Przetargi.pl
„Docieplenie elewacji budynku laboratorium PSSE w Łomży, ul. Dworna 21, z przebudową dachu i poddasza od ulicy Dwornej”

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Księcia Janusza I nr 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 165 261 , fax. 862 165 261
  • Data zamieszczenia: 2019-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
    ul. Księcia Janusza I nr 1
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862 165 261, fax. 862 165 261
    REGON: 45017271200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psselomza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Docieplenie elewacji budynku laboratorium PSSE w Łomży, ul. Dworna 21, z przebudową dachu i poddasza od ulicy Dwornej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych „Docieplenie elewacji budynku laboratorium PSSE w Łomży, ul. Dworna 21, z przebudową dachu i poddasza od ulicy Dwornej”. Budynek wpisany do gminnej i wojewódzkiej ewidencji obiektów zabytkowych – karty nr 145 i 1780. W zakres robót wchodzi między innymi: 1. Nadbudowa dachu 1) rozebranie istniejącego pokrycia dachu, lukarn oraz krokwi od strony ul. Dwornej; 2) zdemontowanie okien poddasza oraz rozebranie istniejącego muru do gzymsu koronnego; 3) nadbudowanie ściany frontowej; 4) wykonanie nowej części więźby dachowej; 5) przemurowanie istniejących kominów do rzędnej stropu nad II kondygnacją (od strony ul. Dwornej); 6) wykonanie pokrycia dachu blachą na rąbek stojący; 7) wykonanie naprawy pokrycia papą bitumiczną dachu od dziedzińca Zamawiający wskaże miejsce naprawy pokrycia (ok. 45m2); 8) demontaż oraz ponowny montaż ścianek działowych gipsowo-kartonowych w nowoprojektowanych pomieszczeniach; 9) malowanie ze szpachlowaniem ścian i sufitów w pomieszczeniach, w których prowadzone są prace; 10) wykonanie ocieplenia poddasza z wełny mineralnej oraz docieplenia ścian płytami Multipor; 11) wykonanie obudowy sufitów poddasza w systemie suchej zabudowy; 12) wykonanie tynków gzymsu i pasa szerokości ok. 0,45m poniżej nowego gzymsu; 13) zamontowanie rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich oraz odbudowa obróbek blacharskich; 14) wymiana stolarki okiennej od ul. Dworna - roboty należy wykonać zgodnie z zestawieniem stolarki przewidzianej do wymiany oraz dodatkowymi wymaganiami Zamawiającego: a) wykończenie wewnętrznych wnęk okiennych (docieplenie glefów płytami Multipor gr. 3cm), b) utylizację zdemontowanych okien. 2. Odtworzenie instalacji elektrycznej gniazd, oświetlenia, słaboprądowej, telefonicznej i podłączenia do istniejącej rozdzielni elektrycznej oraz wykonanie projektu powykonawczego instalacji. Instalacja elektryczna oświetleniowa gniazd 230V. Wykonanie pomiarów. 3. Odtworzenie instalacji odgromowej. Wykonanie pomiarów. 4. Skucie tynków na elewacji od ul. Dwornej a) zdjęcie profili ciągnionych gzymsów, obwiednic okien i boni, wykonanie dokumentacji fotograficznej elewacji frontowej i detali oraz wykonanie profili (wykrojników stalowych) gzymsów, ponumerowanie oraz przekazanie inwestorowi do archiwum; 5. Wymagania Zamawiającego i dodatkowe informacje dot. stolarki : 1) okna na I kondygnacji (parter) i piwnicy klasy RC2 (o podwyższonej odporności na włamanie); 2) okna muszą posiadać współczynnik przenikania ciepła dla całego okna wynoszący co najmniej Umin=0,9 W/m2K, co należy potwierdzić odpowiednim dokumentem; 3) szczelność okien nie mniejsza niż w klasie 3 wg P -EN 12207:2001; 4) okna muszą być otwierane z poziomu podłogi; 5) okna muszą zostać pomalowane co najmniej czterokrotnie na kolor biały – wykonawca udziela gwarancji na powłoki malarskie na okres 3 lat; 6) okucia okien muszą być dostosowane do okien drewnianych; 7) klamki aluminiowe w kolorze białym; 8) okucia z mikrouchyłem; 9) parapety wewnętrzne i zewnętrzne do zachowania i ponownego montażu; 10) powierzchnia wewnętrznych wnęk do wykończenia i pomalowania na kolor biały farbami zmywalnymi nienasiąkliwymi i odpornych na działanie środków dezynfekcyjnych; 11) ogólne zestawienie ilości i wymiarów okien zostało podane w dokumentacji technicznej (zestawienie stolarki okiennej), jednak ze względu, iż budynek jest wpisanydogminnej i wojewódzkiej ewidencji obiektów zabytkowych – karty nr 145 i 1780, każde okno przed produkcją powinno zostać indywidualnie zinwentaryzowane (szerokość otworu okiennego nie może być zmniejszona, światło okna „nowego” nie może być mniejsza od okna istniejącego); 6. Wymagania Zamawiającego i dodatkowe informacje dot. wykonania dachu: konstrukcja dachu (stropodachu) od dziedzińca nie może być naruszona. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez biuro projektowe Roboty Ogólnobudowlane Konserwacja Zabytków Andrzej J. Wszeborowski, 18-400 Łomża, Al. Piłsudskiego 82 składającej się z projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) i przedmiaru robót. Roboty realizowane będą na podstawie decyzji 11/18 z dnia 26.01.2018r. znak BUD.6740.1.4.2018 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę. Obejmujące: „Docieplenie elewacji budynku laboratorium PSSE w Łomży, ul. Dworna 21, z przebudową dachu i poddasza od ulicy Dwornej”, na działce o nr ew. 10451 oraz części działek o nr ew. 10450 i 10455/13 położonych w Łomży. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na powyższe roboty budowlane stanowi dokumentacja projektowa pod nazwą „Nadbudowa i przebudowa wraz z dociepleniem przegród zewnętrznych i izolacją ścian fundamentowych budynku Laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łomży przy ul. Dworna 21”. w skład której wchodzą: 1) projekt budowlany - załącznik nr 8 do SIWZ CZĘŚĆ ROBÓT OBJĘTA REALIZACJĄ: Część opisowa : a) opis techniczny do projektu zagospodarowania terenu s. 13÷17, b) projekt techniczny do projektu zagospodarowania terenu s. 20, c) opis techniczny do projektu budowlanego s. 22÷26 pkt 7.3; s. 29÷31 pkt 7.11, pkt 7.13, pkt 7.16; s. 34÷39pkt 12, pkt 13, 13.1, 13,2, 13.3, 13.4, 13.5, 13.6; d) informacja BIOZ S. 43÷47 Część Graficzna: a) rys. nr 4 – rzut poddasza – inwentaryzacja, b) rys. nr 5 – rzut więźby dachowej – inwentaryzacja, c) rys nr 6 – rzut dachu inwentaryzacja, d) rys. nr 7 przekrój A-A inwentaryzacja, e) rys. nr 8 przekrój B-B – inwentaryzacja, f) rys. nr 9 Elewacja frontowa – inwentaryzacja, g) rys. nr 10 elewacja od strony dziedzińca – inwentaryzacja, h) rys. nr 12 rzut piwnic –projektowany (dot. stolarki okiennej od ul. Dwornej, i) rys. nr13 rzut parteru (dot. stolarki okiennej od strony Dwornej, j) rys. nr14 rzut I piętra (dot. stolarki okiennej od strony Dwornej k) rys. nr 15 Rzut poddasza projektowany, l) rys. nr 16 rzut więźby dachowej projektowany, m) rys nr 17 rzut dachu projektowany, n) rys. nr 18 Przekrój A-A – projektowany, o) rys. nr 19 przekrój B-B – projektowany, p) rys. nr 20 Elewacja frontowa –projektowany, q) rys. nr 23 zestawienie stolarki ( elewacja frontowa), r) rys. 24 zestawienie stolarki (elewacja frontowa), s) rys. 26 zestawienie stolarki (drzwi D1), t) rys. nr 28 detal B –wieniec pod murłatą. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR) – załącznik nr 9 do SIWZ. Pomocniczo Zamawiający załącza przedmiar robót – załącznik nr 10 do SIWZ nie stanowiący podstawy wyceny oferty Wykonawcy, z uwagi że może on nie obejmować całości zakresu robót i prac. Jeżeli z dokumentacji projektowej lub STWiOR wynika, że należy wykonać prace nieuwzględnione lub ich ilość jest różna od wskazanych w przedmiarach to należy dokonać ich wyceny, a wartość uwzględnić w cenie oferty. 8. Wykonawca musi zabezpieczyć budynek (niższe kondygnacje - I i II) przed zalaniem wodami opadowymi. 9. Wykonawca ma zabezpieczyć przed zabrudzeniem, zniszczeniem, schodów, drzwi, podłóg i okien. 10. Informacje o terenie budowy i zagospodarowaniu placu budowy: 1) należy uzgodnić sposób i miejsce składowania materiałów z rozbiórki; 2) wielkość poszczególnych miejsc składowania należy dostosować do rzeczywistej ilości składowanego materiału. Ze względu na ograniczoną powierzchnię terenu do składowania należy przewidzieć wywóz materiałów rozbiórkowych na bieżąco; 3) teren gdzie będą prowadzone roboty budowlane zostanie oznakowany - zgodnie z przepisami - przez Wykonawcę stosownymi tablicami informacyjnymi, tablicami i znakami ostrzegawczymi. Inspektor może nakazać umieszczenie dodatkowych tablic i znaków, jeżeli uzna to za stosowne. Wykonawca powinien bezwzględnie zastosować się do takich poleceń; 4) koszt zabezpieczenia terenu budowy, zajęcie pasa drogowego, ustawienia znaków i tablic nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest ujęty w cenę umowy. Wygrodzenia i zajęcia pasa drogowego obciążają Wykonawcę. Wszelkie pozwolenia jak np. zajęcie pasa drogowego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać samodzielnie, na podstawie upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z przedstawicielem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 12. Warunki realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i uzgodnienia z Zamawiającym w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego Wykonywania Robót z podziałem na główne elementy poszczególnych robót budowlanych (etapy realizacji robót) wyszczególnione w przedmiarze robót, który ma służyć do kontrolowania postępu prac oraz prowadzenia rozliczeń za zrealizowane roboty budowlane; 2) ewentualne zmiany Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego Wykonywania Robót mogą nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy po akceptacji Zamawiającego; 3) zatwierdzony Harmonogram Rzeczowo - Finansowy Wykonywania Robót będzie podstawą do przeprowadzenia odbiorów częściowych oraz częściowego fakturowania wykonanych prac; 4) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób, który będzie jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania Laboratorium PSSE oraz sąsiadujących instytucji. Sposób prowadzenia robót budowlanych musi gwarantować możliwość korzystania z pomieszczeń niższych kondygnacji. Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna jest czynna w dni robocze w godzinach: poniedziałek-piątek od 7.30 do 15.05. Prace prowadzone mogą, być od godz. 6.30 do godziny 20.00 (do uzgodnienia).Wszystkie roboty budowlane, które uniemożliwią pracę laboratorium muszą być uzgodnione z Zamawiającym na 3 dni przed rozpoczęciem robót. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty (prace), niezbędnych do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polskimi normami, dokumentacją projektową oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót; 6) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ochrony przeciwpożarowej. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót albo wywołanym przez jego personel; 7) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ); 8) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej dla całego przedmiotu zamówienia w 2 egz.; 9) Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy (miejsce wykonania zamówienia) oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca wykona własnym staraniem i na swój koszt; 10) Wykonawca ponosi także koszty związane z opracowaniem dokumentacji powykonawczej i pomiarów; 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, itp.) zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz udokumentowania tych czynności na żądanie Zamawiającego; 12) pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; 13) zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto niniejszej SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto, zgodnie z art. 30 ust.4 Pzp, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy odniesienia, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym; 14) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie określić, że są równoważne; 15) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ; 16) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp; 17) Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania wymiarów podanych przez projektanta w projekcie budowlanym przez dokonanie własnych pomiarów z natury; 18) w okresie trwania budowy Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłego nadzoru kierownictwa budowy nad wykonywanymi robotami, oraz do oznakowania i ogrodzenia terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rusztowania w miejscu wejść do budynku lub chodnik wzdłuż ulicy należy wykonać w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia np. zadaszeniem z deskowania, tunelami drewnianymi oraz siatką; 19) rękojmia na wykonane roboty obejmuje okres co najmniej 5 lat (w tym na okna i okucia zgodnie z warunkami gwarancji producenta) - licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego; 20) Wykonawca zobowiązany jest ustanowić co najmniej 5-letni okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (w tym na okna i okucia zgodnie z warunkami gwarancji producenta), licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń; 21) pozostałe zapisy dotyczące realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 13. Zamawiający na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, udostępni Wykonawcy nieodpłatnie energię elektryczną i wodę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wniesienie wadium musi nastąpić przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu na1eży wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP Oddział Okręgowy Białystok nr 04 1010 1049 0053 0813 9120 0000 z podaniem tytułu "Wadium – Docieplenie elewacji budynku laboratorium PSSE w Łomży, ul. Dworna 21, z przebudową dachu i poddasza od ulicy Dwornej”. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w pozostałych formach wymienionych w ust. 2, Wykonawca załączy do oferty odpowiedni dokument w oryginale. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami ( np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). Okres ważności wadium złożonego w formach wymienionych w ust. 2 musi pokrywać się z okresem ważności oferty. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium, nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności; 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą; 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 8. W ofercie należy wpisać nr rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 10. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona skutecznie wniesionym wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty ( Załącznik nr 1 do SIWZ) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę w formie oryginału. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy – w formie oryginału. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym ( odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie ( konsorcjum, spółka cywilna) w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 6. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach