Przetargi.pl
Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Ząbkowicach Śl. ul. Wrocławska nr 17

Powiat Ząbkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Sienkiewicza 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8162800 , fax. 074 8162850
  • Data zamieszczenia: 2011-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ząbkowicki
    ul. Sienkiewicza 11 11
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8162800, fax. 074 8162850
    REGON: 89071840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zabkowicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Ząbkowicach Śl. ul. Wrocławska nr 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych zadania pn. Dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Ząbkowicach Śl. przy ul. Wrocławskiej nr 17. 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1) Roboty budowlane związane z dobudową szybu windy. 2) Roboty elektryczne zasilania dźwigu z istniejącej instalacji w budynku., 3) Dostawę i montaż dźwigu osobowego, 4) Roboty budowlane w strefie wejściowej. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa: 1) Projekt budowlany - zał. nr 9 do SIWZ, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 10 do SIWZ, 3) Pomocniczo przedmiar robót - zał. nr 11 do SIWZ. 4. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, niezależnie od tego, czy wynikają one wprost z dokumentów określonych w ust.3.3. 6. Wymagania dotyczące robót: 1) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i wymogami niniejszej specyfikacji. 7. Wymagania dotyczące materiałów: 1) Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż opisane w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że Wykonawca wykaże w ofercie, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed wbudowaniem oraz karty przekazywanych odpadów. 8. Ustalenia organizacyjne związane wykonaniem zamówienia: 1) W trakcie prowadzenia robót remontowych budynek Zamawiającego będzie funkcjonował w sposób normalny. 2) Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy doprowadzić budynek oraz okolice budynku do stanu czystości tak, aby funkcjonowanie budynku odbywało się bez zakłóceń. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Spełnienia innych wymagań określonych w projekcie umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów. 10. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu) , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom , 2) Informacje na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia należy zamieścić w formularzu ofertowym, 3) Zamawiający może zgodnie z art.641 k.c. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą. 11. Zamawiający posiada na dobudowę windy decyzję Starosty Ząbkowickiego nr 77/10 z dnia 31.03.2010r o pozwoleniu na budowę oraz decyzję nr 222/2010 z dnia 30.03.2010r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatury w Wałbrzychu o pozwoleniu na prowadzenie prac i robót przy zabytku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7.000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-zabkowicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach