Przetargi.pl
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBUCZEWIE, LUBUCZEWO 29A, 76-200 SŁUPSK

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Lubuczewo 29A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 846 26 30 , fax. 0-59 849 19 68
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Lubuczewo 29A 29A
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 846 26 30, fax. 0-59 849 19 68
    REGON: 77147782500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpslubuczewo.mojbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBUCZEWIE, LUBUCZEWO 29A, 76-200 SŁUPSK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.dostawa lekkiego oleju opałowego do kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w ilościach około 50.000 litrów. Dostawy lekkiego oleju opałowego będą odbywały się bezpłatnie do Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie po uprzednim zamówieniu złożonym telefonicznie lub faksem w uzgodnionym terminie do godz. 14.30. transportem Wykonawcy. 2. dostawa oleju napędowego ON w ilości około 3.000 litrów- tankowanie do pojazdów na terenie gminy do 5 km od miasta Słupska. 3. dostawa benzyny bezołowiowej PN 95 w ilości około 140 litrów- tankowanie do kanistra na terenie gminy do 5 km od miasta Słupska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 5. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 6. Nie spełnienie chociażby jednego z w w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem przez Zamawiającego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( załącznik nr 1) 1.2. oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy oraz, że nie podlega On wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (załączniki nr 2 i 3), 1.3. podpisany projekt umowy (załącznik nr 5), 1.4. oświadczenie, że wykonawca przyjmuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji oraz, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne ( załącznik nr 4), 1.5. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.6. koncesja- zezwolenie na sprzedaż paliw, 1.7. wykaz stacji benzynowych na których Wykonawca umożliwi tankowanie pojazdów, znajdujących się nie dalej niż 5 km od miasta Słupska ( nie dotyczy lekkiego oleju opałowego). 2. Dokument z punktu 1 podpunkt 1.5. i 1.6. może być przedstawiony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pozostałe dokumenty Wykonawca dołącza w formie oryginału. 3. Dokumenty wymienione w punkcie 1 podpunkty od 1.2. do 1.4. i 1.7. powinny być dołączone do Formularza ofertowego (o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.1. niniejszego rozdziału) w formie załączników w kolejności wskazanej w tym Formularzu. 4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 5. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału. 6. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w niniejszej SIWZ lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczenie za zgodność z oryginałem kopi) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie Jego oferty, z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego rozdziału. 7. Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpslubuczewo.mojbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach