Przetargi.pl
Docieplenie stropodachu sali gimnastycznej oraz remont pokrycia dachu na budynku świetlicy w ZSO w Bieńkowicach

Gminny Zespół Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki w Krzyżanowicach z/s w Tworkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-451 Tworków, ul. Zamkowa 48
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 419 62 87 , fax. 0-32 419 62 87
  • Data zamieszczenia: 2011-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki w Krzyżanowicach z/s w Tworkowie
    ul. Zamkowa 48 48
    47-451 Tworków, woj. śląskie
    tel. 0-32 419 62 87, fax. 0-32 419 62 87
    REGON: 27648269200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie stropodachu sali gimnastycznej oraz remont pokrycia dachu na budynku świetlicy w ZSO w Bieńkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: Docieplenie stropodachu sali gimnastycznej oraz remont pokrycia dachu na budynku świetlicy w ZSO w Bieńkowicach
    2) Zakres zamówienia obejmuje m.in.: Wykonanie docieplenie stropodachu sali gimnastycznej oraz remont pokrycia dachu na budynku świetlicy; Wymiana lub naprawa skorodowanych i wygiętych obróbek blacharskich, rur spustowych oraz rynien; Montaż nowych rur i rynien dachowych; Izolacje poziome przeciwdziękowe z płyt styropianowych (styropian laminowany); Pokrycie dach papą termozgrzewalną (papa polimerowo-asfaltowa na osnowie z włókniny poliestrowej gr. min.5mm).
    3)organizację budowy, obejmującą:
    - organizację zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    - odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich oraz prowadzić prace tak, aby placówka mogła funkcjonować bez zakłóceń,
    - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: usunięcie gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem; odtworzenie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót,
    4) W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania oraz dopuszczenia do użytku i eksploatacji urządzeń zamontowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wynikające z projektów, uzgodnień projektów i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji (m.in., wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (m.in. czynności związanych z BHP i BRD); zachowaniem bezpieczeństwa ruchu drogowego, w jak najmniejszym stopniu zakłócać dojście uczniów do szkoły oraz istniejący dojazd do szkoły i sąsiadujących posesji; wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; czynności związanych ze składowaniem i utylizacją odpadów; dokonać wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; a także inne czynności niezbędne do jego prawidłowego wykonania, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia, a także prowadzić prace tak, aby szkoła mogła funkcjonować bez zakłóceń i aby utrzymać porządek wokół szkoły. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien przewidzieć i uwzględnić w swojej ofercie.
    5) Warunki wykonawstwa:
    a) wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z otrzymanymi materiałami w szczególności dotrzymać warunków decyzji pozwolenia na budowę i wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego i przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, oraz w uzgodnieniu z zamawiającym;
    b) kierowanie robotami sprawowane będzie przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego,
    c) zastosowane materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
    d) usunięcie wszelkich szkód oraz pokrycie strat, które mogą zaistnieć w trakcie wykonawstwa i przywrócenie do stanu pierwotnego pomieszczeń i terenów czasowo zajętych w związku z wykonywaniem robót oraz uporządkowanie terenów w pobliżu terenu budowy.
    6) Dokumenty opisujące prace niezbędne do wykonania zamówienia dostarczone przez Zamawiającego:
    a) Przedmiary robót (br. budowlana), - Zał. I a; I b
    b) Specyfikacja Techniczna (br. budowlana), - Zał. Nr ,
    7) Podane ww. dokumentach nazwy własne zastosowane przez projektanta, są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych ww. dokumentach, jednak winny one uzyskać akceptację Zamawiającego. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane ww. dokumentach.
    8)Podstawa prawno - techniczna wykonania zadania:
    Obowiązujące przepisy, normy i warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach