Dom Pomocy Społecznej w Bobrku ogłasza przetarg
- Adres: 32-661 Bobrek, ul. Księżnej Ogińskiej 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-33 8464404 , fax. 0-33 8461349
- Data zamieszczenia: 2013-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku
ul. Księżnej Ogińskiej 2 2
32-661 Bobrek, woj. małopolskie
tel. 0-33 8464404, fax. 0-33 8461349
REGON: 00079260400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.oswiecim.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dom przyjazny mieszkańcom. Poprawa świadczonych usług w DPS w Bobrku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Dom przyjazny mieszkańcom. Poprawa świadczonych usług w DPS w Bobrku. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formie zaprojektuj i wybuduj (projekt - wykonawstwo) i obejmował będzie: 1. Przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę; 2. Wykonanie robót budowlanych i otrzymanie pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach do SIWZ, w następujących opracowaniach: 1. Program funkcjonalno-użytkowy dla zamierzenia inwestycyjnego p.n.: Modernizacja części budynku B2 Domu Pomocy Społecznej w Bobrku, polegająca na zagospodarowaniu części pomieszczeń I piętra, zabudowie klatki schodowej wraz z systemem oddymiania oraz instalacji dźwigu osobowego. 2. Program funkcjonalno-użytkowy dla zamierzenia inwestycyjnego p.n.: Modernizacja tarasów i zmiana zabudowy loggi budynku A oraz przebudowa ze zmianą konstrukcji zadaszenia tarasu budynku B5 na terenie Domu Pomocy Społecznej w Bobrku. 3. Program funkcjonalno-użytkowy dla zamierzenia inwestycyjnego p.n.: Modernizacja klatki schodowej budynku C domu Pomocy Społecznej w Bobrku, polegająca na jej zabudowie wraz z systemem oddymiania. 4. Dodatkowo w pomieszczeniach objętych projektem należy wykonać przeciwpożarową instalację alarmową, która zostanie zintegrowana z istniejącym w DPS systemem alarmowym SAL. Integralną częścią ww opracowań są załączone do SIWZ rysunki oraz przedmiary robót, które pełnią funkcje poglądową. Przedmiot zamówienia obejmuje: Etap I - faza projektowa: 1. Opracowanie szczegółowej inwentaryzacji części budynków objętych projektem w zakresie budowlanym i instalacyjnym. 2. Opracowanie projektu budowlanego, niezbędnego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zakresem opisanym w SIWZ oraz programach funkcjonalno - użytkowych. 3. Opracowanie projektu wykonawczego wszystkich branż, przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych opracowanych metodą szczegółową zgodnie ze Środowiskowymi Metodami Kosztorysowania Robót Budowlanych (Wyd. SKB i ZBKB Warszawa grudzień 2001r.) oraz informacji BIOZ, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, opinii technicznych, ekspertyz i badań zgodnie z wymogami programu funkcjonalno - użytkowego. 4.Przedłożenie opracowanego projektu budowlanego, inwentaryzacji budynków, projektu wykonawczego wszystkich branż, przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych i opracowań towarzyszących: 1) Inspektorom Nadzoru do sprawdzenia, wskazania ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji w imieniu Zamawiającego; 2) Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Inspektorów Nadzoru. 5. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę wydanej przez właściwy organ. Dokumentacja projektowa winna być na etapie opracowania konsultowana i uzgadniana przez Wykonawcę z Zamawiającym. Projekt budowlany winien zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe w zakresie wynikającym z odrębnych przepisów. Dokumentacja projektowa w swojej treści powinna określać technologię robót, materiały, maszyny i urządzenia oraz parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, maszyn, urządzeń i wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwą konkurencję. Zamawiający dopuszcza w dokumentacji projektowej wskazanie na znak towarowy, patent lub pochodzenie z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych lub organizacyjnych, lub, gdy taki obowiązek wynika z odrębnych przepisów. W takim przypadku przy wskazaniu powinien być dopisek, że dopuszcza się rozwiązania równoważne (zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych). Jeżeli program funkcjonalno-użytkowy wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający określił w zał nr 15 do SIWZ. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Dokumentacja projektowa winna zostać wykonana i przekazana Zamawiającemu w 5 egzemplarzach papierowych. Opracowana dokumentacja winna być dostarczona również na nośniku elektronicznym w formacie doc. i PDF (na trwałym nośniku umożliwiającym wykonywanie dalszych kopii i edycji). Etap II - faza wykonania robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie: 1.Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, Harmonogramem rzeczowo - finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ. 2. Opracowanie szczegółowego projektu organizacji robót w warunkach użytkowanego obiektu. 3. Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych im porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń. 4. Zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty. 5. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej. 6. Przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, w tym współpraca z Inspektorami Nadzoru oraz Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Zamówienie jest współfinansowane przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Projekt realizowany jest w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy Priorytet 4 Rozwój społeczny zasobów ludzkich, Obszar tematyczny: Ochrona zdrowia, wdrażanego w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem. UWAGA Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane w czynnym obiekcie. Dom Pomocy Społecznej na czas prowadzenia przez Wykonawcę robót budowlanych nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 45.000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: - przelewem - wpłacane na rachunek Domu Pomocy Społecznej w Bobrku prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy w Andrychowie, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 08 8110 1023 2003 0312 0203 0013 z dopiskiem wadium - Znak sprawy: tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. - w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) - składane w oryginale w Domu Pomocy Społecznej w Bobrku, ul Księżnej Ogińskiej 2, 32 - 661 Bobrek - kasa, I piętro w budynku administracji, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty. 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Dom Pomocy Społecznej w Bobrku (ul Księżnej Ogińskiej 2, 32 - 661 Bobrek) - zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.oswiecim.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie adaptacji i modernizacji pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Praskiej 25 w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z chłodzeniem w pomieszczeniach DPS (kuchnia, pralnia) oraz klimatyzacji w pomieszczeniu terapii zajęciowej wraz z instalacją wody lodowej, ciepła technologicznego w Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Praskiej 25
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu węzłów sanitarnych na kondygnacjach parteru i pietra w południowo - zachodnim narożniku budynku wraz z pomalowaniem 4 pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Praskiej 25
Dodano: 2016-06-14 - Modernizacja kotłowni głównej w DPS w Bobrku
Dodano: 2015-07-31 - Wykonanie termomodernizacji stropodachów wraz z remontem dachów w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Praskiej 25
Dodano: 2015-07-10 - Adaptacja pomieszczeń na cele terapii zajęciowej w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Praskiej 25
Dodano: 2015-05-19 - Modernizacja i rozwój oferty Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nawojowskiej 159 w Nowym Sączu w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy wdrażanego w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem - ETAP II - infrastruktura rekreacyjna: altanka/wiata, huśtawki, urządzenia do ćwiczeń na wolnym powietrzu.
Dodano: 2014-11-07 - Modernizacja i rozwój oferty Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nawojowskiej 159 w Nowym Sączu w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy wdrażanego w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem - ETAP II - infrastruktura rekreacyjna: altanka/wiata, huśtawki, urządzenia do ćwiczeń na wolnym powietrzu.
Dodano: 2014-10-17 - Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego oraz modernizacja ciągu komunikacyjnego pomiędzy przewiązką głównych budynków mieszkalnych a terenem rekreacyjnym w ramach zadania inwestycyjnego Dom przyjazny mieszkańcom. Poprawa świadczonych usług w DPS w Bobrku
Dodano: 2014-07-30 - Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego oraz modernizacja ciągu komunikacyjnego pomiędzy przewiązką głównych budynków mieszkalnych a terenem rekreacyjnym w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Dom przyjazny mieszkańcom. Poprawa świadczonych usług w DPS w Bobrku
Dodano: 2014-06-06