Przetargi.pl
Doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w ramach projektu Kuźnia wiedzy współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych (część 1,3,4)

Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Hieronima Łaskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. Mickiewicza 40
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8645460 , fax. 15 8645460
  • Data zamieszczenia: 2011-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Hieronima Łaskiego
    ul. Mickiewicza 40 40
    28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8645460, fax. 15 8645460
    REGON: 83002787000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczna Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w ramach projektu Kuźnia wiedzy współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych (część 1,3,4)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa materiałów biurowych i papierniczych, sprzętu dydaktycznego - elektronicznego, środków czystości i gospodarstwa domowego do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu Kuźnia wiedzy współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar, realizowane w trzech częściach: -Część Nr 1 - Materiały biurowe i papiernicze, -Część Nr 3 - Sprzęt dydaktyczny - elektroniczny, -Część Nr 4 - Środki czystości i artykuły gospodarstwa domowego, gdzie na przedmiot zamówienia: części Nr 1 składa się doposażenie bazy dydaktycznej szkoły, obejmujące zakup i dostawę materiałów biurowych i papierniczych, części Nr 3 składa się doposażenie bazy dydaktycznej szkoły, obejmujące zakup i dostawę sprzętu dydaktycznego - elektronicznego, części Nr 4 składa się doposażenie bazy dydaktycznej szkoły, obejmujące zakup i dostawę środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odrębnym dla każdej części - załącznik Nr 6 SIWZ (formularz cenowy). Sprzęt dydaktyczny - elektroniczny musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Na przedmiot zamówienia składa się doposażenie bazy dydaktycznej szkoły. Wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań. Wymagany okres gwarancji wskazano w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 6 SIWZ - formularz cenowy). Miejscem dostawy będzie Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Hieronima Łaskiego w Staszowie ul. Mickiewicza 40 Termin realizacji dostawy: Część Nr 1 I etap: do 16 grudnia 2011r. z załącznika tabela wszystkie pozycje oprócz 20,21 II etap: do 01 czerwca 2012 r. z załącznika tabela pozycja 20, 21. Część Nr 3 - do 16 grudnia 2011 r. z załącznika tabela wszystkie pozycje. Część Nr 4 - do 16 grudnia 2011 r. z załącznika tabela wszystkie pozycje Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp3.cba.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach