Miasto Suwałki ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 875 628 000 , fax. 875 628 098
- Data zamieszczenia: 2017-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
ul. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 875 628 000, fax. 875 628 098
REGON: 79067103000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargiw2017r/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie Klubu Seniora na Osiedlu Północ w Suwałkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie/zakup, dostawa i montaż we wskazanym miejscu doposażenia Klubu Seniora na Osiedlu Północ, ul. Chopina 6A, 16-400 Suwałki. 2.Zakres dostawy i montażu obejmuje: aneks kuchenny z szafkami i zlewozmywakiem z baterią, szafki łazienkowe, stoliki turystyczne, półki na buty. 3.Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz cenowy. 4.Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane, odpowiadające normom jakościowym określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać znak bezpieczeństwa i znak zgodności wymagany przez odrębne przepisy, informacje o dopuszczeniu do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej oraz musi spełniać wymagania jakościowe, posiadające wysokie walory użytkowe i estetyczne oraz musi spełniać wymogi zawarte w formularzu cenowym. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Klubem Seniora termin dostawy i montażu. 6.Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu, w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Z odbioru sporządzony będzie protokół odbioru jakościowo-ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczonego przedmiotu zamówienia. 7.Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w projekcie. 8.Zamawiający wymaga, aby instrukcje i karty gwarancyjne były w języku polskim. 9.Minimalny okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 2 lata. Okres gwarancji i rękojmi liczy się od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu zdawczo – odbiorczego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności: 1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli w ramach wyposażenia budynku Biblioteki Publicznej w Sokółce
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa mebli w ramach wyposażenia budynku Biblioteki Publicznej w Sokółce
Dodano: 2024-02-09 - Wyposażenie budynku Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego w Pęchratce Polskiej.
Dodano: 2023-12-17 - Wykonanie, dostawa i montaż indywidualnych zabudów meblowych w pomieszczeniach budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 14
Dodano: 2023-10-31 - Wyposażenie rozbudowanej Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Choroszczy
Dodano: 2023-10-09 - Dostawa ławek do poczekalni w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. „Dostępność, szansą na rozwój Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży”
Dodano: 2023-04-05 - Dostawa i montaż mebli do Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach w ramach projektu pt.”Kształcimy profesjonalistów”
Dodano: 2022-09-29 - wyposażenie budynku w meble w ramach projektu nr WND-RPPD.08.05.00-20-0016/19 pt.: „Przebudowa budynku kamienicy na cele społeczne z Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych”
Dodano: 2022-08-11 - Dostawa mebli i wyposażenia pomieszczeń na potrzeby opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach projektu pn. Gmina Sokółka przyjazna rodzicom nr RPPD.02.02.00-20-0173/19
Dodano: 2021-03-19 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Dodano: 2021-01-20