Przetargi.pl
Dobudowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Gliniku

Gmina Wielopole Skrzyńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-110 Wielopole Skrzyńskie, Wielopole Skrzyńskie 200
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 2214819 w. 45 , fax. 0-17 2214830
  • Data zamieszczenia: 2015-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielopole Skrzyńskie
    Wielopole Skrzyńskie 200 200
    39-110 Wielopole Skrzyńskie, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 2214819 w. 45, fax. 0-17 2214830
    REGON: 69058198500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielopole.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Gliniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dobudowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Gliniku. Przewiduje się, że zamówienie zostanie dofinansowane z Programu Rozwoju Regionalnej Infrastruktury Sportowej. W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót budowlano - montażowych: a) Budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo - sanitarnym - wykonanie od podstaw budynku sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo - sanitarnym o następujących parametrach technicznych: powierzchniach zabudowy 561,85 m2 powierzchnia użytkowa 494,88 m2 powierzchnia całkowita 561,85 m2 kubatura 2 595,67 m3 - budynek wyposażony w następujące instalacje instalacja elektryczna oświetlenia i gniazd wtykowych, instalacja kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, instalacja wodociągowa zasilana ze studni głębinowej, instalacja centralnego ogrzewania zasilana z rozbudowanej, istniejącej kotłowni gazowej w budynku szkoły, instalacja gazowa zasilająca kotłownie gazową, instalacja wentylacji mechanicznej, b) Przyłącza do budynku - przyłącz wodociągowy ze studni głębinowej wraz z studnia głębinową i kompletnym systemem hydroforowym zasilanym z instalacji elektrycznej budynku w układzie policznikowym, - przyłącz kanalizacji sanitarnej rurami PCV fi160 do istniejącej sieci, - przyłącz kanalizacji deszczowej rurami PCV fi 200 i fi160 do sieci, - przebudowa zewnętrznej sieci telekomunikacyjnej, c) Przebudowa części istniejącego budynku szkoły podstawowej - przybudówki - rozebranie pokrycia dachowego wraz z drewnianą konstrukcją i ociepleniem stropu ostatniej kondygnacji, - wycięcie w żelbetowym stropie otworów na okno połaciowe z wykonaniem dodatkowych belek żelbetowych wzmacniających strop ostatniej kondygnacji, - wykonanie murowanej konstrukcji wsporczej okna połaciowego, - montaż okna połaciowego, - likwidacja otworów okiennych i drzwiowych w ścianach zewnętrznych przybudówki - wykucie z muru okien i drzwi zewnętrznych, zamurowanie otworów z uzupełnieniem tynków i malowań wewnątrz, d) Elementy zewnętrzne - wykonanie żelbetowego muru oporowego - wykonanie pali CFA fi500, wykonanie żelbetowej stopy muru oporowego, wykonanie żelbetowej ściany muru oporowego, wykonanie izolacji powłokowej muru i zasypanie przestrzeni nad murem oporowym, - wykonanie płytki odbojowej z betonowej kostki brukowej gr 6 cm z wykonaniem podejść do drzwi ewakuacyjnych o odpowiednim nachyleniu, - wykonanie drogi pożarowej o nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm. e) Dostawa wyposażenia - dostawa i montaż kompletu do koszykówki, - dostawa i montaż kompletu do siatkówki, - dostawa i montaż kompletu do piłki ręcznej, - dostawa i montaż świetlnej tablicy wyników, - dostawa i montaż drabinek treningowych, - dostawa i montaż siatek (piłkochwytów) zabezpieczających stolarkę okienną i ściany szczytowe, - dostawa i montaż sceny drewnianej, - dostawa i montaż kotary zamykającej scenę, - dostawa i montaż kotary przesuwnej dzielącej salę gimnastyczną na dwie części, - zabezpieczenie grzejników listwami drewnianymi na stalowej konstrukcji wsporczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany (zał. nr 6) i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 7) stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. Uwaga zamawiającego: Jeżeli w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar Robót itp.) zostały wskazane znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodzenie produktów należy je traktować jako przykładowe. Wykonawca może zaoferować użycie produktów równoważnych których zastosowanie nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 60 000,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 24.07.2015 r. do godziny 10.30. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Wielopole Skrzyńskie 88 9173 0002 0000 0273 2000 0020 z dopiskiem: Wadium sala Glinik 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielopole.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach