Przetargi.pl
Dobudowa klatki schodowej ewakuacyjnej do budynku Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej

Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, Al. Partyzantów 28
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 886 33 43 , fax. 0-81 888 40 76
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza
    Al. Partyzantów 28 28
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 0-81 886 33 43, fax. 0-81 888 40 76
    REGON: 06008945300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawypz.27.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa klatki schodowej ewakuacyjnej do budynku Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dobudowa klatki schodowej ewakuacyjnej do budynku Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo- Wychowawczej w Puławach. W zakres prac budowlanych wchodzi: wytyczenie osi fundamentów, wykonanie wykopów, wykonanie fundamentów, wykonanie ścian fundamentowych, wykonanie ścian zewnętrznych i konstrukcji schodów, wykonanie stropodachu i prac dekarskich, montaż stolarki, montaż elementów zabezpieczenia p. poż,, wykonanie instalacji elektrycznej oraz roboty wykończeniowe wewnętrzne. Szczegółowy zakres robót określa: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Projekt budowlany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454252009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł. (dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający dokona niezwłocznej oceny spełniania warunków określonych w punktach 1- 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, wymaganych od wykonawców potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Warunki będą oceniane według kryterium spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełniony i podpisany formularz oświadczenie z art.22 ustawy- załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz osób i podmiotów (co najmniej jedna), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wymagany kierownik budowy mający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi). W przypadku, gdy wykonawca wskazuje w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ 4. Wykaz, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu prac budowlanych o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, o wartości minimum 120.000 brutto zł każda, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przez Wykonawcę przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, miejsca wykonania, dat wykonania oraz odbiorcy- załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, że dwie roboty budowlane wymienione w punkcie 4 zostały wykonane należycie (co najmniej dwie wskazane roboty budowlane).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawypz.27.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach