Przetargi.pl
Dodatkowe opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych na terenie miasta Koszalina.

Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3118060 , fax. 094 3425419
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie
    ul. Połczyńska 24 24
    75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3118060, fax. 094 3425419
    REGON: 33000246600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dodatkowe opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych na terenie miasta Koszalina.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje: Usługi związane z Dodatkowym opróżnianiem koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych na terenie miasta Koszalina, polegające na systematycznym prowadzeniu usług w zakresie: a) montaż koszy ulicznych, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy; Wykonawca zamontuje nowe kosze uliczne zakupione przez Zamawiającego w ilości 341 sztuk , w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, nie zakłócających widoczności i bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego. Kosze winny być zamontowane w sposób trwały - na słupku, nie mogą być zamontowane na sygnalizatorach świetlnych i znakach drogowych. b) systematyczne opróżnianie koszy ulicznych zgodnie z harmonogramem; Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego opróżniania zamontowanych 341 koszy, zgodnie z harmonogramem, w częstotliwości określonej przez Zamawiającego. c) systematyczne codzienne opróżnianie koszy ulicznych w godzinach popołudniowo- wieczornych w okresie od 10 czerwca 2009r.do 10 września 2009r.; Wykonawca zobowiązany jest do codziennego opróżniania 316 sztuk koszy ulicznych zlokalizowanych w centrum miasta, w godzinach popołudniowo - wieczornych, w okresie wakacyjnego, wzmożonego ruchu turystycznego, w okresie i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. d) utrzymanie w czystości koszy, gwarantujące pełną estetykę, poprzez: - mycie i dezynfekcję pojemników w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, - bieżącą konserwację i naprawy koszy w miarę potrzeb, e) utrzymanie czystości wokół kosza na śmieci w promieniu około 2 m, f) koszty związane z realizacją usługi: - transport odpadów w miejsce składowania, - opłata za wysypisko miejskie, - oznakowanie prowadzonych robót g) wymiana zniszczonych koszy na nowe lub odnowione - zakup, demontaż starego i montaż nowego kosza, Intensywność świadczonych usług Wykonawca dostosuje do potrzeb, aby zapewnić właściwy standard czystości i estetyki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i częstotliwości wywozu nieczystości z koszy ulicznych.Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 6 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia- nie spełnia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901213200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; c) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych na podstawie: ? Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 662 z póź. zm.), ? ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z póź. zm.), ? Uchwały Rady Miejskiej w Koszalinie Nr XXXIII/522/2006 z dnia 16 lutego 2006r. z póź. zm. , ? Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 21.04.2006r. w sprawie listy odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami oraz dopuszczalnych metod odzysku (Dz.U. Nr 75 poz. 527); d) udokumentują gotowość odbioru odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub utylizacji odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi utrzymania porządku i czystości, e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 100 000,00 złotych, f) posiadają sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia w tym: min. 2 samochody do transportu odpadów, g) wykażą, że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie zadania związane z wywozem odpadów miejskich , których łączna wartość nie może być mniejsza niż 100.000 złotych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 6 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1) Oświadczenie (wg. wzoru nr 2), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych. 4) Umowa na odbiór odpadów z przedsiębiorstwem prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi utrzymania porządku i czystości.. 5) Polisa lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 000,00 złotych, 6) Wykaz wyposażenia wykonawcy w sprzęt konieczny do wykonania zadania (wg. wzoru nr 3). 7) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg. wzoru nr 4), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Pozostałe dokumenty: 8) Formularz oferty (wg. wzoru nr 1); 9) Formularz cenowy (wg. wzoru nr 5);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach