Przetargi.pl
docieplenie ścian zewnętrznych budynku, jednokrotne pokrycie dachu z wymiana obróbek blacharskich dachowych i elewacyjnych w budynku przy ul. Kleszczowej 2 w Warszawie

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-479 Warszawa, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 863 55 24, , fax. 22 863 55 24
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
    Bolesława Chrobrego 7
    02-479 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 863 55 24, , fax. 22 863 55 24
    REGON: 1081793400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwlochy.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    docieplenie ścian zewnętrznych budynku, jednokrotne pokrycie dachu z wymiana obróbek blacharskich dachowych i elewacyjnych w budynku przy ul. Kleszczowej 2 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku, jednokrotne pokrycie dachu z wymiana obróbek blacharskich dachowych i elewacyjnych w budynku przy ul. Kleszczowej 2 w Warszawie. Dokumentacji techniczna: zał. nr 1 do umowy – „wymagania ogólne”. Działka zlokalizowana jest w Warszawie przy ul. Kleszczowej 2 w dzielnicy Włochy . Na terenie działki zlokalizowany jest budynek mieszkalny wielorodzinny. Teren jest ogrodzony. Budynek mieszkalny 4-o piętrowy z kondygnacją podziemną wybudowany w technologii murowanej z dachem drewnianym pokrytym papa asfaltową, wymagający termomodernizacji w zakresie ścian zewnętrznych i renowacji pokrycia dachowego polegającej na jednokrotnym pokryciu papą termozgrzewalną wraz z wymianą wszystkich obróbek blacharskich. Zakres robót składający się na przedmiot zamówienia – określa „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót” oraz „Przedmiar robót „. Zakres prac :1. Wymiana istniejącego przyłącza energetycznego czterokablowego na nowe typu warkocz z zewnętrzną skrzynką bezpiecznikową obiektu przewodem przesyłowym od przyłącza do ściany klatkowej budynku 2.Wykonanie ocieplenia styropianem gr 15 cm (szary) ścian z wymiana obróbek elewacyjnych budynku i pokrycie go tynkiem bezspoinowym mineralnym malowanym farbami silikonowymi ze środkiem antyglonowym 3.Wymianie tynku mozaikowego cokołu na nowy dostosowany do elewacji budynku 4.Wymianie obróbek blacharskich ocynkowanych dachu na nowe z dostosowaniem do wykonywanego ocieplenia 5.Wymiana istniejącego orynnowania budynku z blachy stal. ocynkowanej na PCV z dołożeniem 1 rury spustowej 6.Renowacja tynków i pomalowanie farbami emulsyjnymi głowic kominowych ponad dachem 7.Ułożenie jednokrotnego pokrycia dachu papą termozgrzewalną na osnowie poliestrowej gr 5,7 mm. 8.pokrycie czap kominowych papą termozgrzewalną z obróbkami blacharskimi okapowymi. 9.Usunięcie gruzu i resztek materiałów z terenu remontu, 10. Załatwienie w ZDM zajęcia terenu chodnika od strony ronda przy ul. Kleszczowej 11.Wykonanie prac przy użyciu rusztowań elewacyjnych lekkich, 12.Remont istniejących balkonów w kolorystyce elewacji wykonywanej z podniesieniem i pomalowaniem balustrad metalowych z wys. 0,9 do 1,1 m. Przekazanie terenu budowy –Zamawiający, w terminie określonym w dokumentach umowy przekaże Wykonawcy teren budowy; wskaże miejsce poboru wody i energii elektrycznej w budynku, wskaże pomieszczenie udostępnione Wykonawcy na określony umową czas realizacji zamówienia na potrzeby zaplecza socjalno-magazynowego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek ochrony przekazanych mu punktów poboru i pomieszczenia zaplecza do chwili odbioru końcowego robót . Uszkodzone lub zniszczone elementy i urządzenia Wykonawca odtworzy na własny koszt, udostępnione pomieszczenia zaplecza Wykonawca odda Zamawiającemu w stanie niepogorszonym. Zgodność robót z SST, STWiO oraz dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego stanowią integralną część postanowień umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia publicznego, a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność ich ważności ustalona istotnymi postanowieniami Umowy. Wykonawca nie może wykorzystać błędów lub opuszczeń w dokumentach przetargowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian i poprawek. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały mają być zgodne z zamówieniem Zamawiającego. Wielkości określone w dokumentacji przetargowej będą uważane za wartości docelowe, których dopuszczalne są odchylenia jedynie w ramach dopuszczalnych przedziałów tolerancji. Cechy materiałów i elementów budowli muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego i STWiO ,a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. W przypadku, gdy dostarczone materiały lub wykonane roboty nie będą zgodne z e Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, a mieć będą wpływ na niezadowalającą jakość elementu budowli, to takie materiały wymagają zastąpienia innymi, a elementy wykonane powinny być rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy, chyba że odrębnym stanowiskiem Zamawiającego zostanie to ustalone inaczej. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy ( remontu) w okresie trwania realizacji zamówienia aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające niezbędne do ochrony robót i użytkowników budynku. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę oferty. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. W okresie wykonania robót Wykonawca będzie podejmować wszelkie konieczne kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na ich terenie oraz będzie unikać stwarzania uciążliwości wynikających z następstwa niewłaściwego sposobu działania. Wykonawca będzie miał szczególny wzgląd na środki ostrożności i zabezpieczenia przed zanieczyszczeniami powietrza pyłami i gazami, możliwością powstania pożaru. Wykonawca będzie przestrzegał przepisy ochrony ppoż. materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót albo przez personel Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji i urządzeń zlokalizowanych w obrębie miejsca robót. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działanie uszkodzenia instalacji wykazanych w dokumentach dostarczonych mu przez Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę przekazanej części budynku i robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego robót. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby jego personel nie wykonywał prac w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w złożonej ofercie. 2.1. Wykonawca przedstawi inspektorowi nadzoru szczegółowe informacje dotyczące, Zamawiania materiałów i przedstawi odpowiednie aprobaty techniczne oraz próbki do zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Materiały i wyroby budowlane powinny spełniać wymagania określone Polskimi Normami, aprobatami technicznymi. Wszystkie materiały użyte do wykonania prac remontowych powinny posiadać atesty lub certyfikaty i stanowić jednolity system w przypadku BSO. Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym zostaną przez Wykonawcę wywiezione z terenu budowy. Każdy rodzaj robót, w którym znajdą się nie zaakceptowane przez Zamawiającego materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, pod rygorem odmowy ich przyjęcia przez stronę Zamawiającego, z winy Wykonawcy. Wykonawca poniesie koszty usunięcia materiałów i wyrobów niedopuszczonych do wbudowania, niezależnie od ustalonych umową kar na okoliczność opóźnienia w prawidłowym wykonaniu przedmiotu umowy. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zanieczyszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości do robót i były dostępne do kontroli przez inspektora nadzoru. Z uwagi na ograniczone możliwości składowania w miejscu budowy Wykonawca. Powinien przewidzieć ich sukcesywną dostawę w miarę potrzeb budowy. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt używany do robót powinien odpowiadać pod względem typów i ilości zakresowi robót. Od wykonawcy wymaga się zagwarantowania liczby i wydajności sprzętu w sposób gwarantujący przeprowadzenia robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wskazaniami inspektora nadzoru, w terminie przewidzianym umową. Wykonawca dostarczy Inspektorowi nadzoru dokumenty potwierdzające dopuszczenie sprzętu do użytkowania, tam gdzie jest to wymagane przepisami. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość wykonywanych robót i właściwości przewożonych materiałów. Wykonawca odpowiada za zapewnienie środków transportu w ilości i rodzaju, które będzie zapewniać przeprowadzenie robót w terminie przewidzianym w umowie. Obmiar robót będzie określać faktyczny zakres wykonanych robót, zgodnie z kosztorysem ofertowym w jednostkach ustalonych w przedmiarze. Obmiar robót dokonuje Wykonawca po pisemnym powiadomieniu Inspektora nadzoru o zakresie obmierzanych robót i terminie obmiaru zgodnie z warunkami umowy. Wyniki obmiaru będą wpisane do książki obmiarów. Jakikolwiek błąd lub przeoczenie w ilości robót podanych w kosztorysie ofertowym lub gdzie indziej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ukończenia robót. Błędne dane zostaną poprawione wg ustaleń Inspektora nadzoru na piśmie. Obmiar robót gotowych lub ulegający zakryciu będzie przeprowadzony z częstotliwością stosowną do postępu robót. Wszystkie urządzenia i sprzęt pomiarowy stosowany w czasie obmiarów robót musi by zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru. Załącznik nr 1 do umowy – „Przedmiar”, Załącznik nr 2 do umowy -”kosztorys ofertowy Wykonawcy”, zał. nr 3 do umowy – specyfikacja techniczna”, zał. nr 4 do umowy – wzór protokołu odbioru” oraz w projekt umowy stanowią integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz Oferty– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a pzp – tj. zaistnienia okoliczności o których mowa w Rozdziale V SIWZ składa zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2. dowodów, o których mowa w rozdz. XVII SIWZ – w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów: musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Oświadczenia składane są w formie oryginałów (także w przypadku, gdy są składane w wyniku wezwania Zamawiającego). 8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 10. Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach