Przetargi.pl
Dokończenie przebudowy ul. Jędrzychowskiej w ramach zadania Przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2012-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie przebudowy ul. Jędrzychowskiej w ramach zadania Przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    6.1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie przebudowy ul. Jędrzychowskiej w ramach zadania Przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II obejmujące wykonanie zadań objętych dokumentacją projektową pn. Rozbudowa ul. Jędrzychowskiej w ciągu drogi wojewódzkiej 283 od ul. Zbożowej do granicy miasta w Zielonej Górze od km 3+366,54 do km 5+100,00. 6.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące załącznik nr 13 do SIWZ. 6.3. Zestawienie ilościowe wykonanych prac przez poprzedniego wykonawcę inwestycji (obmiar robót) z podziałem na branże zawarte jest w załączniku nr 11 do niniejszej SIWZ. W celach informacyjnych w załączniku nr 12 do niniejszej SIWZ zawarta jest dokumentacja zdjęciowa z przeprowadzonej inwentaryzacji wykonanych prac przez poprzedniego wykonawcę inwestycji; 6.4. Wyszczególnienie prac do wykonania zawierają kosztorysy ofertowe wraz z Tabelą Elementów Scalonych stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w pkt 3.2. SIWZ. 6.5. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzi w szczególności wykonanie: 6.5.1. elementów ulic (krawężniki i obrzeża chodnikowe); 6.5.2. nawierzchni jezdni, chodników, zatok autobusowych, powiązań komunikacyjnych, wysepek, pętli autobusowej; 6.5.3. pierścieni rond; 6.5.4. ciągów rowerowych i pieszo - rowerowych; 6.5.5. kanalizacji deszczowej; 6.5.6. oświetlenia; 6.5.7. zieleni drogowej; 6.5.8. robót towarzyszących (przebudowy sieci gazowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej); 6.5.9. budowli inżynierskich (przepust drogowy, mur oporowy). 6.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ. 6.7. Zamawiający dopuszcza materiały równoważne opisane w przedmiocie zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej spełniające wymagania określone przez zamawiającego. Wyrób równoważny zamawiający uzna za taki sam, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia z nazwy lub pochodzenia. Jego jakość nie może być gorsza od jakości opisanego przedmiotu zamówienia. 6.8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 6.9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 6.10. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 5 lat i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 130.000,00 złotych (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach