Przetargi.pl
DOKOŃCZENIE WYMIANY INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W PRZYGODZICACH

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 63-421 Przygodzice, ul. PTR 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7336131 , fax. 0-62 7336132
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego
    ul. PTR 6 6
    63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7336131, fax. 0-62 7336132
    REGON: 00009969400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zspprzygodzice.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOKOŃCZENIE WYMIANY INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W PRZYGODZICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z: dokończeniem wymiany instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Szkół w Przygodzicach przy ul. PTR 6. Zakres zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie: DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: A. Inwentaryzacja budowlana stanu istniejącego instalacji c.o. w budynku szkoły (grzejniki, piony, rozprowadzenia, rozdzielacze), B. Opracowanie szczegółowej koncepcji wymiany instalacji c.o. w zakresie uwzględniającym rozprowadzenia, piony, grzejniki, kryzowanie całości instalacji budynku, automatykę regulacji temperatury, C. Wykonanie dokumentacji technicznej powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu. 1) Wykonawca wykona dokumentację, o której mowa w pkt. A i C w wersji drukowanej - 4 egzemplarze oraz w wersji elektronicznej (na płycie CD) - 2 egzemplarze oraz w pkt. B - 2 egzemplarze. 2) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych wykona inwentaryzację budowlaną w zakresie stanu istniejącego instalacji centralnego ogrzewania, a na jej podstawie szczegółową koncepcję wymiany instalacji c.o. 3) Po wykonaniu całości robót budowlanych, a przed odbiorem końcowym Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczną powykonawczą na zrealizowany zakres robót. 4) Dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać m. in.: a) Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), b) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r., Nr 120 poz. 1133). 5) Wykonawca zobowiązuje się przenieść na zamawiającego wszelkie prawa autorskie do dokumentacji projektowej (bez dodatkowego wynagrodzenia). Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru dokumentacji złoży zamawiającemu na piśmie oświadczenie o przekazaniu na jego rzecz praw autorskich do wykonanej dokumentacji projektowej. ROBÓT BUDOWLANO-MONTAŻOWYCH: A. Demontaż istniejącej, pozostałej do wymiany instalacji c.o. w zakresie grzejników, pionów i rozprowadzeń, B. Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych j.w., C. Montaż nowych rozprowadzeń i pionów, D. Montaż nowych grzejników żeberkowych aluminiowych dostosowanych wysokością do miejsca lokalizacji, za pośrednictwem zaworów na zasilaniu i powrocie, E. Montaż odpowietrzników automatycznych dla każdego grzejnika, F. Regulacja całości instalacji co w szkole wraz z kryzowaniem poszczególnych grzejników i uzyskaniem stałości właściwych temperatur w pomieszczeniach, G. Roboty budowlane w zakresie przebić i przejść przez przegrody wraz z odtworzeniem stanu istniejącego powierzchni ścian, podłóg i sufitów po wykonanych robotach instalacyjnych przy wykorzystaniu stosownych tulei i przepustów, 1) Na przedmiot umowy w zakresie robót budowlanych składają się roboty wynikające z opracowanej przez Wykonawcę szczegółowej koncepcji wymiany c.o. 2) Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków wykonania zamówienia. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom, zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów wynikających z art. 647? Kodeksu Cywilnego. 3) Przed przystąpieniem do odbioru końcowego Wykonawca zgłosi pisemnie Zamawiającemu fakt zakończenia całości robót objętych umową oraz przedłoży komplet dokumentów odbiorowych Inspektorowi nadzoru inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jedentysiączłotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r.Nr 223 poz.1655 oraz z 2008 Nr 171 poz.1058): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca: a) potwierdzi wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na kwotę nie mniejszą niż 45.000,00 zł brutto; b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia projektantów i kierownictwo robót wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności, - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje (lub będzie dysponował) projektantami posiadającymi uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych oraz przedstawić w ofercie dla wykazanego projektanta uprawnienia budowlane oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje (lub będzie dysponował) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych oraz przedstawić w ofercie dla wykazanego kierownika robót uprawnienia budowlane oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga: W przypadku wskazania przez Wykonawcę osób, którymi będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5) akceptują wzór umowy (załącznik nr 5), 6) dokonali wizji lokalnej na obiekcie, 7) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w SIWZ poprzez analizę dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w pkt. IX SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 PZP, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), 2) dokumenty stwierdzające, że Wykonawca dysponuje (lub będzie dysponował): - projektantem posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych oraz przedstawić w ofercie dla wykazanego projektanta uprawnienia budowlane oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych oraz przedstawić w ofercie dla wykazanego kierownika robót uprawnienia budowlane oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. (W przypadku wskazania przez Wykonawcę osób, którymi będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia). 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: przynajmniej dwóch robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na kwotę nie mniejszą niż 45.000,00 zł brutto (Należy podać wartości robót oraz daty i miejsca ich wykonywania z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), 4) Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia (zakres rzeczowy), który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wykazane w załączniku nr 1 do SIWZ), C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 50.000 zł. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punkcie A1, A2, A3, A5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zspprzygodzice.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach