Przetargi.pl
dobudowa pomieszczenia archiwum do budynku Biura Powiatowego ARiMR wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, CO oraz przebudową istniejącej kanalizacji deszczowej i wykonaniem ogrodzenia posesji w Górze przy ul. Armii Polskiej 8.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3697400 , fax. 071 3643702
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny
    ul. Giełdowa 8 8
    52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3697400, fax. 071 3643702
    REGON: 01061308300029
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dobudowa pomieszczenia archiwum do budynku Biura Powiatowego ARiMR wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, CO oraz przebudową istniejącej kanalizacji deszczowej i wykonaniem ogrodzenia posesji w Górze przy ul. Armii Polskiej 8.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dobudowa pomieszczenia archiwum o powierzchni zabudowy 44,46 m? wraz z instalacją elektryczną, instalacją CO do istniejącego budynku biurowego Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Górze przy ul. Armii Polskiej 8 oraz przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej i wykonanie ogrodzenia. Zakres robót budowlanych obejmuje: - przygotowanie terenu pod dobudowę (w tym wycinka drzew), - dobudowę, - roboty w zakresie instalacji elektrycznej i CO, - przebudowę kanalizacji deszczowej, - wykonanie ogrodzenia, - prace wykończeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, oraz w Przedmiarze Robót stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452628009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł). Wadium może być wniesione w: (a) pieniądzu, (b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, (c) gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, (d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium w formie pieniądza należy wnieść na konto w Banku BGŻ o/Wrocław 36 2030 0045 1110 0000 0043 7800, z dopiskiem na przelewie: Wadium na dobudowę pomieszczenia archiwum w BP Góra. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć w oryginale w Dolnośląskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Biurze Oddziału Regionalnego, I piętro, pokój nr 114. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Warunek 1: dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi (posiadanie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia), - kierowania robotami instalacyjno-elektrycznymi (posiadanie uprawnień branżowych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia) - kierowania robotami instalacyjno - sanitarnymi (posiadanie uprawnień branżowych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia) Warunek 2: wybudowanie obiektu budowlanego pod klucz o powierzchni zabudowy ok. 50 m? +- 5%. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek 1: posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym lub zdolności kredytowej do wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł (słownie sto tysięcy zł), Warunek 2: posiadanie polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł (słownie sto tysięcy zł), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IV niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 4. Dokument potwierdzający nadanie osobie, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Dokument potwierdzający nadanie osobie, która będzie pełniła funkcję kierownika robót instalacyjno-elektrycznych, uprawnień branżowych w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Dokument potwierdzający nadanie osobie, która będzie pełniła funkcję kierownika robót instalacyjno-sanitarnych, uprawnień branżowych w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Zaświadczenie o wpisie na listę członków odpowiedniej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 8. Zaświadczenie o wpisie na listę członków odpowiedniej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót instalacyjno-elektrycznych, potwierdzające posiadanie uprawnień branżowych w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 9. Zaświadczenie o wpisie na listę członków odpowiedniej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót instalacyjno-sanitarnych, potwierdzające posiadanie uprawnień w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Ww. osoby musza być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa , co należy potwierdzić aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę. Osoby posiadające uprawnienia budowlane wydane po dniu 14.02.1995 r. musza być wpisane do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, co należy potwierdzić decyzją wydaną przez GINB. 10. Potwierdzenie wykonania jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie. 11. Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł (pięćset tysięcy złotych). 12. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy zł). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt. 2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach