Przetargi.pl
Dokończenie budowy Parku Wodnego Trzy Fale w Słupsku

Trzy Fale Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Elizy Orzeszkowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8418408
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Trzy Fale Sp. z o.o.
    Elizy Orzeszkowej 1
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8418408
    REGON: 365-46-90-91
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzyfale.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie budowy Parku Wodnego Trzy Fale w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dokończeniu budowy Parku Wodnego w Słupsku przy ul. Grunwaldzkiej, obejmujące wykonanie robót niezbędnych do uruchomienia obiektu i uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. Stan istniejący obiektu opisany został w inwentaryzacji, stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający na potrzeby opisania przedmiotu zamówienia opracował Projekty Budowlane stanowiące załączniki do decyzji o pozwoleniach na budowę oraz w Projektach Wykonawczych i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Obiekt zlokalizowany jest w jednostce ewidencyjnej 2260301_1 m. SŁUPSK, obręb nr ew.; 0001,1; działki nr: 52/31, 52/32, 52/33, 52/38, 52/39, 52/41, 57/25. Wykonawca przejmie teren budowy obejmujący istniejące obiekty, instalacje i urządzenia i przejmie odpowiedzialność za ryzyko ich utraty lub uszkodzenia do czasu Przekazania Robót Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w swoim imieniu umowy na dostawę wszystkich mediów i ponosić koszty zużycia mediów niezbędnych do realizacji Robót i utrzymania obiektów. 5.1.1. Zakres robót w szczególności obejmuje: • rozbiórki (wyburzenia i demontaże), • prace ogólnobudowlane: ścianki działowe, tynki, podłoża, posadzki, okładziny ścian i podłóg, dach, witryn, stolarki drzwiowej, ślusarki, konstrukcji, • wykonanie instalacji sanitarnych: tj. wentylacji, wody lodowej, wody zimnej użytkowej, wody ciepłej użytkowej, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego wraz z montażem urządzeń, armatury, osprzętu instalacyjnego, • wykonanie instalacji elektrycznych wraz z montażem urządzeń, osprzętu instalacyjnego, • wykonanie instalacji niskoprądowych i teletechnicznych: instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP), instalacji telewizji dozorowej (CCTV), instalacji okablowania strukturalnego (LAN), instalacji systemu kontroli dostępu i sygnalizacji włamania i napadu (KD/SSWiN), instalacji nagłośnienia (NGS), instalacji elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK), instalacji systemu zarządzania systemami bezpieczeństwa budynku (BMS), wraz z montażem urządzeń, • wykonanie uzupełnienia zagospodarowania terenu: robót drogowych i oświetlenia, nasadzeń drzew i krzewów, siewu trawy, • wykonanie rozruchu wszystkich urządzeń, instalacji i sieci, regulacji parametrów pracy, • uzyskania wszystkich wymaganych odbiorów niezbędnych do użytkowania obiektu, 5.1.2. Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. 5.1.3. Szkolenie personelu Zamawiającego. 5.1.4. Wykonanie próbnego uruchomienia obiektu tj. pracy obiektu przez okres 1 miesiąca. 5.1.5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje: dostaw mebli nie stanowiących integralnej części wyposażenia obiektu, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (wyposażenie ruchome), urządzeń rehabilitacyjnych, sprzętu fitness. 5.1.6. W celu poprawy warunków użytkowych i jakości niektórych elementów wykończenia obiektu, wprowadza się w OPZ cz. III ST-00 w pkt. 1.4.3.2 korekty, zmiany i doprecyzowanie zakresu przedmiotu zamówienia, które należy uwzględnić przy sporządzaniu oferty i wykonaniu przedmiotu zamówienia. Wykaz ten określa również elementy wyposażenia i robót nie objęte przedmiotem zamówienia. 5.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Części III SIWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 5.5. Wspólny słownik zamówień CPV: 4500000-7 – Roboty budowlane 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45211370-3 – Roboty budowlane w zakresie saun 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 5.6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz.290 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). 5.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 5.8. PODWYKONAWSTWO: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. c) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. d) Pozostałe wymagania dotyczące Podwykonawstwa zostały określone w Części II SIWZ – Wzorze umowy. 5.9. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. 5.9.1. Wykonawca zobowiązuje się, że wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót oraz ochrony obiektu będą wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016.1666 z późn. zm.). 5.9.2. Wykonawca, najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy, jest zobowiązany do złożenia Wykazu osób, które będą realizować zamówienie, wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na umowę o pracę. Zamawiający nie dopuści Wykonawcy do realizacji zamówienia do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w zdaniu poprzednim. Wynikłe z tego tytułu opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy. Oświadczenia o którym mowa powyżej, nie składa Podwykonawca prowadzący jednoosobowej działalności gospodarczej. 5.9.3. W przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował zamówienie przy udziale Podwykonawców, każdorazowo jest on zobowiązany do przekazania Zamawiającemu, najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji robót przez Podwykonawcę, Wykazu osób, które będą realizować zamówienie na rzecz Podwykonawcy, wraz z oświadczeniem Podwykonawcy, że są one zatrudnione na umowę o pracę. 5.9.4. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.9.2 oraz 5.9.3., powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. W przypadku zmiany osób wymienionych w Wykazie, o którym mowa w pkt 5.9.2 oraz 5.9.3., Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu zaktualizowanego wykazu osób wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na umowę o pracę, w terminie 5 dni od dokonania zmiany. Zmiana wykazu osób, nie wymaga aneksu do umowy. 5.9.5. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu: a) kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z osobami skierowanymi do wykonywania prac określonych w pkt 5.1., Umowy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5.9.6. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dokumentów, o których mowa w pkt. 5.9.5., w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.1. 5.9.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania robót w celu zweryfikowania, faktu czy osoby wykonujące określone w pkt. 5.1. czynności są osobami wskazanymi w Wykazie osób, o którym mowa w pkt 5.9.2 oraz 5.9.3. 5.9.8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.10. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej i zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy obiekt Parku Wodnego w Słupsku do jej przeprowadzenia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.7.2): 1) lit. a) IDW – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) lit. b) – d) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9.11. Dokumenty, o których mowa w pkt 9.10.1) i 9.10.2) lit b IDW, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa 9.10.2) lit. a IDW, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 9.12. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 9.10 IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 9.11 IDW stosuje się. 9.13. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 9.7.2) lit. a) IDW, składa dokument, o którym mowa w pkt 9.10.1) IDW, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 9.11 IDW zdanie pierwsze stosuje się. 9.14. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9.15. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach