dostawy mebli Dostawa mebli wraz z montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na meble na minimalny okres 24 miesięcy. Wykonawca może w ofercie zaoferować dłuższy okres gwarancji do 48 miesięcy. Cały asortyment o parametrach i w ilościach określonych w SIWZ należy dostarczyć do poszczególnych oddziałów przedszkolnych w szkołach : - Szkoła Podstawowa w Ośniszczewku - Szkoła Podstawowa w Parchaniu - Szkoła Podstawowa w Pieraniu - Zespole Szkół w Dąbrowie Biskupiej Wszystkie materiały i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe (tzn. żadna z części składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana), wolne od wad , oryginalnie zapakowane w opakowanie producenta, oznakowane logo producenta oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, oznaczone znakiem CE, muszą spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - to należy je traktować jedynie jako przykładowe i wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w SIWZ, tj. dopuszcza zastosowanie innych materiałów i wyposażenia pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych takich samych lub nie gorszych niż określone w dokumentacjach. Zastosowane materiały i urządzenia nie mogą zmienić funkcjonalności czy standardu oraz umożliwić uzyskanie efektu zamierzonego przez Zamawiającego (technicznego, ekonomicznego ). Wymiary mogą odbiegać od opisanych o max 10 %. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, powinien w ofercie wskazać, które pozycje oferty zawierają rozwiązania równoważne oraz obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Płatność będzie dokonana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy , w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z zatwierdzonym protokołem zdawczo - odbiorczym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391610008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na meble
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowabiskupia.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Lubień Kujawski w ramach Działania 9.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 2 części
Dodano: 2015-10-15 - Likwidacja barier w dostępie do edukacji przedszkolnej poprzez modernizację i doposażenie oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Kcynia
Dodano: 2015-09-03 - Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach Projektu pn. Nowoczesne oddziały przedszkolne w Gminie Mrocza
Dodano: 2015-07-27 - Dostawa i montaż wyposażenia oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pt. Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostycyn w ramach świadczenia wysokiej jakości usług
Dodano: 2015-07-22 - Dostosowanie do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym 5 oddziałów przedszkolnych w 5 szkołach podstawowych w gminie Fabianki poprzez modernizację pomieszczeń oraz zakup dodatkowego wyposażenia w ramach projektu pn.Przedszkole na poziomie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-07-14 - Realizacja projektu pn. W przyjaznej szkole miło spędzamy czas polegająca na doposażeniu oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Dębowa Łąka
Dodano: 2014-11-21 - Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gm. Dąbrowa Biskupia w ramach projektu Nasze radosne przedszkole w zakresie DOSTOSOWANIA POMIESZCZEŃ
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu pn.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Wąpielsk
Dodano: 2014-07-01 - Dostawa wyposażenia dydaktycznego, pomocy dydaktyczno-rozwojowych oraz mebli do przedszkola w Radomicach
Dodano: 2012-11-14 - Dostawa i montaż mebli przedszkolnych w ramach projektu Przedszkole oknem na świat realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego poddziałanie 9.1.1 POKL.
Dodano: 2011-06-15