Przetargi.pl
Dokończenie przebudowy i rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 6 w Rumi- Etap I

Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7/204
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6719410 , fax. 058 6796517
  • Data zamieszczenia: 2011-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
    ul. Sobieskiego 7/204 7/204
    84-230 Rumia, woj. pomorskie
    tel. 058 6719410, fax. 058 6796517
    REGON: 00052525700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie przebudowy i rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 6 w Rumi- Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót: 1. Robót budowlanych: 1) roboty rozbiórkowe: wykucia i poszerzenia otworów w ścianach, wykucia stolarki, rozbiórki posadzki, skucia terrakoty, 2) roboty murarskie: zamurowania otworów, murowanie ścianek działowych, 3) roboty tynkarskie: skucia, uzupełnienia tynków i przetarcia starych tynków, wykonania tynków ścian i sufitów oraz wypraw tynkarskich, 4) roboty posadzkarskie i izolacyjne: wykonanie izolacji przeciwwodnych i cieplnych w piwnicy i na parterze, wykonanie warstw konstrukcyjnych posadzek, okładzin z gresu i PCV, 5) roboty wykończeniowe: okładziny ścian i sufitów, zabudowy pionów sanitarnych roboty malarskie i tapeciarskie, 6) roboty stolarskie: montaż stolarki okiennej i drzwiowej z osadzeniem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, 7) roboty ślusarskie: wykonanie i montaż balustrad, poręczy, wycieraczek i daszka, 8) wykonanie zadaszonego śmietnika; 2. Wyposażenia: 1) dostawa i montaż technologii kuchni, 2) dostawa i montaż podnośnika i windy; 3. Robót sanitarnych: 1) demontaże instalacji tymczasowych, 2) wykonanie wentylacji mechanicznej na poziomie piwnic i parteru, 3) dokończenie budowy instalacji wod-kan. i montażu armatury na poziomie parteru i piwnic, 3) dokończenie instalacji gazowej wewnętrznej ,montaż szafki gazowej na zewnątrz wraz z podłączeniem urządzeń w pomieszczeniach kuchni i odbiorami; 4. Robót elektrycznych etap I: 1) montaż rozdzielnic wewnętrznych linii zasilających, 2) dokończenie montażu instalacji siły i urządzeń technologicznych, 3) dokończenie montażu instalacji telefonicznej, 4) dokończenie instalowania systemu sygnalizacji pożaru w pomieszczeniach kuchennych parteru i piwnic, 5) dokończenie montażu instalacji teletechnicznej, 6) wykonanie pomiarów geodezyjnych przyłącza energetycznego, 7) dokończenie robót elektrycznych przebudowywanych pomieszczeń kuchennych parteru (instalowanie oświetlenia, gniazd wtyczkowych, instalacji), 8) wykonanie robót elektrycznych pomieszczeń piwnicznych (instalacja, gniazda, oświetlenie); 5. Robót budowlanych uzupełniających: 1) wydzielenie z holu przy projektowanej auli tymczasowych pomieszczeń szatni płytami z laminatu HPL wraz z drzwiami na wspornikach wys.15 cm montowanych do podłogi wys. 2.50 m (parter obecnej sali gimnastycznej - do czasu wybudowania nowej sali gimnastycznej w III etapie), 2) naprawa spękań ścian nośnych w obecnej sali gimnastycznej, 3) obróbka blacharska dołem ścianki kurtynowej na dobudowie na stelażu, 4) przełożenie parkietu na istniejącej sali gimnastycznej (przyszłej auli) z uzupełnieniem parkietu cyklinowaniem i lakierowaniem 3 krotnym lakierem wodorozcieńczalnym dwuskładnikowym. 6. Naprawa i uruchomienie syreny alarmowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rumia.pl (zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach