Przetargi.pl
Docieplenie ścian zewnętrznych i stropów budynków Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w ramach projektu pod nazwą Kompleksowa termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Leśna 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 240 47 23 , fax. 017 240 47 23
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Leśna 22 22
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 017 240 47 23, fax. 017 240 47 23
    REGON: 00030665000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-lezajsk.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie ścian zewnętrznych i stropów budynków Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w ramach projektu pod nazwą Kompleksowa termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Docieplenie ścian zewnętrznych i stropów budynków Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w ramach projektu pod nazwą Kompleksowa termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku z podziałem na 14 części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część Nr 1: 10 000 złotych; Część Nr 2: 2 000 złotych; Część Nr 3: 4 000 złotych; Część Nr 4: 400 złotych; Część Nr 5: 4 000 złotych; Część Nr 6: 500 złotych; Część Nr 7: 1 000 złotych; Część Nr 8: 600 złotych; Część Nr 9: 4 000 złotych; Część Nr 10: 700 złotych; Część Nr 11: 1 400 złotych; Część Nr 12: 800 złotych; Część Nr 13: 2 000 złotych; Część Nr 14: 300 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia b) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % jaka wynika z sumy kwot zaoferowanych w wybranych przez Wykonawcę częściach, 6) wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 % wartości zaproponowanej w wybranej przez Wykonawcę części, 7) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 300 000 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie realizacji zamówienia, 8) że, Wykonawca na urządzenia posiada ważną legalizację oraz na materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 9) że, Wykonawca na dostawę wyrobów posiada świadectwo pochodzenia lub oświadczenie producenta o miejscu ich wytworzenia. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia, właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie mniejszą niż 50 % jaka wynika z sumy kwot zaoferowanych w wybranych przez Wykonawcę częściach, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 300 000 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie realizacji zamówienia. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania przedmiotu oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w tym co najmniej jedna robota budowlana o wartości nie mniejszej niż 50 % wartości zaproponowanej w wybranej części - (do każdej wybranej części należy dołączyć oddzielny wykaz) 6. Uprawnienia konstrukcyjno-budowlane. Wymagane jest aby osoby posiadające uprawnienia były członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Świadectwo pochodzenia zaoferowanych wyrobów lub oświadczenie producenta o miejscu ich wytworzenia. 8. Oświadczenia Wykonawcy: 8.1 że, Wykonawca spełniania wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: 1) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, b) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zobowiązanie załączyć do oferty, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oraz spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjął ją bez zastrzeżeń, 8.2 oświadczenie Wykonawcy, że urządzenia posiadają ważną legalizację oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia posiadają stosowne dokumenty (certyfikat, atest) dopuszczające do stosowania w budownictwie i przedłoży Zamawiającemu na każde jego żądanie, 8.3 oświadczenie, Wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lezajsk.itl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach