Przetargi.pl
dokończenie zadania pn.: Termomodernizacja i remont świetlicy wiejskiej w Szulborzu Wielkim

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 07-324 Szulborze Wielkie, ul. Romantyczna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 086 4754075, 4754074 , fax. 086 4754075
  • Data zamieszczenia: 2013-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Romantyczna 2 2
    07-324 Szulborze Wielkie, woj. mazowieckie
    tel. 086 4754075, 4754074, fax. 086 4754075
    REGON: 45001844800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugszulborze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dokończenie zadania pn.: Termomodernizacja i remont świetlicy wiejskiej w Szulborzu Wielkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie zadania pn.: Termomodernizacja i remont świetlicy wiejskiej w Szulborzu Wielkim. Prace polegać będą na: - dokończeniu robót instalacyjnych - branża elektryczna, wg projektu branżowego, w zakresie określonym przedmiarem robót, - dokończenie instalacji C.O. wg projektu branżowego, w zakresie określonym przedmiarem robót, - wyposażenie kuchni. 2. Wspólny słownik zamówień CPV: 45300000-0 - roboty w zakresie instalacji budowlanych 45311200-2- roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45331230-7 - instalowanie urządzeń chłodzących 3. Zamówienie będzie realizowane w terminie do 28-02-2014r. 4. Szczegółowy zakres robót określają, stanowiące załączniki do SIWZ: 1) projekt budowlany - Termomodernizacji i remontu świetlicy wiejskiej, 2) specyfikacje techniczne, 3) przedmiary robót na dokończenie zadania. Ilekroć w dokumentacji wskazane będą znaki towarowe zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5. Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3) Do zawarcia umowy Wykonawcy z podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego. W celu jej uzyskania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu umowę z podwykonawcą (lub jej projekt), wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie (lub projekcie). 4) Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przenieść wierzytelność na osobę trzecią (tzw. cesja). 5) Wymagany termin gwarancji minimum 5 lat. 6) Faktura za wykonanie zadania zostanie opłacona w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. 7) Ilekroć w dalszej części SIWZ będzie mowa o ustawie należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.). 8) Projekt Termomodernizacja i remont świetlicy wiejskiej w Szulborzu Wielkim jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach PROW 2007-2013 działanie: Odnowa i rozwój wsi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota określona powyżej winna być przelana na konto nr 37 8923 1050 0800 0420 2008 0009 Bank Spółdzielczy o/Zaręby Kościelne, a Wykonawca winien dołączyć do oferty kserokopię polecenia przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, należy stosowne dokumenty dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugszulborze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach