Przetargi.pl
Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa wg. 5 zadań.

Powiat Wadowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8734200 , fax. 033 8232433
  • Data zamieszczenia: 2014-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wadowicki
    ul. Batorego 2 2
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 033 8734200, fax. 033 8232433
    REGON: 07218342100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa wg. 5 zadań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa wg. 5 zadań. ZADANIE NR 1 Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa zajętych pod drogi publiczne poprzez wydzielenie części działki nr 2424 położonej w Zebrzydowicach, zajętej pod odcinki dróg powiatowych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno- prawnej będącej wynikiem wymienionych prac; ZADANIE NR 2 Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa zajętych pod drogi publiczne poprzez wydzielenie części działki nr 3352 położonej, w Zakrzowie zajętej pod odcinki dróg powiatowych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno- prawnej będącej wynikiem wymienionych prac; ZADANIE NR 3 Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa zajętych pod drogi publiczne poprzez wydzielenie części działki nr 2401 położonej, w Łękawicy zajętej pod odcinki dróg powiatowych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno- prawnej będącej wynikiem wymienionych prac; ZADANIE NR 4 Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa zajętych pod drogi publiczne poprzez wydzielenie części działki nr 1541, 1540 położonej w Przytkowicach, zajętej pod odcinki dróg powiatowych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno- prawnej będącej wynikiem wymienionych prac; ZADANIE NR 5 Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa zajętych pod drogi publiczne poprzez wydzielenie części działki nr 1485/1 położonej w Nidku, zajętej pod odcinki dróg powiatowych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno- prawnej będącej wynikiem wymienionych prac; Zamówienie obejmuje: W ramach prowadzonych prac wykonawca pracy geodezyjnej dokonuje następujących czynności, z których przedkłada Zamawiającemu dokumentację w 4 egzemplarzach: 1)Przeprowadza - badanie stanu prawnego działek, w tym badania wszystkich działów Ksiąg Wieczystych z wykazaniem właścicieli, podstawy wpisu prawa własności właścicieli na dzień 31.12.1998 r. oraz właścicieli aktualnych, ostrzeżenia o wszczęciu postępowania wywłaszczeniowego, obciążenia hipoteczne itp. 2)Sporządza projekt podziału nieruchomości według jej zajęcia pod drogę publiczną - na dzień 31 grudnia 1998 r. dla celów postępowania administracyjnego w trybie art. 60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133 poz. 872 ze zm.). Dokumentacja geodezyjno -prawna winna być opatrzona klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i uwierzytelniona ( 4 egz.). Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu przy udziale Zarządcy Drogi przebieg dokonanego podziału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703320007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach