Przetargi.pl
DOCIEPLENIE ŚCIAN BUDYNKÓW MIESZKALNYCH POŁOŻONYCH W ZAKROCZYMIU PRZY ul. WARSZAWSKIEJ 46D, WARSZAWSKIEJ 24 i WARSZAWSKIEJ 25B

Zakład Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu ogłasza przetarg

  • Adres: 05170 Zakroczym, ul. Parowa Okólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 7852882 , fax. 0-22 7853195
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu
    ul. Parowa Okólna
    05170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 7852882, fax. 0-22 7853195
    REGON: 1562825000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgk.zakroczym.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOCIEPLENIE ŚCIAN BUDYNKÓW MIESZKALNYCH POŁOŻONYCH W ZAKROCZYMIU PRZY ul. WARSZAWSKIEJ 46D, WARSZAWSKIEJ 24 i WARSZAWSKIEJ 25B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace remontowe na budynkach komunalnych położonych w Zakroczymiu przy ul. Warszawskiej 46D, 24 i 25B polegające na dociepleniu ścian poszczególnych budynków. 2. Opis stanu istniejącego: 1) Przedmiotowe obiekty zlokalizowane są w Zakroczymiu przy ul. Warszawskiej 46D, 24 i 25B, z przeznaczeniem na pobyt ludzi. 2) Budynek przy ul. Warszawskiej 46D jest 1-kondygnacyjny, ze stropodachem jednospadowym z płyt kanałowych żerańskich i płyt dachowych korytowych. Dach ocieplony styropianem z powłoką z papy termozgrzewalnej. Brak klatek schodowych. Powierzchnia użytkowa budynku - 231,42 m2. Budynek przy ul. Warszawskiej 24 jest 1-kondygnacyjny, z 2-spadowym dachem pokrytym blachodachówką. Jedna klatka schodowa bez okien i strych. Powierzchnia użytkowa budynku - 198,11 m2. 3) Budynek przy ul. Warszawskiej 25B jest 2-kondygnacyjny, ze stropodachem jednospadowym z płyt kanałowych żerańskich i płyt dachowych korytowych. Dach ocieplony styropianem z powłoką z papy termozgrzewalnej. Jedna klatka schodowa z 4 oknami. Powierzchnia użytkowa budynku 752,80 m2 3. Szczegółowy zakres prac w odniesieniu do każdego budynku wskazanego w ust. 2 pkt. 1 powyżej: 1) odsunięcie od ścian skrzynek elektrycznych i anten, 2) skucie luźnych elementów i oczyszczenie ścian zewnętrznych, 3) rozebranie obróbek blacharskich, rozebranie rynien, rozebranie rur spustowych, 4) wymiana stolarki drzwiowej, 5) wymiana stolarki okiennej, 6) demontaż starych parapetów zewnętrznych, 7) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem EPS-100 lub EPS 80-0038, gr.10 przy zastosowaniu dybli plastykowych, 8) wykonanie docieplenia ościeży EPS-100 lub EPS 80-0038, gr 3 cm, 9) zbrojenie ocieplenia z siatki z włókna szklanego, 10) wykonanie tynków cienkowarstwowych na ścianach silikonowych lub silikatowych, 11) wykonanie tynków „kamyczkowych” w dolnym pasie ścian, 12) wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej z powłoką poliestrową gr. 0,50 – 0, 55 mm, 13) montaż rynien i rur spustowych, 14) wykonanie opaski i wejścia do budynku z kostki Bauma – kolorowej, 15) montaż daszków nad wejściami do budynku, 16) uprzątnięcie terenu budowy – wywiezienie gruzu i utylizacja. 4. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o Specyfikację Techniczną (SST i ST) Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 11 do SIWZ) oraz przedmiar robót (zał. nr 12 do SIWZ) 5. Wykonując prace dociepleniowe ścian należy stosować się do zasad zawartych w instrukcji I.T.B nr 447/2009 – „Złożone systemy izolacji cieplnej ścian zewnętrznych budynków ETICS. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapoznał się z terenem realizacji prac i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu prac. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wizję lokalną przed przystąpieniem do realizacji zadania oraz dokonać uzgodnień organizacyjnych z wyznaczonym przedstawicielem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu. 8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących polskich przepisów, norm i instrukcji. Nie wyszczególnienie w niniejszych wymaganiach Zamawiającego jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. 9. Stosowane wyroby budowlane muszą spełniać wymagania polskich przepisów, a Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania dokumentów potwierdzających, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z regulacjami przepisów o wyrobach budowlanych i posiadających wymagane parametry. 10. Teren prac budowlanych powinien być zabezpieczony w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracowników i osób trzecich (należy zapewnić dojście/ dojazd do posesji). 11. Realizacja zadania odbywać się będzie przy czynnym obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 5 do SIWZ. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ 1. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w części 1 ust. 3, 4 i 5 SIWZ. 2. Zamawiający nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Zasady dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawcy składający ofertę wspólną, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w tym celu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które: 1) musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) musi jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; 3) musi precyzować zakres umocowania i jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 4) musi wskazywać pełnomocnika; 5) musi wyliczać wszystkich wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie. 8. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie udziela pełnomocnictwa, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. 9. Oświadczenia i dokumenty składane w imieniu uczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje wykonawca – pełnomocnik, działając w imieniu uczestników oferty wspólnej. 10. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 11. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ. 12. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: 1) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu składa: dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; 2) pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców składają: dokumenty wspólne, takie jak formularz oferty, wykaz robót budowlanych, wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, oświadczenie na temat kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp. UWAGA: w przypadku składania dokumentów takich jak: dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunku udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy). 13. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1– 12. 14. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. Ponadto: formularz ofertowy (załącznik nr 1), pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, który musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony– jeżeli dotyczy; uproszczony kosztorys ofertowy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach