Przetargi.pl
Doposażenie Gminnego Przedszkola w Radziejowicach w pomoce dydaktyczne oraz zabawki w ramach Projektu pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT – utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w Gminnym Przedszkolu w Radziejowicach”

Gmina Radziejowice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-325 Radziejowice, ul. Kubickiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 468 577 171 , fax. 468 577 120
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziejowice
    ul. Kubickiego 10
    96-325 Radziejowice, woj. mazowieckie
    tel. 468 577 171, fax. 468 577 120
    REGON: 75014841400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radziejowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie Gminnego Przedszkola w Radziejowicach w pomoce dydaktyczne oraz zabawki w ramach Projektu pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT – utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w Gminnym Przedszkolu w Radziejowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na zakupie i dostawie zabawek oraz pomocy dydaktycznych do Gminnego Przedszkola w Radziejowicach przy ul. Kubickiego 6 w ramach projektu pn.: „KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT – utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w Gminnym Przedszkolu w Radziejowicach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X. Edukacja dla rozwoju regionu; Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Poddziałania 10.1.4 Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. transport i rozładunek zakupionych pomocy dydaktycznych i zabawek określonych w załączniku nr 3 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” do Gminnego Przedszkola w Radziejowicach przy ul. Kubickiego 6, 96-325 Radziejowice, 2. wniesienie i ustawienie pomocy dydaktycznych i zabawek w pomieszczeniach docelowych w przedszkolu, o którym mowa w pkt. 1. 3. usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem pomocy dydaktycznych i zabawek, 4. po zakończeniu dostawy i montażu pomocy dydaktycznych pozostawienie pomieszczeń, w należytym porządku i czystości, 5. termin dostawy Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym. Awizowanie dostawy winno być dokonane z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. 6. odbioru dostawy dokonywać będzie wyznaczony pracownik Zamawiającego w obecności pełnomocnika Wykonawcy. Wykonawca winien, podczas odbioru sporządzić odpowiedni „Protokół odbioru”, który zostanie podpisany przez wyznaczone osoby, dokonujące odbioru przedmiotu umowy. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie uszkodzenia i szkody powstałe w trakcie realizacji umowy, 8. Wykonawca odpowiada za przedmiot zamówienia do czasu jego ostatecznego przekazania i podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 9. na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone pomoce dydaktyczne i zabawki. 10. Przed dostawą pomocy dydaktycznych i zabawek Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu na dostarczane pomoce dydaktyczne i zabawki, wymagane atesty, certyfikaty i znaki bezpieczeństwa lub świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, deklaracje zgodności pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 11. Szczegółowe wymagania dla dostawy określono w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 3 do SIWZ. 12. Wymienione w OPZ produkty (pomoce dydaktyczne i zabawki) muszą być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzeń zewnętrznych i nieużywane. 13. W sytuacji, jeśli zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie to zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Produkty lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać produkty i urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty lub urządzenia. Wykonawca oferując rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać się szczególną starannością przy składaniu oferty, aby udowodnić zamawiającemu spełnianie wymagań. Dlatego w ofercie należy złożyć wszystkie dokumenty, które wskazują na równoważność danego produktu. Należy przy tym pamiętać, iż dokumenty mające na celu wykazanie równoważności stanowią element opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają uzupełnieniu. 14. Jeżeli dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia odnosiłaby się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1, pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 15. W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą prowadzone rozliczenia w walutach obcych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37500000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: POLEGANIE NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dokument składany wraz z ofertą). 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt. 1.1 i ust. 2 pkt. 2.1. SIWZ. 6. Jednocześnie, Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VII ust. 2.2. – 2.4. SIWZ, na zasadach określonych w Rozdziale VII ust. 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach