Przetargi.pl
Dokończenie budowy chodnika przy DW 975 Dąbrowa Tarnowska - Dąbrowa - budowa lewostronnej zatoki autobusowej w m. Gródek nad Dunajcem

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4401035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2013-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 4401035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 00053502000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.sacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie budowy chodnika przy DW 975 Dąbrowa Tarnowska - Dąbrowa - budowa lewostronnej zatoki autobusowej w m. Gródek nad Dunajcem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy chodnika (realizowanego w 2010 r. ) przy DW 975 Dąbrowa Tarnowska - Dąbrowa - budowa lewostronnej zatoki autobusowej (odc. 280 w km 2+650 do km 2+710 / dz. Ew. nr 15 obręb Gródek nad Dunajcem) wraz z wykonaniem odcinka chodnika i przejścia dla pieszych w m. Gródek nad Dunajcem, powiat nowosądecki, gmina Gródek nad Dunajcem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w części II SIWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia Zamawiający zastrzega, że użyte w dokumentacji technicznej określenia urządzeń, ich nazwy własne i oznaczenia mają charakter wyłącznie przykładowy. Zadanie współfinansowane jest z budżetu Gminy Gródek nad Dunajcem oraz budżetu Województwa Małopolskiego na podstawie Porozumienia nr X/69/ZDW/12/ pomiędzy Województwem Małopolskim a Gminą Gródek nad Dunajcem zmienionego aneksem nr 1 z dnia 21.12.2012. 45.23.32.53-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące PLN 00/100) w terminie i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodek.sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach