Przetargi.pl
Dokonanie przeglądów technicznych budowlanych oraz przeglądów w branży instalacyjno-sanitarnej obiektów na terenie gminy Kobierzyce.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2012-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokonanie przeglądów technicznych budowlanych oraz przeglądów w branży instalacyjno-sanitarnej obiektów na terenie gminy Kobierzyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zgodnie z art. 62 oraz art. 63 ustawy Prawo budowlane: 1) wykonanie przeglądów technicznych budowlanych oraz przeglądów w branży instalacyjno-sanitarnej (bez przeglądów elektrycznych i kominiarskich) - budynków i lokali wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ; 2) sprawdzenie stanu technicznego kotłów stałopalnych w oparciu o art. 62 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pr. budowlane - wskazanych w załączniku nr 9 do SIWZ; 3) wykonanie świadectw charakterystyki energetycznej obiektów będących własnością Gminy Kobierzyce, zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pr. budowlane - wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ; 4) wykonanie instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego budynku wielofunkcyjnego (z lokalami użytkowymi) w Ślęzie przy ul. Przystankowej 2 (powierzchnia użytkowa ok. 1.999 m2, kubatura ok. 6.000 m3). Wykonawca przy przeprowadzaniu przeglądów budynków musi uwzględnić obowiązujące przepisy w zakresie sprawdzenia stanu technicznego budynków ze szczególnym uwzględnieniem art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo budowlane, który w tej materii stanowi: /Obiekty powinny być w czasie ich użytkowania poddawane przez właściciela lub zarządcę okresowej kontroli, co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia./ Do każdej książki obiektu Wykonawca dołączy protokoły z okresowego sprawdzenia stanu technicznego kotłów stałopalnych, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo budowlane. Wykonawca po sprawdzeniu stanu technicznego dla każdego budynku (obiektu), wpisze protokoły i uaktualni wpisy w książce obiektu budowlanego, także o posiadane protokoły z wcześniej wykonanych przeglądów przedstawionych przez Zamawiającego (przeglądy elektryczne i kominiarskie). Wykonawca założy książki obiektu budowlanego - dla obiektów nowopowstałych (ok. 8 obiektów ujętych w załączniku nr 8 do SIWZ). Wykonawca zweryfikuje: 1. a) posiadanie książki obiektu, dane ogólne obiektu, b) wyposażenie budynku w instalacje i urządzenia, c) informacje o przeprowadzonych remontach, d) zestawienie robót do wykonania, e) opis elementów konstrukcji w szczególności takich jak: ? fundamenty, ? ściany zewnętrzne, ? stropy, ? ściany konstrukcyjne wewnętrzne, ? klatki schodowe, ? balustrady, ? dach, ? pokrycie dachu, ? obróbki blacharskie, ? elewacja, ? stolarka okienna, drzwiowa, ? balkony, ? tarasy, ? daszki wejściowe, ? ścianki działowe itd. 2. Elementy zagospodarowania terenu, 3. Przegląd techniczny instalacji: a) zimnej i ciepłej wody w budynku, b) centralnego ogrzewania, c) kanalizacji sanitarnej i deszczowej w budynku, d) instalacji gazowej w budynku, g) innych występujących w budynku. Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu dokumentację w 2-ch egzemplarzach określającą stan techniczny budynków, lokali składającą się z: /Karty obiektu budowlanego/ i stosownych świadectw charakterystyki energetycznej obiektów. Zakup materiałów akcydensowych i druków leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca po dokonaniu w/w czynności przekaże Zamawiającemu protokołem zdawczo-odbiorczym przedmiotową dokumentację: 1) protokoły z przeglądów wraz z oświadczeniami o uzupełnieniu książek obiektów oraz dokonaniu stosownych wpisów w książkach obiektów; 2) protokoły z przeglądu kotłów; 3) świadectwa charakterystyki energetycznej obiektów; 4) instrukcję Bezpieczeństwa Pożarowego budynku wielofunkcyjnego (z lokalami użytkowymi) w Ślęzie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium - w kwocie 1.800 zł na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację -- nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną /za zgodność/ kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/ Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 5. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy jeżeli było wymagane. 7. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach