Przetargi.pl
Dobudowa punktów świetlnych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2014-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa punktów świetlnych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, o wartości zamówienia poniżej 5.186.000,00 EUR. 1. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres szczegółowy robót obejmuje: 1.1. przebudowę oświetlenia drogowego przy ulicy Kasprzaka, Laski i Budowlanych, 1.2. budowę oświetlenia drogowego przy ulicy Letniej, 1.3. budowę oświetlenia drogowego przy ulicy Stacyjnej. 2. Przed przystąpieniem do robót, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na własny koszt i na własne ryzyko: 2.1. ustalenia z firmą TAURON Dystrybucja SA terminów wyłączenia sieci oświetlenia ulicznego, 2.2. uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego , 2.3. zorganizowania zaplecza techniczno-socjalnego budowy; 2.4. dokonania uzgodnień z odpowiednimi jednostkami w zakresie oznakowania i organizacji ruchu wynikającej z przyjętej technologii organizacji robót w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia i prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP. 2.5 nieodpłatnego sporządzenia Programu Zapewnienia Jakości oraz planu BIOZ (bezpieczeństwo i ochrona zdrowia) niezwłocznie po podpisaniu umowy, jednak przed przekazaniem placu budowy i przystąpieniem do robót budowlano montażowych, 2.6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami będącymi przedmiotem umowy przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane, zgodnie z obowiązującym prawem. 2.7. W czasie realizacji umowy Wykonawca jest odpowiedzialny za dokładne wytyczenie robót zgodnie z projektem budowlanym, a po ich zakończeniu do sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej. 2.8. Roboty budowlane będą się odbywać w strefie niebezpiecznej, odległej od krawędzi jezdni o ok. 3.5 m, po której będzie się odbywał ruch pojazdów samochodowych. Z chwilą przejęcia placu budowy Wykonawca zobowiązuje się do: 2.8.1. urządzenia i utrzymania na własny koszt terenu udostępnionego przez Zamawiającego pod zaplecze budowy oraz teren budowy, 2.8.2. po zakończeniu prac Wykonawca uporządkuje teren zaplecza i place budów i przywróci je do stanu pierwotnego. 2.8.3. właściwej organizacji robót oraz należytego wykonania zobowiązań umownych, 2.8.4. ponoszenia całkowitej odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku lub w związku z prowadzonymi pracami. 2.8.5. naprawienia szkód wyrządzonych osobom trzecim w trakcie realizacji robót, 2.9. W ramach kosztów ogólnych budowy (wchodzących w skład kosztów pośrednich) Wykonawca będzie ponosił koszty: 2.9.1. wykonania i utrzymania zaplecza technicznego dla potrzeb budowy, 2.9.2. uzyskania od zarządcy drogi tj. Wydziału Komunikacji i Drogownictwa decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych; tekst jednolity (Dz. U. z 2013r. poz. 260 wraz z późn. zm.) 2.9.3. opracowania projektów organizacji ruchu na czas trwania robot, 2.9.4. oznakowania i bieżącego utrzymania organizacji ruchu w czasie trwania robót. 2.9.5. pełnej obsługi geodezyjnej dla celów prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia 2.9.6. utrzymania na bieżąco w czystości dróg dojazdowych do terenu budowy. 2.9.7. utrzymania ruchu na terenie budowy, zabezpieczenia dojść do posesji w okresie realizacji inwestycji. 2.9.8. składowania na składowiskach odpadów powstałych w wyniku realizacji inwestycji, 2.9.9. bieżących badań związanych z zagęszczaniem podłoża (wykopy pod kable, słupy itp.), 2.9.10. naniesienia zmian na mapie zasadniczej, 2.9.11. wykonania dokumentacji powykonawczej, 2.10.12. nadzorów branżowych użytkowników istniejącego uzbrojenia terenu, 2.11.13. ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności, 3. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na plac budowy pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą - Prawo budowlane, oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą, a także upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego. 4. dokonanie pomiarów GPS nowo wybudowanych lub zamontowanych punktów świetlnych w standardzie współrzędnych WGS 84 - wyniki pomiarów należy przekazać zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 6. Wykonawca po przejęciu placu budowy winien podjąć wszelkie niezbędne kroki związane robotami budowlanymi w celu ochrony środowiska, zarówno na terenie budowy, jak i w jego otoczeniu, 7. Wykonawca zobowiązuje się do stworzenia takich warunków wykonania przedmiotu umowy, które zapewnią całkowite bezpieczeństwo dla znajdujących się w obrębie robót ludzi i mienia. W szczególności Wykonawca będzie ponosił całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone choćby nieumyślnie w związku z wykonaniem niniejszej umowy, a także podjętymi przez Wykonawcę działaniami, 8. Wykonawca i Zamawiający będą uczestniczyć w naradach roboczych i koordynacyjnych, jakie mogą odbywać się na wniosek stron niniejszej umowy na terenie placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego. 9. W czasie wykonania przedmiotu umowy Wykonawca będzie usuwał i składował na własny koszt i na własne ryzyko wszelkie urządzenia pomocnicze oraz zbędne materiały, odpady i śmieci, stosując obowiązujące przepisy prawa, 10. Materiały i urządzenia montowane w ramach prac budowlanych powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art.10 ustawy Prawo budowlane oraz dokumentacji projektowej. 11. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać certyfikat na znak bezpieczeństwa, zgodność z Polską Normą, normą branżową lub aprobatą techniczną itp. na materiały i urządzenia stosowane do realizacji zadania. 12. Wykonawca w terminie dwóch (2) tygodni od daty podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania z podziałem na poszczególne zadania/ulice, który będzie stanowić Załącznik do umowy. Harmonogram winien być podpisany przez osoby reprezentujące Wykonawcę. 12.1. Harmonogram winien określać zakres, kolejność wykonywanych robót oraz terminy (jednostka czasu - 1 tydzień) rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów zadań oraz ich elementów. Wszelkie niezbędne zmiany w harmonogramie wynikające z zaistniałych zdarzeń w trakcie realizacji zadania, dokonuje Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej. Zatwierdzenie zmiany wymaga podpisów właściwych Inspektorów Nadzoru oraz Naczelnika Wydziału prowadzącego inwestycję lub jego zastępcy. 13. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłego przestrzegania terminów wykonania poszczególnych etapów robót wynikających z przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu. 14. Po zakończeniu prac Wykonawca ma obowiązek dostarczyć dokumentację techniczną w zakresie dotyczącym zgłaszanej do odbioru inwestycji, w tym informacje dotyczące wymaganego i uzyskanego poziomu natężenia oświetlenia lub luminancji. II.Rozwiązania równoważne 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2 Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ, w szczególności dokumentacji projektowej. III.Ubezpieczenia 1.Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu umowy musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało niniejsze ogłoszenie o zamówieniu w BZP. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. Nie później niż w ostatnim dniu ważności ubezpieczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy o przedłużonym terminie ważności. 2.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania umowy, na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie. 3.W przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć ważność polisy do dnia ustalonego przez Strony. 4.Niedostarczenie polisy w terminie traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy i skutkowało będzie obowiązkiem zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w § 11 ust. 2 projektu umowy. IV. Gwarancja i rękojmia 1. Strony na wykonane prace ustalają okres rękojmi wynoszący 12 miesięcy, liczony od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 2. Na wykonane roboty i materiały ustala się okres gwarancji jakości wynoszący 60 m-cy, którego początek liczony jest od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach