Przetargi.pl
Dobudowa, rozbudowa, przebudowa budynku Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc w Zakopanem

Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. Gładkie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 015 045 , fax. 182 014 632
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego
    ul. Gładkie 1
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 015 045, fax. 182 014 632
    REGON: 29517100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsokolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa, rozbudowa, przebudowa budynku Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamowienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Dobudowa, rozbudowa, przebudowa budynku szpitalnego dla potrzeb utworzenia przy szpitalu centrum profilaktyki i edukacji nowotworów klatki piersiowej wraz z przebudową sieci geotermalnej i przyłączy kanalizacji sanitarnej, burzowej i sieci energetycznej, oraz przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku tlenowni na potrzeby rozprężarni tlenu wraz z przyłączami gazów medycznych i stacji transformatorowej wraz z powiązaniami po stronie sn i nn i zewnętrzną siecią oświetlenia szpitala, a także budowa dojść, dojazdów, drogi pożarowej i miejsc postojowych o nawierzchni utwardzonej, muru oporowego położone w Zakopanem ul. Gładkie 1 na dz. nr ewid. 162/16, 162/7, 162/4, 162/10 obr. 4" oraz przeprowadzenie kompletnej procedury odbiorowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: dobudowę, rozbudowę, przebudowę istniejącego budynku szpitalnego wraz z przebudową i rozbudową istniejącego budynku tlenowni oraz urządzeń towarzyszących takich jak: dojścia i dojazdy, droga pożarowa i miejsca postojowe o nawierzchni utwardzonej, zwanych dalej „obiektem” lub „przedmiotem umowy”. Ponadto należy przebudować sieć energetyczną i przyłącz energetyczny, kanalizację sanitarną i burzową oraz wykonać przyłącza gazów medycznych oraz zewnętrznej sieci oświetleniowej. Projektowany budynek jest obiektem podpiwniczonym siedmiokondygnacyjnym z nieużytkowym poddaszem, przeznaczonym głównie na cele operacyjne i lecznicze, zaś obiekt tlenowni jest parterowy, niepodpiwniczony i pełni funkcję pomocniczą (stacja transformatorowa i tlenownia). Główne wejście do budynku pozostaje bez zmian tj. od strony północno-zachodniej. Zaprojektowana ilość kondygnacji: 7 Pow. zabudowy istniejąca: 650,00 m2, - istniejąca podlegająca rozbudowie: 350,00 m2, - projektowana: 1 194,80 m2 Pow. użytkowa: - istniejąca: 3 183,52 m2, - istniejąca podlegająca przebudowie: 849,14 m2, - projektowana: 1 803,84 m2 Pow. całkowita: - istniejąca: 5 386,45 m2, - projektowana: 2 078,41 m2 Kubatura : - istniejąca: 20 623,70 m3, - projektowana: 8 117,20 m3 3. Zakres robót obejmuje: Roboty budowlano-montażowe: 1) Roboty rozbiórkowe i zabezpieczające W zakres robót wchodzi rozbiórka części I piętra i dachu stanowiących obecny blok operacyjny. Rozebrany zostanie moduł obecnego bloku operacyjnego o konstrukcji murowanej, stalowej i betonowej wraz ze stropem nad pomieszczeniami wysokiego parteru tj. pomieszczenia tomografu komputerowego oraz RTG. Rozbiórka spowodowana złym stanem technicznym ścian i dachu istniejącego bloku operacyjnego. Dodatkowo w zakres robót wchodzi zabezpieczenie urządzeń tomografu komputerowego i rentgena przed uszkodzeniami na czas robót związanych z rozbiórką oraz wykonaniem nowego stropu (istniejący jest o słabej nośności).Zakres robót nie obejmuje obowiązku przechowywania tych urządzeń na czas robót. 2) Roboty ziemne i fundamenty W ramach robót ziemnych należy wykonać wykopy pod dobudowywane pomieszczenia przyziemia oraz dodatkową klatkę schodową (ewakuacyjną). Fundamenty dobudowywanego skrzydła budynku głównego ze względu na położenie szpitala na skarpie oraz układ geologiczny podłoża mają być wykonane w technologii pali żelbetowych. Fundamenty dobudowywanej klatki w technologii fundamentów żelbetowych. W/w budynek wzniesiony metodą gospodarczą, wg tradycyjnej sztuki murarskiej i ciesielskiej. Posadowienie fundamentów poniżej granicy strefy przemarzania, na głębokości min. 1,2m licząc od poziomu przyległego terenu. Wymiary zgodnie z projektem architektonicznym oraz konstrukcyjnym. Fundamenty w postaci ław żelbetowych dla dobudowanej klatki schodowej oraz szybu windy, z betonu żwirowego. Dla części budynku dobudowanej posadowienie pośrednie na palach żelbetowych wg wyliczeń statyczno-wytrzymałościowych wykonanych przez wykonawcę wg. technologii wykonawcy. 3) Wykonanie ścian, stropu i dachu W ramach budowy stanu surowego należy wykonać: - Ściany murowane z pustaków ceramicznych. - Słupy, belki, wieńce oraz stropy z betonu zbrojonego stalą. - Więźba dachowa drewniana krokwiowo-jętkowa w nawiązaniu do istniejącego dachu nad budynkiem głównym - Pokrycie dachu blacha stalową tytanowo-cynkową łączoną na rąbek stojący w nawiązaniu do istniejącego dachu. - Wykonanie kominów wentylacyjnych pustaków wentylacyjnych betonowych z wyprowadzeniem ponad połać dachu. Ściany zewnętrzne i klatka schodowa: Piwnicy, niskiego parteru, wysokiego parteru, I, II oraz III piętra w części dobudowanej oraz dobudowana, konstrukcja żelbetowa szkieletowa z betonu zbrojone stalą, wypełnienie murowane z pustaków ceramicznych gr. 29 cm, na zaprawie cem. - wap. W części podziemnej od zewnątrz, izolacja p. wilg. pionowa, ścianka dociskowa z bet. gr. 10cm od wewnątrz tynk cem.- wap., w części nadziemnej oraz w narożnikach parteru okładzina kamienna – kamień naturalny łamany układany skarpowo do wysokości cokołu. Ściany wewnętrzne: W części rozbudowywanej ściany nośne żelbetowe z betonu zbrojone stalą. Ściany działowe grubości 12 cm z pustaków ceramicznych. W pomieszczeniach narażonych na działanie wilgoci oraz ze względów higienicznych wykończone płytkami ceramicznymi. Stropy: Nad wszystkimi kondygnacjami – żelbetowe monolityczne, płyta żelbetowa zbrojona wg proj. konstrukcyjnego, na stropie izolacja z folii PE, a pod ścianami pasy z dwóch warstw papy asfaltowej na lepiku. Izolacja cieplna ze styropianu od 5 cm, w piwnicy 12 cm. Na izolacji cieplnej wylewka dociskowa gr. 5cm, zbrojona siatką, stanowiąca podłoże pod wykończenie podłóg. Schody: Ewakuacyjne, dwubiegowe, żelbetowe, o konstrukcji monolitycznej. Biegi i spocznik wykończone płytkami ceramicznymi antypoślizgowymi. Konstrukcja dachu i pokrycie: Konstrukcja drewniana, krokwiowo płatwiowa, krokwie wsparte na murłatach i płatwiach pośrednich nachylone pod kątem 52°. Płatwie wsparte na słupach drewnianych. 4) Elewacja: Do wykończenia elewacji budynku na poziomie piwnic i parteru niskiego kamień naturalny - łamany piaskowiec. Pozostała część elewacji wykończona wyprawą tynkarską w kolorze jasno beżowym i jasno szarym. 5) Budowa sal operacyjnych W ramach robót przewidziano montaż wewnętrznych ścian działowych, sufitów i stolarki dla potrzeb 3 sal operacyjnych wraz z pomieszczeniami pomocniczymi (przygotowanie pacjenta, lekarza, itp.) w technologii modułów z paneli stali nierdzewnej malowanej proszkowo. Stolarka ze stali nierdzewnej z automatyką sterującą. 6) Montaż stolarki wewnętrznej: Drzwi aluminiowe typowe i popoż. przeszklone oraz pełne. Do sal chorych (łóżkowych) i sanitariatów drzwi drewniane pełne i przeszklone. Do pomieszczeń technicznych i gospodarczych drzwi stalowe pełne. 7) Izolacje Wykonanie elewacji, ocieplenia poddasza oraz stolarka zewnętrzna: Izolacje poziome w piwnicach z warstwy bitumicznej i papy termozgrzewalnej z dodatkowym zabezpieczeniem w postaci folii PU. Pod ścianami pasy izolacji z warstwy papy termozgrzewalnej lepikowanej nawierzchniowo połączone szczelnie izolacją poziomą i pionową. Izolacja pozioma na stropie nad parterem z folii PU. Izolacje pionowe z powłoki bitumicznej, warstwy papy termozgrzewalnej i membrany izolacyjnej. Materiałem podstawowym izolacji cieplnej jest styropian i wełna mineralna. Styropian zastosowano tam, gdzie istnieje ograniczony dostęp powietrza i występują zagrożenia zawilgoceniem. 8) Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa – drewniana szklona potrójnie zestawami hermetycznymi w kolorze białym. 9) Wykonanie stacji rozprężalni tlenu i podtlenku azotu – W ramach inwestycji zostanie wykonana przebudowa istniejącego budynku rozprężalni tlenu na budynek rozprężalni tlenu oraz stacji TRAFO (transformator suchy). Wewnątrz budynek zostanie przedzielony na dwie części tj. część rozprężalni tlenu i część stacji transformatorowej. Zostanie wykonana przebudowa ścian murowanych z tynkowaniem, konstrukcji dachowa wraz pokryciem na dach z blachy stalowej oraz montaż stolarki stalowej. Montaż osprzętu i armatury instalacji tlenowej oraz transformatora. 10) Wyposażenie stałe Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i rozruch stałego wyposażenia medycznego w celu prawidłowego funkcjonowania obiektu objętego zamówieniem tj. - Stoły operacyjne (3 szt.) - Kolumna Anestezjologiczna (3 szt.) - Kolumna Endoskopowa + Kolumna Chirurgiczna (3 szt.) - Lampy operacyjne (3 szt.) - Kolumna wzmożonego nadzoru dwustanowiskowa (4 szt.) - Pionowy panel naścienny (1 szt.) - Poziomy panel nadłóżkowy (4 szt.) - Poziomy panel nadłóżkowy (9 szt.) 11) Dostawa i montaż windy osobowej i dwóch towarowych W ramach inwestycji zostanie dostarczona, uruchomiona winda osobowa szpitalna wyłącznie dla potrzeb personelu szpitala. Winda o konstrukcji stalowej z blachy nierdzewnej. Dostawa i montaż dwóch wind towarowych (winda czysta i brudna) dla potrzeb bloku operacyjnego. Całość z odbiorem technicznym i dopuszczeniem do użytkowania przez UDT. 12) Dostawa i montaż PV Dostawa, montaż i wpięcie do wewnętrznej szpitalnej sieci elektrycznej instalacji paneli fotowoltaicznych dachu budynku szpitala o mocy 6,4 kW. 13) Roboty zewnętrzne Wykonanie niwelacji terenu, budowa i przebudowa dróg dojazdowych oraz pożarowych, chodników, dojść oraz parkingu z kostki brukowej betonowej wraz z podbudową z kruszyw kamienno-piaskowych. W ramach robót zewnętrznych zostanie wykonane oświetlenie terenu tj. montaż okablowania i lamp zewnętrznych. Przebudowa kanalizacji sanitarnej i burzowej. 14) Prace instalacji elektrycznych W ramach robót zostanie wykonany montaż okablowania i osprzętu (rozdzielnice, lampy, włączniki, gniazdka, itp) instalacji elektrycznej oraz niskoprądowej (teletechnicznej i komputerowej). Wewnątrz budynku w pomieszczeniu piwnic zostanie wykonana rozdzielnica główna z przyłączem zasilania średniego ze stacji TRAFO oraz zapasowego agregatu prądotwórczego. Wykonanie okablowania i osprzętu instalacji sygnalizacji pożarowej oraz kontroli dostępu w przypadku bloku operacyjnego, części pooperacyjnej i centralnej sterylizatorni. 15) Prace instalacji sanitarnych W budynku, w szczególności w gabinetach diagnostyczno-zabiegowych, śluzach i pomieszczeniach przygotowania lekarzy w bloku operacyjnym montaż baterii ciepłej i zimnej wody bez kontaktu z dłonią (w salach operacyjnych, salach wybudzeniowych - baterie uruchamiane fotokomórką). Zaopatrzenie budynku w ciepłą wodę odbywać się będzie z istniejącej wewnętrznej instalacji poprzez istniejący wymiennik płytowy zasilany wodą z sieci PEC (Geotermia Podhalańska). Instalację zasilającą wraz z pionami należy wykonać z rur polietylenowych stabilizowanych włóknem szklanym. Wszystkie przewody wody ciepłej i cyrkulacyjnej zaizolować termicznie otulinami z pianki polietylenowej o grubości ścianki 20 mm. Na pionach do wody ciepłej, cyrkulacji należy zamontować zawory odcinające. Woda zimna doprowadzona będzie do wszystkich przyborów i urządzeń sanitarnych z istniejącej wewnętrznej instalacji wodociągowej (istniejący budynek szpitala jest przyłączony do miejskiej sieci wodociągowej). Wewnątrz budynku na poziomie najniższej kondygnacji, instalacja pozioma rozprowadzona będzie rurociągami pod stropem na ścianach budynku. Piony i podejścia do urządzeń sanitarnych poprowadzone będą po ścianach w bruzdach. Do wewnętrznego gaszenia pożaru przewiduje się instalację przeciwpożarową nawodnioną włączoną w instalację bytowo-gospodarczą. Hydranty wnękowe HP 25, umieszczone w szafkach ściennych wyposażone w wąż półsztywny o długości 30 m. Kanalizacja sanitarna odprowadza ścieki bytowo-gospodarcze z przyborów i urządzeń sanitarnych do istniejącej wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej (istniejący budynek szpitala jest przyłączony do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej). W budynku kanalizacja prowadzona będzie systemem przewodów pionowych i poziomych w posadzce oraz w bruzdach podtynkowych. Do ogrzewania pomieszczeń projektowanego budynku zaprojektowano instalacje centralnego ogrzewania, dwururową, z rozdziałem dolnym systemu ciśnieniowego zamkniętego o parametrach pracy 70/40oC z obiegiem wymuszonym pompowo. Źródłem ciepła dla projektowanego budynku jest istniejący węzeł cieplny zasilany z PEC Geotermia Podhalańska. 16) Gazy medyczne Wykonanie orurowania z rur stalowych miedzianych z wpięciem do istniejącej sieci wewnętrznej (instalacje tlenu, próżni, sprężonego powietrza i podtlenku azotu) wraz z osprzętem (skrzynkami redukcyjnymi, sygnalizatorami, zaworami i punktami poboru) Uwaga: Koszty zużycia mediów w okresie realizacji zamówienia ponosić będzie Wykonawca na zasadach zawartych w projekcie umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji obejmujący: projekt budowlano-wykonawczy zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę nr 107/14 z dnia 04.04.2014 r. i decyzją zmieniającą pozwolenie na budowę nr 351/17 z dnia 18.09.2017r wydanych przez Starostę Tatrzańskiego w Zakopanem, przedmiary oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 5. Urządzenia wskazane w pkt 3.3.10 mają spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( t.j.Dz. U. z 2015 r. poz. 876 ze zm.), w szczególności mają być oznakowane znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE jest umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie pracowników/użytkowników z podstawowej obsługi zamontowanych urządzeń i wyposażenia stałego w ramach przedmiotowej inwestycji. 7. Z uwagi na to, że przedmiot prac obejmuje roboty nad pomieszczeniami Zakładu Diagnostyki Obrazowej Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z dostawcą nowego stacjonarnego aparatu RTG, tj. firmy ALTERIS S.A. Katowice, ul. Ceglana 35, celem odinstalowania i przeniesienia go na czas inwestycji w bezpieczne miejsce bez ryzyka utraty przez Zamawiającego uprawnień gwarancyjnych. W zakresie odistalowania tomografu komputerowego Wykonawca jest zobowiązany jest do współpracy z podmiotem serwisującym tj. GE MEDICAL SYSTEMS POLSKA Sp. z o.o. , Warszawa, ul. Wołoska 9. 8. Ze względu na prace w czynnym budynku Wykonawca musi wykonać przed przystąpieniem do robót budowlanych plan organizacji placu budowy i uzyskać akcpetację Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane prace. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Natomiast na wyposażenie stałe, o którym mowa w pkt 3.3.10 siwz Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 24 miesiecy gwarancji. Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie gwarancji wykonywał nieodpłatnie niezbędne przeglądy techniczne sprzętu medycznego, określonego w pkt 3.3.10 siwz z częstotliwością zalecaną przez producenta.Oferta ponadto powinna zawierać informacje na temat możliwości serwisowania sprzętu medycznego, w tym wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności serwisowych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. 10. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w siwz, w szczególności w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych, Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały, produkty, urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów zaproponowanych w ofercie) wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych materiałów. 11. Zamawiający wymaga, aby w okresie od dnia przekazania wykonawcy terenu robót do dnia odbioru końcowego pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wymaganie powyższe dotyczy przede wszystkim pracowników ogólnobudowlanych, instalatorów i operatorów sprzętu budowlanego, wykonujących prace na placu budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Tym samym Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę minimum: 10 pracowników ogólnobudowlanych, 3 instalatorów elektrycznych, 1 instalatora sieci telekomunikacyjnych/ niskoprądowych, 3 instalatorów sanitarnych wod-kan, c.o., 1 operatora sprzętu budowlanego ( koparki, koparko-ładowarki itp.) na warunkach określonych powyżej. 12.W terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemny wykaz pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy, o których mowa w ust. 11, ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać oraz informacjami dotyczącymi zawartych z nimi umów o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 350 000,00 zł (słownie: trzysta piećdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w PKO BANK POLSKI S.A. nr 24 1020 3453 0000 8802 0141 8961. Wadium winno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 22.03.2018 r. godz. 9.30. Wskazanym jest kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału , najpóźniej w terminie składania ofert tj. 22.03.2018 r. godz. 9.30 w siedzibie zamawiającego w Sekretariacie (pok. nr 03 niski parter budynku). UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnych uznaje się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; -wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji); -formularz do oceny w kryterium „Doświadczenie kadry kierowniczej” sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2a do siwz; Uwagi: a. do oceny w kryterium „Doświadczenie kadry kierowniczej” nie może zostać przedstawiona inna osoba niż osoba wskazana na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1.2.3 lit. b) siwz, b. formularz do oceny w kryterium „Doświadczenie kadry kierowniczej” nie należy do dokumentów, o których mowa w art. 25 ustawy PZP, i w wypadku niezłożenia go wraz z ofertą lub złożenia dokumentu wadliwego, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawców do jego uzupełnienia. Brak dokumentu spowoduje, że Wykonawca otrzyma 0 pkt w tym kryterium. - Tabela Elementów Rozliczeniowych, wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 siwz; - dowód wniesienia wadium. -zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.7 lit a) lit. d) siwz – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, wzór zobowiązania stanowi zał. nr 8 do siwz -oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP-wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do siwz .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach