Gmina Dukla ogłasza przetarg
- Adres: 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4329135 , fax. 013 4331011
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dukla
ul. Trakt Węgierski 11 11
38-450 Dukla, woj. podkarpackie
tel. 013 4329135, fax. 013 4331011 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dokończenie budowy Zespołu Szków w Dukli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dokończenie budowy Zespołu Szkół w Dukli Przedmiotem zamówienia jest: 1) Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne; 2) Instalowanie przeciw włamaniowych systemów alarmowych; 3) Instalacje zasilające - wewnętrzne linie zasilające, zestaw ZTG; 4) Instalacje teleinformatyczne + zasilane 230 V; 5) Instalacje odgromowe; 6) Roboty wykończeniowe; 7) Instalacje elektryczne, instalacja dzwonkowa, instalacja głośnikowa - piwnice; 8) Instalacje elektryczne, instalacja dzwonkowa, instalacja głośnikowa - parter; 9) Instalacje elektryczne, instalacja dzwonkowa, instalacja głośnikowa - I piętro; 10) Instalacje elektryczne, instalacja dzwonkowa, instalacja głośnikowa - II piętro; 11)Instalacje elektryczne, instalacja dzwonkowa, instalacja głośnikowa - strych; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453143107
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Informacja dotycząca wadium - 100 000,00 zł słownie: sto tysięcy złotych Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jeden lub kilku następujących formach : - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych ; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto :Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku Oddział Dukla Nr konta : 58 86 42 10 96 20 10 96 00 18 33 00 02. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli : - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 prawa zamówień publicznych, nie złożyli dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, chyba że udowodnili, że wynika to z przyczyn nie leżących po ich stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie ; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją, Spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy ( z wykorzystaniem wzoru), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych ( z wykorzystaniem wzoru ) W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać oddzielnie - załącznik nr 2; 3) kosztorys ofertowy szczegółowy - sporządzony na podstawie przedmiaru robót, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wizji lokalnej w terenie - załącznik nr 3, 4) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 4, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać oddzielnie - załącznik nr 5; 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że w wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać oddzielnie - załącznik nr 6; 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7; 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8; 9) potwierdzenie wpłaty wadium - załącznik nr 9.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Podniesienie dostępności powiatu bieszczadzkiego i rejonu starosamborskiego poprzez zintegrowane działania w zakresie infrastruktury transportowej- przebudowa drogi powiatowej Nr 2089 R Jureczkowa - Kwaszenina - Arłamów w tym na :2)budowa oświetlenia
Dodano: 2014-04-09 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wybrzeże w ramach programu PROW 2007-2013
Dodano: 2013-07-08 - BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI
Dodano: 2013-05-24 - Część I. Przebudowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia wraz z przyłączami energetycznymi na ulicy Mickiewicza w Kolbuszowej. Część II. Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Mickiewicza w Kolbuszowej.
Dodano: 2010-05-27 - Wykonanie okablowania pracowni multimedialnej C6
Dodano: 2009-11-09