Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
- Data zamieszczenia: 2018-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
ul. M. J. Piłsudskiego 12
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
REGON: 97077028000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dokończenie rozbudowy ul. Towarowej i ul. Zjednoczenia w Nowej Soli. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie inwestycji pn.: „Rozbudowa ul. Towarowej i ul. Zjednoczenia w Nowej Soli w ramach projektu pn. Przyjazna Komunikacja Publiczna – Centra Obsługi Pasażerów nowosolskiego SubObszaru Funkcjonalnego”. Roboty polegać będą na kontynuacji inwestycji prowadzonej przez wcześniejszego wykonawcę tj. firmę EXPORT-PRIBEX Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 310/312. Inwestycja obejmuje rozbudowę drogi o łącznej długości 0,581 km. 2. Zakres robót obejmuje: - rozbiórkę elementów dróg (kostka betonowa, kostka kamienna, krawężniki kamienne, obrzeża); - wycinkę krzewów wraz z karczowaniem; - ułożenie pozostałych odcinków krawężnika kamiennego i obrzeża betonowego; - dokończenie przebudowy ulicy Towarowej i Zjednoczenia (wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, konstrukcji bitumicznej) o powierzchni ca. 1 971 m2; - dokończenie budowy skrzyżowania typu małe „rondo” o średnicy 36 m; - wykonanie skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ulicą Towarową – odtworzenie nawierzchni o powierzchni ca. 280 m2; - wykonanie warstwy ścieralnej na całości zaprojektowanej jezdni o powierzchni ca. 3 878 m2; - dokończenie ułożenia nawierzchni z kostki betonowej na zatokach postojowych przy jezdni o powierzchni ca. 100 m2, - dokończenie ułożenia nawierzchni z kostki betonowej na zatoce autobusowej i pętli na pięć peronów do obsługi pasażerów komunikacji autobusowej o powierzchni ca. 355 m2; - wykonanie pozostałych zjazdów przez chodnik o nawierzchni z płyt betonowych; - dokończenie przebudowy chodników o nawierzchni z betonowej kostki brukowej i ścieżek rowerowych o nawierzchni z płyt betonowych o łącznej powierzchni ca. 2 100 m2; - budowę zadaszenia peronów do obsługi pasażerów komunikacji autobusowej (wiaty konstrukcji stalowej z oszkleniem), nawierzchnia peronów z betonowej kostki brukowej; - dokończenie przebudowy sieci (linia telekomunikacyjna, wodociągowa); - kontynuacja przebudowy oświetlenia ulicznego: słupy oświetleniowe i wysięgniki wraz z oprawami; - wykonanie pozostałych wpustów ulicznych, - wykonanie okładziny kamiennej od strony lica muru oporowego i wykonanie cokołu kamiennego z kamienia ciętego (wykonany żelbetowy mur oporowy); - budowa urządzeń małej architektury: ławki, kosze na odpady, stojaki na rowery, witryny reklamowe, tablice informacyjne, barierki, itp.; - wykonanie fontanny w postaci pierścienia granitowego osadzonego na granitowym cokole wraz ze zbiornikiem podziemnym i pompą recyrkulacyjną; - zakup i montaż półpodziemnych pojemników na odpady segregowane szt. 4; - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego; - humusowanie powierzchni około inwestycyjnej, obsianie trawą; - wykonanie zieleni: sadzenie drzew, krzewów, bylin, trawników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 40.000 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 103031F ul. Piłsudskiego w Słubicach
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa drogi gminnej nr 004306 w m. Rokitno
Dodano: 2024-04-10 - Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Deszczno w 2024r.
Dodano: 2024-03-11 - Przebudowa drogi gminnej ul. Witosa w Słubicach - Etap I
Dodano: 2024-03-04 - Przebudowa drogi gminnej
Dodano: 2024-03-01 - Przebudowa dróg gminnych
Dodano: 2024-03-01 - Budowa, przebudowa dróg na terenie gminy Deszczno w 2024 r.
Dodano: 2024-02-26 - Budowa, przebudowa, remont dróg na terenie gminy Deszczno w 2023 i 2024 r.
Dodano: 2024-02-21 - Przebudowa ulic: Lubuskiej, Krupczyńskiej i Gorzowskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w m. Karnin, Deszczno, Brzozowiec gm. Deszczno
Dodano: 2024-02-12 - Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 54/1 obręb Radowice
Dodano: 2024-02-06