Przetargi.pl
Docieplenie ścian, zmiana zadaszenia schodów zewnętrznych, montaż platformy dla osób niepełnosprawnych, regulacja instalacji c.o. wykonanie instalacji solarnej budynków A i B Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach ul. Starowiejska 66

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2012-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie ścian, zmiana zadaszenia schodów zewnętrznych, montaż platformy dla osób niepełnosprawnych, regulacja instalacji c.o. wykonanie instalacji solarnej budynków A i B Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach ul. Starowiejska 66
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Docieplenie ścian, zmiana zadaszenia schodów zewnętrznych, montaż platformy dla osób niepełnosprawnych, regulacja instalacji c.o. wykonanie instalacji solarnej budynków A i B Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach ul. Starowiejska 66 Zakres robót termomodernizacyjnych - roboty elewacyjne - docieplenie ścian ze zmianą zadaszenia schodów zewnętrznych - wykonanie instalacji elektrycznych zasilania termozaworów - wymiana grzejników centralnego ogrzewania - montaż instalacji solarnej , - przebudowa wejścia głównego - dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych bud. A - roboty zewnętrzne zgodnie z załączonymi przedmiarami robót i dokumentacja projektową Opis obiektu Budynki A i B Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach zostały wybudowane na działkach nr 20/3; 22/1; 23/1; 24/1 w obr. 75 w Siedlcach przy ulicy Starowiejskiej 66, w części wschodniej miasta Siedlce przy ulicy wylotowej w kierunku Białegostoku. Budynek A o następujących parametrach technicznych : Powierzchnia zabudowy Pzab. - 710,11 m2 Powierzchnia całkowita Pc - 2 583,41 m2 Kubatura K - 9 038,15 m3 Budynek B o następujących parametrach technicznych : Powierzchnia zabudowy Pzab .- 924,30 m2 Powierzchnia użytkowa Pu - 2 409,00 m2 Kubatura K - 8 792,00 m3 Budynek A i B Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach w konstrukcji szkieletowej ram H. Są to budynki o trzech kondygnacjach nadziemnych w całości podpiwniczone. Konstrukcję budynku stanowią elementy prefabrykacji uprzemysłowionej z uzupełnieniem budownictwa tradycyjnego. Fundamenty żelbetowe, konstrukcja nośna żelbetowa prefabrykowana z ram H. Stropy z płyt żelbetowych z uzupełnieniem płytami żelbetowymi wylewanymi na mokro na budowie. Schody żelbetowe wylewane na mokro na budowie okładanie lastryko. Stropodach wentylowany z płyt korytkowych na ściankach ażurowych , kryty papa z odwodnieniem połaci dachowej do środka budynku. Kominy wentylacyjne murowane z cegły wapienno-piaskowej. Ściany zewnętrzne osłonowe wykonano jako warstwowe składające się z bloczków gazobetonowych grubości 24 cm , wkładka z płyt styropianowych gr 4 cm oraz cegła pełna palona grubości 12 cm. Ścianka powiązana z bloczkami gazobetonowymi poprzez kotwy stalowe. Ściany piwnic betonowe grubości 38 cm z dociepleniem płytami styropianowymi gr 4 cm oraz ścianka dociskowa z cegły pełnej gr 12 cm powiązana ze ścianą betonową kotwami. W okresie wcześniejszym dokonano wymiany stolarki okiennej oraz docieplenie stropodachu wentylowanego . Budynki wyposażone są w następujące instalacje : wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody, elektryczna, alarmowa, telekomunikacyjna, p. poż. . Próby i odbiory należy przeprowadzić zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w STWiOR. Wszystkie prace montażowe należy wykonać zgodnie z zaleceniami producentów materiałów i urządzeń, sztuką budowlana, odpowiednimi normami oraz przepisami BHP. Instalacje należy wykonać zgodnie z Warunkami Technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych tom 2, Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 14.12.1994r w sprawie Warunków Technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z późniejszymi zmianami. Materiały powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Wszelkie urządzenia muszą być oznakowane znakiem bezpieczeństwa. Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych ( w trzech egz ) na 7 dni przed odbiorem robót spoczywa na wykonawcy. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: - koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców - przygotowania obiektu i wymaganych dokumentów odbiorowych ( 3 egz.) do dokonania odbioru przez zamawiającego wraz z instrukcją konserwacji wykonanych obiektów na własny koszt. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. - zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach - zapewnienie kierownictwa nad robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe - zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych - utrzymania terenu robót w należytym porządku, zabezpieczenie placu budowy w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób trzecich oraz przestrzegania przepisów BHP - prowadzenia dziennika budowy i udostępniania go Zamawiającemu oraz innym osobom upoważnionym np. organom Nadzoru Budowlanego - zorganizowanie placu budowy oraz wszelkich czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac. - likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty dokonania odbioru końcowego. - zapewnienie własnym staraniem i na swój koszt na czas budowy wszelkich mediów oraz ponoszenie kosztów tych mediów - przeprowadzenie przed odbiorem przewidzianych w przepisach prób i sprawdzeń na własny koszt. O terminie ich przeprowadzenia Wykonawca zawiadamia Zamawiającego oraz inspektora nadzoru nie później niż 2 dni przed terminem wyznaczonym do wykonania prób i sprawdzeń. - ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją prac - skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca - utrzymanie stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego, oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu. Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po bezusterkowym odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 tys. zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w punkcie 12 specyfikacji. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Zwrot wadium nastąpi na zasadach i w przypadkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach