Przetargi.pl
Docieplenia budynku filii Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Górażdżach.

Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 47-320 Gogolin, ul. Strzelecka 39
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4666 224 , fax. 0-77 4666 224
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego
    ul. Strzelecka 39 39
    47-320 Gogolin, woj. opolskie
    tel. 0-77 4666 224, fax. 0-77 4666 224
    REGON: 00132034000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gogolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenia budynku filii Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Górażdżach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Docieplenie budynku filii Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Górażdżach ulica Chorulska 5 tj. Wykonanie docieplenia budynku wraz z robotami towarzyszącymi jak demontaż i montaż odgromów, demontaż i montaż rynien i rur spustowych oraz innych urządzeń znajdujących się na elewacji, wymiana parapetów, obróbek blacharskich, roboty dachowe, drobne roboty muraraskie, wymiana dwóch okien i świetlika, naprawa kominów, wykonanie pomiarów elektrycznych sprawdzających na nowo zamontowanych odgromach, roboty malarskie zgodnie z zadaną kolorystyką i wzorem. 2. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp ), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , Doświadczenie zawodowe: wykaz ważniejszych robót budowlanych na załączniku nr 4 , zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania ,zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie polegających na dociepleniu budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych, o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000,0 złotych brutto wraz z dokumentami ( np. referencjami ) potwierdzającymi, iż prace zostały wykonane należycie. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej jedną osobą o uprawnieniach budowlanych specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub potwierdzenie przez wystawcę odpowiedniego dokumentu, że dane zawarte w dokumencie są nadal aktualne z tym, iż zarówno aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jak i potwierdzenie, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (złożone na załączniku nr 2), 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz ważniejszych robót budowlanych na załączniku nr 4 , zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania ,zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie polegających na dociepleniu, budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych, o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000,0 złotych brutto wraz z dokumentami ( np. referencjami ) potwierdzającymi, iż prace zostały wykonane należycie. 5) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 3), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował . Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej jedną osobą o uprawnieniach budowlanych specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentów, o których mowa ww pkt.1,3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt. a i c , winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. b, winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gogolin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach