Przetargi.pl
Dokończenie robót budowlanych pozostałych do wykonania po odstąpieniu od umowy dla zadania pn.: „Wymiana nawierzchni drogowej ulicy Piłsudskiego na odcinku od skrzyżowania ulic Kilińskiego i Sobieskiego do drogi ekspresowej S86 z wyłączeniem odcinka w rejonie ronda im. Profesora Władysława Bartoszewskiego – Etap II - odcinek od S86 do ronda Kilińskiego/Sobieskiego (Kierunek Centrum)”

Tramwaje Śląskie S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-506 Chorzów, ul. Inwalidzka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2466061 (64,65) w. 381 , fax. 322 510 096
  • Data zamieszczenia: 2021-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tramwaje Śląskie S.A.
    ul. Inwalidzka 5
    41-506 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2466061 (64,65) w. 381, fax. 322 510 096
    REGON: 27056166300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tram-silesia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie robót budowlanych pozostałych do wykonania po odstąpieniu od umowy dla zadania pn.: „Wymiana nawierzchni drogowej ulicy Piłsudskiego na odcinku od skrzyżowania ulic Kilińskiego i Sobieskiego do drogi ekspresowej S86 z wyłączeniem odcinka w rejonie ronda im. Profesora Władysława Bartoszewskiego – Etap II - odcinek od S86 do ronda Kilińskiego/Sobieskiego (Kierunek Centrum)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót budowlanych pozostałych do wykonania po odstąpieniu od umowy dla zadania pn.: „Wymiana nawierzchni drogowej ulicy Piłsudskiego na odcinku od skrzyżowania ulic Kilińskiego i Sobieskiego do drogi ekspresowej S86 z wyłączeniem odcinka w rejonie ronda im. Prof. Władysława Bartoszewskiego ETAP II – odcinek od S86 do ronda Kilińskiego/Sobieskiego (Kierunek Centrum)”. Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.: • Opracowanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu, • Prace rozbiórkowe, tj.: - frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej, - frezowanie istniejącej warstwy wiążącej, - rozbiórka podbudowy zasadniczej na odcinku 0,5 m od wew. krawężnika, - wywiezienie i składowanie gruzu z terenu rozbiórki wraz z utylizacją, - transport materiałów z rozbiórki. • Wykonanie remontu istniejącej nawierzchni ulicy Piłsudskiego na odcinku od drogi ekspresowej S86 do skrzyżowania ul. Kilińskiego i Sobieskiego z wyłączeniem odcinka w rejonie ronda im. Prof. Władysława Bartoszewskiego, zgodnie z załączonym przedmiarem robót. • Zgodnie z projektem przewidziano frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej (na głębokość ok. 4 cm) oraz warstwy wiążącej (na głębokość ok. 6cm) wraz z ich odtworzeniem. Na odcinku o szerokości 0,50 m od istniejącego krawężnika po wewnętrznej stronie jezdni (od strony torowiska tramwajowego) zaprojektowano dodatkowo rozbiórkę istniejącej oraz wykonanie nowej podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego (grubości 15 cm). • W miejscach, w których podbudowa kamienna utraciła swoją nośność i występują spękania należy wykonać wymianę podbudowy tłuczniowej o gr. 8cm na warstwę podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego o gr. 8 cm. • Istniejący krawężnik po zewnętrznej stronie jezdni należy wymienić na nowy na odcinkach wymagających wymiany (zakres należy ustalić z Zarządca Drogi – Wydziałem Administracji Drogowej Urzędu Miejskiego), natomiast krawężnik od strony torowiska powinien zostać nienaruszony. • W zakresie pochyleń poprzecznych remontowaną nawierzchnię dostosowano do istniejących pochyleń ulicy Piłsudskiego. Natomiast pochylenie podłużne dostosowano do istniejącego pochylenia ulicy z uwzględnieniem zachowania odkrycia krawężnika od strony torowiska w przedziale 10 – 14 cm. • Wszystkie studnie, zasuwy, wpusty uliczne itp. urządzenia podziemne znajdujące się w jezdni należy wyregulować wysokościowo, a uszkodzone i brakujące elementy należy wymienić na nowe lub uzupełnić. • Odwodnienie jezdni: Istniejący wpust deszczowy (chłonny) na wysokości przejścia podziemnego Przystanek Wysoka w kierunku Centrum Sosnowca należy przebudować na nowy wpust deszczowy betonowy DN500 (wpust Nr1) i włączyć rurą PVC DN200 SN8 do nowo projektowanej studni betonowej DN1000 (S1), następnie rurą PVC DN315 SN8 do nowo projektowanej studni betonowej DN1200 (S2 – studnia kaskadowa), a następnie włączyć rurą PVC DN315 SN8 do istniejącej studni – Sist – zlokalizowanej na sieci kd 300 w rejonie ulicy Wysokiej, przy budynku nr 12A. Dodatkowo należy zabudować nowy wpust deszczowy betonowy DN500 (wpust Nr 2) za przejściem podziemnym i włączyć go rurą PVC DN200 SN8 do nowo projektowanej studni betonowej DN1000, następnie rurą PVC DN315 SN8 do nowo projektowanej studni betonowej DN1200 (S2 – studnia kaskadowa), która zostanie włączona do istniejącej studni zgodnie z opisem powyżej. Poprzedni Wykonawca prac zabudował nowe wpusty DN500 (wpust nr 1 i nr 2) oraz wykonał przykanaliki z rury PVC DN200 SN8 pod jezdnią ul. Piłsudskiego z wyprowadzeniem w pas zieleni. - Odcinki przyłączy kanalizacyjnych pod chodnikiem i ścieżką rowerową w ulicy Piłsudskiego wykonać metodą przewiertu. Zakres rzeczowy Studnia kanalizacyjna betonowa DN1000 – 2 szt. Studnia kanalizacyjna betonowa DN1200 – 1 szt. Rura PVC DN200 SN8 – ok. 34 m Rura PVC DN315 SN8 – ok. 60 m • Odtworzyć oznakowanie poziome w technologii grubowarstwowej. Projekt odtworzenia oznakowania przekaże na etapie realizacji robót Wydział Administracji Drogowej Urzędu Miejskiego. • Cały zakres rzeczowy zadania został ujęty w dokumentacji projektowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233251-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach