Przetargi.pl
Docieplenie leśniczówki Czarna Hala i wykonanie ogrodzenia.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sucha ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Zamkowa 7
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 033 8742174
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sucha
    ul. Zamkowa 7 7
    34-200 Sucha Beskidzka
    tel. 033 8742174
    REGON: 07010019610000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/sucha/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jedn. org. nie posiadajaca osobowości prawnej PGL LP Nadleśnictwo Sucha

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie leśniczówki Czarna Hala i wykonanie ogrodzenia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest docieplenie ścian budynku leśniczówki i wykonanie jednostronnego odeskowania ścian z desek profilowanych oraz wykonanie ogrodzenia przy leśniczówce. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. następujące prace: a) izolacje z płyt wełny mineralnej układanych na sucho ściany zewnętrzne, b) wykonanie jednostronnego odeskowania ścian z desek profilowanych o grubości 19 mm, c) wykonanie ok. 45 mb ogrodzenia sztachetowego z listew drewnianych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1200,00 zł 2. Wadium /z wyraźnym określeniem postępowania jakiego dotyczy/ może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 1. BGŻ o/Wadowice nr 28 2030 0045 1110 0000 00827690 lub 2. BS Sucha Beskidzka nr 76 8128 0005 0000 0286 2000 0010 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty jako załącznik nr 11 do oferty NIE JEST MOŻLIWE wniesienie wadium w formie pieniężnej w kasie Nadleśnictwa Sucha. WADIUM WNOSZONE W FORMIE: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy: - w formie oryginału złożyć w Kasie Nadleśnictwa Sucha (adres jak w pkt. 1 SIWZ) - zostanie wydane pisemne potwierdzenie złożenia wadium w tej formie i - w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty jako załącznik nr 11 do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie do 10 dni po upływie terminu związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 17.06.2009r., do godz. 9 -tej. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do 17.06.2009r.do godz. 9-tej znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobowym do wykonania zadania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy), e) znajdują się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) zaoferują warunki płatności: - przelew w terminie minimum 14 dni od dnia wystawienia faktury, g) zaoferują termin wykonania zamówienia: nie więcej niż 60 dni h) na wykonane prace udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji i) zaoferują cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia nie większą niż cena wynikająca z planów rzeczowo-finansowych Nadleśnictwa przeznaczona na to zadanie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku b) szczegółowy kosztorys ofertowy zgodny z załączonym przedmiarem robót z określeniem końcowej kwoty netto i należnego podatku VAT, c) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz, że zapoznał się projektem umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ) i nie wnosi do niej zastrzeżeń i akceptuje warunki w niej zawarte d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert) e) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego f) oświadczenie, że Wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 i pkt. 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ), h) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie musi obejmować cały okres realizacji zadania. W przypadku posiadania rocznej umowy ubezpieczenia, której ważność upływa w okresie realizacji zadania do umowy należy załączyć zobowiązanie do podpisania kolejnej umowy po wygaśnięciu aktualnie obowiązującej -UWAGA: Dokument ten należy dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy. Ofertę bez tego załącznika uznaje się za ważną, ale podpisanie umowy na realizację zamówienia jest niemożliwe bez dostarczenia tego dokumentu w wyznaczonym terminie. W przypadku niedołączania polisy do oferty należy w ofercie przedstawić oświadczenie o dostarczeniu polisy w wyznaczonym terminie. i) wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z : - informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy?konania zamówienia - wskazaniem, które prace będą przez nich realizowane, j) oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do realizacji zadania lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia k) kopię dowodu wniesienia wadium l) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania firmy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki gwarancji i serwisu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/sucha/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach