Przetargi.pl
dokończenie wykonania wjazdu do budynku wraz z drogą dojazdową przy ul. Bursaki 17 w Lublinie

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-447 Lublin, ul. Diamentowa 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7406971 do 73 , fax. 81 7406437
  • Data zamieszczenia: 2012-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie
    ul. Diamentowa 2 2
    20-447 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 7406971 do 73, fax. 81 7406437
    REGON: 43232318300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dokończenie wykonania wjazdu do budynku wraz z drogą dojazdową przy ul. Bursaki 17 w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) wjazdu do budynku na poziomie -1 wraz z obsadzeniem nadproża stalowego z dwuteownika 400, montażem wrót stalowych i drzwi zewnętrznych w istniejących otworach, a także wykonaniem nawierzchni w przedsionku wjazdu; 2) tynków zwykłych ścian przedsionka od strony zewnętrznej, 3) ocieplenia górnych poziomych ościeży nad wrotami i otworem wjazdowym w przedsionku wjazdu, 4) fragmentu nawierzchni w górnej części zjazdu do budynku na poziom -1 w miejscu włączenia się do istniejącej drogi od strony zachodniej budynku, 5) obłożenia korony żelbetowych ścian oporowych płytkami klinkierowymi z kapinosem, z jednoczesnym malowaniem tych ścian na całej ich powierzchni z obu stron, 6) balustrady ze stali nierdzewnej na koronie żelbetowych ścian oporowych. Opisany przedmiot zamówienia jest częścią większego zamierzenia, na które Zamawiający uzyskał stosowne pozwolenie na budowę. Projekt budowlano-wykonawczy obejmuje całe zamierzenie, którego częścią jest przedmiot zamówienia, jako zakres robót do wykonania w 2012 roku. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje całe zamierzenie z którego należy wyodrębnić jedynie te elementy, które odnoszą się do niniejszego postępowania. Wszelkie zapisy dokumentacji projektowej, które identyfikowałyby produkt lub producenta należy traktować wyłącznie jako wymagany standard, a nie jako konieczne zastosowanie.(Załącznik nr 6) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Integralnymi częściami opisu przedmiotu zamówienia są poszczególne tomy projektu budowlano-wykonawczego w częściach dotyczących przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne w częściach dotyczących przedmiotu zamówienia. Załączniki te dokładnie opisują sposób wykonania poszczególnych robót i elementów oraz zawierają szczegółowe ustalenia dotyczące zasad ich wykonania i odbioru. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać poniższe roboty i elementy. 1) Wjazd do budynku na poziomie -1 wraz z obsadzeniem nadproża stalowego z dwuteownika 400, montażem wrót stalowych i drzwi zewnętrznych w istniejących otworach, a także wykonaniem nawierzchni w przedsionku wjazdu. Przewidziano wjazd do budynku przez otwór wykonany w ścianie na poziomie -1. Wjazd szerokości 8,1m i wysokości ok.2,9m (szczegóły w projekcie konstrukcji). Otwór należy wykonać w istniejącej żelbetowej ścianie północnej gr.20cm. Nad otworem należy wykonać nadproże (wg projektu konstrukcji) z belki stalowej dwuteowej I400. Wrota garażowe należy zamontować w istniejących otworach w ścianach murowanych i zasilić tymczasowo w energię elektryczną celem sprawdzenia poprawności ich działania oraz wykonać w niezbędnym zakresie tynki ścian i stropów w pobliżu wrót i mechanizmu (ok.10-20m2), celem uniknięcia ich zabrudzenia lub zniszczenia w czasie wykonywania robót budowlanych nie objętych niniejszym zamówieniem a wykonywanych w okresie późniejszym. Po zasileniu wrót w energię elektryczną należy wykonać pomiary wykonanej instalacji zasilającej i sporządzić stosowne protokoły. Mechanizm i kasetę należy zabezpieczyć przed zabrudzeniem. Dodatkowo w przedsionku po rozebraniu istniejącego podłoża betonowego należy wykonać docelową nawierzchnię składającą się z następujących warstw: podsypka cem.-piaskowa1:4 gr.15cm, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr.20cm, podsypka cem.-piaskowa1:4 gr.5cm, brukowa kostka betonowa gr.8cm. Przy układaniu nawierzchni w przedsionku koniecznie trzeba nawiązać się do już wykonanej nawierzchni zjazdu celem uzyskania jednego poziomu w miejscu jej przejścia przez ścianę zewnętrzną. 2) Tynki zwykłe ścian przedsionka od strony zewnętrznej Na istniejących ścianach murowanych w przedsionku należy wykonać tynki zwykłe kat.III cem.-wap. w ilości ok.25m2 od strony zewnętrznej, łącznie z ościeżami pionowymi przy wrotach (ok.3m2). 3) Ocieplenia górnych poziomych ościeży nad wrotami i otworem wjazdowym w przedsionku wjazdu Po zamontowaniu wrót garażowych należy górne poziome ościeży otworów z wrotami ocieplić styropianem gr.3-5 cm wraz z warstwą zbrojoną i gruntowaniem, o ile zastosowany system BSO przewiduje takie gruntowanie (bez wyprawy zewnętrznej). Analogicznie należy ocieplić górne poziome ościeże otworu wjazdowego. W obu przypadkach należy dowiązać się do istniejącego ocieplenia pionowego nad wrotami i otworem wjazdowym znajdującego się wewnątrz przedsionka (nad wrotami od zewnątrz, a przy otworze wjazdowym od wewnątrz). 4) Fragmentu nawierzchni w górnej części zjazdu do budynku na poziom -1 w miejscu włączenia się do istniejącej drogi od strony zachodniej budynku Istniejący zjazd nie jest docelowo połączony z istniejącą od strony zachodniej drogą asfaltową. Z tego względu należy wykonać docelowe włączenie układając nawierzchnię o układzie warstw jak w przedsionku wjazdu w ilości ok.25m2 z jednoczesnym ułożeniem ok.40m nowego krawężnika 15×30cm i demontażem istniejącego krawężnika 15×30cm w ilości ok.20m. 5) Obłożenie korony żelbetowych ścian oporowych płytkami klinkierowymi z kapinosem, z jednoczesnym malowaniem tych ścian na całej ich powierzchni z obu stron Istniejące żelbetowe ściany oporowe należy z wierzchu (na koronie) obłożyć płytkami klinkierowym z kapinosem ze spadkiem w kierunku gruntu, łącznie z ewentualnym wyrównaniem korony ścian (górnej poziomej powierzchni) do rzędnych projektowanych. Płytki powinny być szersze od ściany i wystawać poza jej krawędzie ok.5cm od strony gruntu i ok.2cm od strony zjazdu. Dodatkowo wszystkie widoczne płaszczyzny tych ścian (od strony zjazdu i od strony gruntu) przewidziane są do dwukrotnego malowania farbami silikonowymi w kolorze jasnoszarym zawierającymi kwarc. 6) Balustrady ze stali nierdzewnej na koronie żelbetowych ścian oporowych. Na całej długości ścian oporowych, na koronach, należy zamontować balustradę ze stali nierdzewnej o podziale wg projektu w ilości ok.70m W każdym z w/w punktów od 1 do 6 opisujących przedmiot zamówienia, jeżeli konieczne jest wykorzystanie rusztowania do wykonania tych robót, należy uwzględnić montaż demontaż i czas pracy rusztowania w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wywóz gruzu z rozbiórek, odpadów i śmieci powstałych w czasie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest wywieźć we własnym zakresie i na własny koszt w odpowiednie, przeznaczone do tego celu miejsce lub miejsca i ponieść wszelkie związane z tym opłaty włączając w to opłaty za złożenie i składowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witd.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach