Przetargi.pl
Dokończenie I etapu rozbudowy Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej wraz z infrastrukturą zewnętrzną zagospodarowaniem terenu oraz termomodernizację istniejącego budynku

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7840872 , fax. 22 7742551
  • Data zamieszczenia: 2015-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 22 7840872, fax. 22 7742551
    REGON: 01326985800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie I etapu rozbudowy Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej wraz z infrastrukturą zewnętrzną zagospodarowaniem terenu oraz termomodernizację istniejącego budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie robót budowlanych Dokończenie I etapu rozbudowy Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie przy ulicy Jagiellońskiej wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu. 2) Termomodernizacja budynku istniejącego II ETAP w zakresie: docieplenia ścian zewnętrznych styropianem, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenia stropodachu sali gimnastycznej i pokryciem papą z obróbkami blacharskimi, a także wykonaniem instalacji odgromowej oraz robotami towarzyszącymi. 2. Zakres prac obejmuje: dokończenie I etapu rozpoczętej rozbudowy o budynek nowoprojektowany dobudowany do ściany szczytowej sali gimnastycznej i połączony z istniejącym budynkiem szkoły za pomocą łącznika (ciągu komunikacyjnego). Budynek nowobudowany jest budynkiem niepodpiwniczonym jednokondygnacyjnym, w skład którego wchodzi: cztery sale przedszkolne, pomieszczenia techniczne i sanitariaty oraz połączenie łącznikiem z częścią istniejącą. 3. Dane liczbowe obiektu nowobudowanego: powierzchnia zabudowy - 593 m2 powierzchnia netto - 431,2 m2 kubatura - 2400 m3 4. Zakres prac rozbudowy budynku do wykonania: 1) dokończenie I etapu rozbudowy istniejącego budynku szkoły (część dobudowana została wykonana w stanie surowym - przekryta stropem żelbetowym stanowiącym element stropodachu niewentylowanego bez izolacji, docieplenia styropianem i pokrycia, papowego z niekompletną stolarką okienną), wykonane zostały ściany łącznika bez przykrycia dachem i stolarki okiennej, ściany fundamentowe nie zasypane gruntem bez izolacji cieplnej ścian fundamentowych - w miejscach ścian warstwowych brak jest ściany fundamentowej pod elewacją z cegły klinkierowej; 2) instalacje elektryczne - roboty instalacji elektrycznych zostały wykonanie tylko w zakresie częściowego oprzewodowania pomieszczeń co zostało uwzględnione w zakresie prac wykonanych. Pozostałe prace instalacyjne będące w zakresie instalacji elektrycznej nie zostały rozpoczęte w tym: instalacje oświetlenia wewnętrznego, gniazd wtykowych, instalacja elektryczna dla wentylacji mechanicznej, wewnętrzne instalacje teletechniczne, tablice rozdzielcze w części rozbudowywanej i przebudowa rozdzielni głównej w części istniejącej z wyposażeniem instalacji elektrycznej w główny wyłącznik przeciwpożarowy zlokalizowany na zewnątrz istniejącego budynku przy nowo wykonanym zestawie złączowo - pomiarowym oraz przyciski ppoż. w wejściach do budynku i zasilenie rozdzielni głównej oraz tablic rozdzielczych oraz przepompowni; 3) instalacje sanitarne: instalacja wentylacji mechanicznej - roboty instalacyjne zostały częściowo wykonane w zakresie montażu kanałów wentylacyjnych i ich izolacji, co zostało uwzględnione w zakresie prac wykonanych, instalacja wod. - kan. została wykonana tylko w zakresie poziomów kanalizacyjnych, instalacja centralnego ogrzewania nie została rozpoczęta, instalacja hydrantowa nie została rozpoczęta. Instalacje zimnej i ciepłej wody wraz z cyrkulacją, ciepła technologicznego, centralnego ogrzewania i hydrantową należy włączyć do istniejących instalacji budynku; 4) dostosowanie istniejącego budynku szkoły do aktualnie obowiązujących przepisów przeciwpożarowych - zgodnie z wykonaną ekspertyzą oraz wykonanie i uruchomienie SAP dla całego budynku, a także wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego; 5) dokończenie wykonania drenażu opaskowego i kanalizacji deszczowej wraz ze studniami, systemem rozsączajacym, zbiornikiem retencyjnym, przepompownią i przyłączem do kanalizacji deszczowej w ulicy Jagiellońskiej; 6) przebudowa ogrodzenia oraz budowa śmietnika; 7) zagospodarowanie terenu wokół szkoły poprzez wykonanie dróg dojazdowych z nowymi miejscami parkingowymi oraz placu zabaw dla dzieci w wyposażeniem oraz wywóz spryzmowanego gruzu zmieszanego z ziemią w ilości ok 185 m3; 8) dokończenie wycinki drzew i krzewów kolidujących z projektowaną infrastrukturą. 5. Zakres robót termomodernizacyjnych II etap obejmuje: 1) wymianę stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej części istniejącej, 2) wymianę zaworów grzejnikowych na termostatyczne j.w., 3) docieplenie ścian istniejącego budynku styropianem grub. 15 cm wraz z wykonaniem elewacji z tynku silikatowego i płytek klinkierowych części ścian oraz cokołu, 4) docieplenie dachu sali gimnastycznej styropianem z pokryciem papą, obróbkami blacharskimi, orynnowaniem, rurami spustowymi i wykonaniem instalacji odgromowej, 5) budowę wiaty od frontu istniejącego budynku. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentami: 1) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) 2) Projektami budowlano - wykonawczymi, 3) Specyfikacją Techniczną wykonania i Odbioru Robót, zwaną w dalszej treści umowy STWiOR, 4) Przedmiarami robót (pełniącymi funkcję pomocniczą). 7. W zakres przedmiotu umowy wchodzi także: 1) rozruch technologiczny zamontowanych, instalacji, urządzeń i systemów, 2) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 3) konserwacja i serwisowanie zainstalowanych instalacji i urządzeń począwszy od dnia odbioru końcowego i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy. 8. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach do umowy przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów wymienionych w ust. 6: 1) pierwszeństwo mają zawsze projekty budowlano - wykonawcze tj. dokumentacja projektowa (a w ich ramach projekt budowlany, jeśli rozbieżność ich dotyczy), 2) pierwszeństwo ma Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), w zakresie, w jakim rozbieżność nie dotyczy dokumentacji projektowej (tj. projektów budowlano - wykonawczych). 9. Okres gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi nie mniej niż 36 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie dłuższej gwarancji niż 36 miesięcy będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie krótszej gwarancji niż 36 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. 10. Termin wykonania zamówienia: 1) termomodernizacja maksymalnie 22 tygodnie od daty wprowadzenia na plac budowy; 2) całość maksymalnie do 30 tygodni od daty wprowadzenia na plac budowy; 3) planowany termin przekazania placu budowy z jednoczesnym wprowadzeniem Wykonawcy na roboty do 14 dni od daty podpisania umowy. 11. Zaproponowanie w ofercie wykonania całości prac w terminie krótszym niż określony w ust. 10 pkt 2 będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ pt: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie wykonania całości prac w terminie dłuższym niż określony w ust. 10 pkt 2 będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. 3. Miejsce wykonania zamówienia: Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie ul. Jagiellońska
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452124301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 210 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w kwocie 87.900,00 zł (osiemdziesiąt siedem tysięcy dziewięćset zł) może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego - oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510 lub 511 na V piętrze. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną