Przetargi.pl
Dobudowę zewnętrznego dźwigu osobowego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych z adaptacją przyległych pomieszczeń - budynek F Politechniki Rzeszowskiej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - częściowe.

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Powstańców Warszawy 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8651250, 8653636, 8653535 , fax. 17 8651075, 865383
  • Data zamieszczenia: 2014-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. Powstańców Warszawy 12 12
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, fax. 17 8651075, 865383
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowę zewnętrznego dźwigu osobowego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych z adaptacją przyległych pomieszczeń - budynek F Politechniki Rzeszowskiej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - częściowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Lokalizacja przedmiotu zamówienia. Teren przedmiotowej inwestycji zlokalizowany jest na działce nr 1654/6 położonej w Rzeszowie przy ul. M. C. Skłodowskiej 8/2 2. Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiotem inwestycji jest dobudowa do budynku F zewnętrznego szybu dźwigowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej dostosowanej do użytkowania przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich. Przedmiotowa winda o udźwigu 1000 kg lub 13 osób zlokalizowana będzie w centralnej części ściany szczytowej budynku F od strony południowo-zachodniej w miejscu istniejącego wejścia głównego. W miejscu istniejących schodów zewnętrznych wykonany będzie wiatrołap stanowiący część nowego wejścia do budynku. W zakresie przedmiotu zamówienia przewidziane jest także wykonanie wszystkich niezbędnych instalacji dla funkcjonowania windy, infrastruktury zewnętrznej dotyczącej przebudowy kanalizacji deszczowej, sieci kablowej elektrycznej oraz zagospodarowania terenu poprzez utwardzenie dojść i dojazdów o nawierzchni z kostki beto-nowej. Ponadto program zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy pomieszczeń budynku przyległych do szybu windowego poprzez rozbiórkę ścianek działowych, uzupełnienie tynków, okładzin ściennych oraz posadzek z przebudową niezbędnych instalacji elektrycznych i sanitarnych. W ramach przedmiotu zamówienia przewidziane jest również uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wg decyzji pozwolenia na budowę nr 825/13 z dnia 03.09.2013 r. - częściowe. Szczegółowy zakres robót ujęto w załączonej dokumentacji projektowej - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Podstawa opracowania oferty. Podstawą opracowania oferty jest projekt budowlany i wykonawczy poszczególnych branż, przy założeniu standardów jakościowych opisanych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w zakresie objętym opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót posiadają charakter pomocniczy. Wymagane jest, aby wszystkie konieczne roboty zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności - Dz. U. z 2004 nr 204 poz.2087 z późn. zm.) oraz posiadały wymagane certyfikaty. 4. Sposób obliczenia ceny. W cenie oferty należy przewidzieć koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia aż do czasu przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy, a wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również w dokumentacji tej nie ujęte, bez których nie można wykonać zamówienia. Cena obliczona w ten sposób będzie miała charakter ryczałtowy. 5. Stosowanie materiałów równoważnych. - Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. - Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. - Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszą specyfikacją należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. 6. Zgodnie z § 10 wzoru umowy, w okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi o charakterze niszczycielskim pochodzenia naturalnego lub powstałych w wyniku działań człowieka, oraz od odpowiedzialności cywilnej przez cały czas trwania niniejszej umowy. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: a. w zakresie zdarzeń losowych - roboty, obiekty, budowle, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, na kwotę nie mniejszą niż wartość umownego wynagrodzenia powiększona o wartość elementów zaplecza budowy oraz sprzętu niezbędnego do zrealizowania przedmiotu umowy. b. od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 500 000 zł. Z treści polisy ubezpieczeniowej w zakresie określonym w pkt a) winno wynikać, iż dotyczy ona wyłącznie przedmiotu niniejszej umowy oraz na czasu jej wykonywania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000.00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach