Gminny Zespół Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki w Krzyżanowicach z/s w Tworkowie ogłasza przetarg
- Adres: 47-451 Tworków, ul. Zamkowa 48
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 419 62 87 , fax. 0-32 419 62 87
- Data zamieszczenia: 2011-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki w Krzyżanowicach z/s w Tworkowie
ul. Zamkowa 48 48
47-451 Tworków, woj. śląskie
tel. 0-32 419 62 87, fax. 0-32 419 62 87
REGON: 27648269200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Docieplenie stropodachu sali gimnastycznej oraz remont pokrycia dachu na budynku świetlicy w ZSO w Bieńkowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: Docieplenie stropodachu sali gimnastycznej oraz remont pokrycia dachu na budynku świetlicy w ZSO w Bieńkowicach
2) Zakres zamówienia obejmuje m.in.: Wykonanie docieplenie stropodachu sali gimnastycznej oraz remont pokrycia dachu na budynku świetlicy; Wymiana lub naprawa skorodowanych i wygiętych obróbek blacharskich, rur spustowych oraz rynien; Montaż nowych rur i rynien dachowych; Izolacje poziome przeciwdziękowe z płyt styropianowych (styropian laminowany); Pokrycie dach papą termozgrzewalną (papa polimerowo-asfaltowa na osnowie z włókniny poliestrowej gr. min.5mm).
3)organizację budowy, obejmującą:
- organizację zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich oraz prowadzić prace tak, aby placówka mogła funkcjonować bez zakłóceń,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: usunięcie gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem; odtworzenie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót,
4) W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania oraz dopuszczenia do użytku i eksploatacji urządzeń zamontowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wynikające z projektów, uzgodnień projektów i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji (m.in., wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (m.in. czynności związanych z BHP i BRD); zachowaniem bezpieczeństwa ruchu drogowego, w jak najmniejszym stopniu zakłócać dojście uczniów do szkoły oraz istniejący dojazd do szkoły i sąsiadujących posesji; wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; czynności związanych ze składowaniem i utylizacją odpadów; dokonać wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; a także inne czynności niezbędne do jego prawidłowego wykonania, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia, a także prowadzić prace tak, aby szkoła mogła funkcjonować bez zakłóceń i aby utrzymać porządek wokół szkoły. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien przewidzieć i uwzględnić w swojej ofercie.
5) Warunki wykonawstwa:
a) wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z otrzymanymi materiałami w szczególności dotrzymać warunków decyzji pozwolenia na budowę i wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego i przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, oraz w uzgodnieniu z zamawiającym;
b) kierowanie robotami sprawowane będzie przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego,
c) zastosowane materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
d) usunięcie wszelkich szkód oraz pokrycie strat, które mogą zaistnieć w trakcie wykonawstwa i przywrócenie do stanu pierwotnego pomieszczeń i terenów czasowo zajętych w związku z wykonywaniem robót oraz uporządkowanie terenów w pobliżu terenu budowy.
6) Dokumenty opisujące prace niezbędne do wykonania zamówienia dostarczone przez Zamawiającego:
a) Przedmiary robót (br. budowlana), - Zał. I a; I b
b) Specyfikacja Techniczna (br. budowlana), - Zał. Nr ,
7) Podane ww. dokumentach nazwy własne zastosowane przez projektanta, są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych ww. dokumentach, jednak winny one uzyskać akceptację Zamawiającego. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane ww. dokumentach.
8)Podstawa prawno - techniczna wykonania zadania:
Obowiązujące przepisy, normy i warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu. Oznaczenie sprawy:OZ/B/15/52/EK
Dodano: 2015-09-25 - Remont pokrycia dachu na Segmencie A Szkoły Podstawowej nr 15 w Jankowicach
Dodano: 2015-08-26 - Remont dachu, zadaszeń i kominów oraz remont rynien i rur spustowych w Zespole Szkół Specjalnych nr 11 w Katowicach przy ul. Gliwickiej 148a
Dodano: 2013-10-31 - Remont dachu, zadaszeń i kominów w Zespole Szkół Specjalnych nr 9 w Katowicach przy ul. Ścigały 17
Dodano: 2013-10-25 - Remont dachu, zadaszeń i kominów oraz remont rynien i rur spustowych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w Katowicach przy ul. Rataja 14
Dodano: 2013-10-24 - Remont budynku administracyjnego Obwodu Drogowego w Kłobucku przy ul. Pogodnej 1
Dodano: 2013-09-11 - Remont dachu, zadaszeń i kominów w Gimnazjum nr 5 w Katowicach przy ul. Granicznej 27
Dodano: 2013-07-12 - Remont dachu wraz z wymianą blacharki oraz osłon elewacyjnych na budynku Miejskiego Przedszkola nr 8 w Piekarach Śląskich przy ul. Czempiela 5.
Dodano: 2013-07-05 - Remont pokrycia dachu wraz z częściowym remontem wieloprzewodowego komina w istniejącym budynku administracyjno-biurowym Obwodu Drogowego w Kłobucku
Dodano: 2013-07-05 - Remont pokrycia dachu budynku administracyjno-biurowego - siedziby Urzędu Gminy Marklowice
Dodano: 2013-05-06