Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 72-010 Police, ul. Bankowa 18
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4311350 , fax. 091 3175037
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Bankowa 18 18
72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4311350, fax. 091 3175037
REGON: 81054370729113 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgkim.police.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOCIEPLENIE BUDYNKÓW MIESZKALNYCH wraz z robotami towarzyszącymi w Policach przy ul.: BOH. WESTERPLATTE 13-17, GRUNWALDZKIEJ 8, NOWOPOL 40 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOCIEPLENIE BUDYNKÓW MIESZKALNYCH wraz z robotami towarzyszącymi w Policach przy ul.: BOH. WESTERPLATTE 13-17, GRUNWALDZKIEJ 8, NOWOPOL 40 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: - Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: a) BOH.WESTERPLATTE 13-15 - 3.700 zł (trzy tysiące siedemset zł) ; b) GRUNWALDZKA 8 - 2.000 zł (dwa tysiące zł) ; c) NOWOPOL 40 - 2.100 zł (dwa tysiące sto zł).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy : - nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych ; - spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy ; - zatrudniający osobę posiadającą uprawnienia budowlane i należącą do izby IB, która będzie kierować robotami ; - zatrudniający co najmniej dwóch pracowników posiadających kwalifikacje do wykonywania robót budowlanych ; - którzy dysponują rusztowaniami min. 300 m2 ; - którzy w okresie ostatnich pięciu lat wykonali należycie co najmniej 3 zamówienia zbliżone do obecnego zamówienia (docieplenie i kolorystyka min. 3 budynków) i przedstawią referencje od min. 3 zamawiających. Ocena ofert wg formuły spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 1 - Zestaw dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane DOCIEPLENIE BUDYNKÓW MIESZKALNYCH wraz z robotami towarzyszącymi w Policach przy ul.: BOH. WESTERPLATTE 13-17, GRUNWALDZKIEJ 8, NOWOPOL 40 : 1. Dowód wniesienia wadium (na 1, 2 lub 3 budynki) ; 2. Formularz oferty - (na każdy budynek oddzielny formularz) - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 5a,b,c ; 3. Kosztorys ofertowy na roboty w oparciu o przedmiar robót otrzymany od zamawiającego (zał. nr 3a-c) i ogólną specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 2 a-c) ; 4. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) ; 5. Wskazanie osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawców (dla spółek cywilnych - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy o zamówienie publiczne) ; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 8. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 6 ; 9. Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ; 10. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - ocieplenie budynków (min. 3 obiekty) - wg zał. nr 7 ; 11. Referencje od poprzednich zamawiających, w których zawarte są informacje stanowiące potwierdzenie prawidłowego wykonania zamówień opisanych w wykazie - wg zał. nr 7 (referencje od minimum 3 zamawiających) ; 12. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg zał. nr 8 (a,b,c), z załączeniem kserokopii uprawnień i kwalifikacji zatrudnionych przez wykonawcę pracowników, którzy będą kierować robotami oraz robotników, także ewentualnych podwykonawców, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego potencjału osobowego, który uzyska od innego podmiotu ; 13. Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia - wg zał. nr 8 (a,b,c), ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu ; 14. Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg zał. nr 9 (a,b,c) ; 15. Oferowane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - wg zał. nr 10 (a,b,c) ; 16. Prezentacja oferowanej technologii (aprobaty, foldery producentów, opis oferowanych do wbudowania materiałów i wyrobów) . Informacje powyższe powinny być udzielone na piśmie. Każda informacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy pod rygorem nieważności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: udzielona gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowę budynku w Ośrodku Kolonijno-Szkoleniowym w Lubinie (k, Międzyzdrojów) ul. Główna 7, stary hotel, polegającą na dobudowie ewakuacyjnej klatki schodowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa lokali mieszkalnych położonych w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont segmentu środkowego Przedszkola nr 1 w Dębnie
Dodano: 2016-07-27 - Remont tarasów wraz z wykonaniem nowej izolacji pionowej ścian piwnic oraz ociepleniem ścian zewnętrznych w części budynku Przedszkola Publicznego Nr 72 przy ul. Felczaka 14 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-26 - Remont pomieszczeń internatu na I piętrze oraz przebudowa sanitariatów etap I w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 4 im. Armii Krajowej przy ul. Kusocińskiego 3, 70-237 Szczecin
Dodano: 2016-07-19 - Remont węzłów sanitarnych, wymiana okładzin ściennych, wykonanie instalacji elektrycznej - oświetlenie ewakuacyjne, wymiana drzwi ewakuacyjnych, likwidacja łatwopalnej obudowy ścian na holu głównym, remont pomieszczeń Oddziału Wczesnego Wspomagania Dzieci z Autyzmem, wykonanie dodatkowego hydrantu w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Arciszewskiego 20 w Kołobrzegu
Dodano: 2016-07-18 - Remont klatki schodowej w budynku Urzędu Gminy Postomino
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja pomieszczeń placówek miejskich: Zadanie nr 1 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Ratusza, Zadanie nr 2 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Straży Miejskiej, Zadanie nr 3 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Orzekania o Niepełnosprawności
Dodano: 2016-07-15 - Remont budynku nr 16 zlokalizowanego przy al. Żołnierza 37, 73-110 Stargard
Dodano: 2016-07-13 - Remont dachu budynku Oddziału Zamiejscowego ZCDN przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22 w Świnoujściu
Dodano: 2016-07-12