Przetargi.pl
Dobudowa wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębowiec

Urząd Gminy Dębowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 38-220 Dębowiec, Dębowiec
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 413 730 , fax. 134 413 028
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dębowiec
    Dębowiec 101
    38-220 Dębowiec, woj. podkarpackie
    tel. 134 413 730, fax. 134 413 028
    REGON: 53875100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie realizowane jest ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych pod nazwą: „Dobudowa wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębowiec”. Nazwy zadań inwestycyjnych: 1) „Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej „Na Wickowskich” dz. nr ewid. 2261 w miejscowości Dębowiec”. 2) „Oświetlenie uliczne wzdłuż drogi Zapłotniej nr 113271 R w miejscowości Dębowiec”. 3) „Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej nr 2241 „Na Kozaczkę” w miejscowości Dębowiec”. 4) „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Folusz gm. Dębowiec”. 5) „Dobudowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 1943 i 1928 w Zarzeczu, Gmina Dębowiec”. 6) Dobudowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 1974, 1938, 1937 w Zarzeczu, Gmina Dębowiec”. 7) „Budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego drogi gminnej w obrębie dz. nr ewid. 212 w miejscowości Radość, Gmina Dębowiec”. 8) „Budowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 466 w Woli Cieklińskiej gm. Dębowiec”. Łączna wartość zamówienia 8 zadań inwestycyjnych wyżej wymienionych nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części. Podział na części oznacza, że Wykonawcy mogą złożyć swoje oferty na dowolnie wybrane części. 1. Opis przedmiotu zamówienia dla części (1) „Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej „Na Wickowskich” dz. nr ewid. 2261 w miejscowości Dębowiec”. W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (1) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej kablowej ( w ziemi) o długości ok. 314 m, montaż 6 sztuk słupów i 6 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót . 2. Opis przedmiotu zamówienia dla części (2) „Oświetlenie uliczne wzdłuż drogi „Zapłotniej” nr 113271 R w miejscowości Dębowiec”. W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (2) przewidziano wykonanie linii napowietrznej o długości ok. 792 m oraz linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 382 m, montaż 32 sztuk słupów, montaż 33 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający część robót wykonał w pierwszym etapie. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. 3.Opis przedmiotu zamówienia dla części (3) „Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej nr 2241 „Na Kozaczkę” w miejscowości Dębowiec”. W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (3) przewidziano wykonanie linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 264 m, montaż 5 sztuk słupów, montaż 5 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla części (4) „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Folusz gm. Dębowiec”. W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (4) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej kablowej (w ziemi) o długości ok. 93 m, montaż 2 sztuk słupów, montaż 3 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający część robót wykonał w pierwszym etapie. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. 5. Opis przedmiotu zamówienia dla części (5) „Dobudowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 1943 i 1928 w Zarzeczu, Gmina Dębowiec”. W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (5) przewidziano wykonanie linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 1164 m, montaż 20 sztuk słupów, montaż 21 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. 6. Opis przedmiotu zamówienia dla części (6) „Dobudowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 1974, 1938, 1937 w Zarzeczu, Gmina Dębowiec”. W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (6) przewidziano wykonanie linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 301 m, montaż 5 sztuk słupów, montaż 5 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami , wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. 7. Opis przedmiotu zamówienia dla części (7) „Budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego drogi gminnej w obrębie dz. nr ewid. 212 w miejscowości Radość, Gmina Dębowiec”. W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (7) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej napowietrznej o łącznej długości ok. 317 m, montaż 7 sztuk słupów, montaż 4 sztuk lamp z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający część robót wykonał w pierwszym etapie. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. 8. Opis przedmiotu zamówienia dla części (8) „Budowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 466 w Woli Cieklińskiej gm. Dębowiec”. W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (8) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej napowietrznej o łącznej długości ok. 295 m oraz linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 75 m, montaż 7 sztuk słupów, montaż 5 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. Pełny zakres robót został określony został w dokumentacji tj. przedmiarach robót, STWIORB, które stanowią załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) Wykazu przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie, budowie bądź przebudowie drogi, o wartości zamówienia co najmniej 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto wraz z podaniem, wartości, daty, miejsca robót, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy robota została wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana prawidłowo, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (protokół odbioru). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część wartość robót Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). b) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część zdolność kredytowa Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). c) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część ubezpieczenie Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). d) Oświadczenie o zobowiązaniu osoby lub posiadaniu osoby z wymaganymi kwalifikacjami zawodowymi, lub kserokopia uprawnień kierownika budowy; (kierownik budowy w branży elektrycznej sieci i urządzenia, posiadający co najmniej pięcioletni staż na stanowisku kierownika budowy lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności i zakresie pozwalającym na wykonanie niniejszego zamówienia). e) „Oświadczenie Wykonawcy” o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. f) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. g) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi od¬setkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach