Przetargi.pl
Dobudowa dźwigu dla osób niepełnosprawnych w Gimnazjum Nr 3 w ramach zadania pn: Przystosowanie Gimnazjum Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez likwidację barier w zakresie poruszania się

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67200 Głogów, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 767 265 437
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10
    67200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 767 265 437
    REGON: 39064729700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa dźwigu dla osób niepełnosprawnych w Gimnazjum Nr 3 w ramach zadania pn: Przystosowanie Gimnazjum Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez likwidację barier w zakresie poruszania się
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. „Dobudowa dźwigu dla osób niepełnosprawnych w Gimnazjum Nr 3 w ramach zadania pn.: „Przystosowanie Gimnazjum Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez likwidację barier w zakresie poruszania się”. Zakres rzeczowy robót obejmuje wykonanie : Branża budowlana: 1.Roboty rozbiórkowe - kpl. 3.Wykop pod płytę fundamentową - ok. 18,144 m3 4.Odeskowanie wykopu - ok. 21,840 m2 5.Płyta fundamentowa żelbetowa - ok. 1,713 m3 6.Belki, podciągi, wieńce żelbetowe - ok. 2,280 m3 7.Płyta stropowa żelbetowa - ok. 5,069 m2 8.Wykucie otworów w ścianach - ok. 2,880 m3 9 Ściany z bloczków betonowych - ok. 20,539 m3 10.Montaz nadproży prefabrykowanych - ok.17,000 m 11.Montaż nadproży z belek stalowych - ok. 2,560 m 12.Demontaż instalacji c.o. - ok. 14,240 m 14.Posadzki cementowe - ok.19,196 m2 15.Tynki wewnętrzne - ok.115,039 m2 16.Roboty dachowe - kpl. 17.Przeszklenie elewacji - kpl. 18 Drzwi stalowe - 5 szt 19.Elewacja z paneli - ok.88,636 m2 20.Zadaszenie wejścia do szybu - 1 kpl. 21.Dojscie do szybu o nawierzchni granitowej - ok.5,276 m2 22.Dostawa i montaż dźwigu osobowego - 1 kpl. 23.Transport ziemi i gruzu wraz z kosztami składowania - ok.20,808 m3 Branża elektryczna: 1.Modernizacja rozdzielnicy (RG) – zgodnie z proj. - 1 szt. 2.Montaż wyłącznika przeciwporażeniowego (63 A) - 1 szt. 3.Montaż linii zasilającej n/n 0,4 kV YDy 5x6 mm2 - 42 mb 4.Montaż rur osłonowych o śr. 28 mm2 - 13 mb. 5.Montaż rur osłonowych o śr. 22 mm2 - 50 mb. 6.Montaż rur osłonowych o śr. 20 mm2 - 20 mb. 7. Montaż przewodów YDy 3 x 1,5 mm2 - 20 mb. 8. Montaż przewodów YDy 3 x 2,5 mm2 - 20 mb. 9.Montaz przewodów YDy 5 x 1,5 mm2 - 30 mb. 10.Montaż osprzętu: - Oprawy oświetleniowe - 8 szt. - Gniazda instalacyjne - 1 szt. 11 .Montaż instalacji wyrównawczej - Bednarka FeZn 30x4 - 8 mb. - Złącze kontrolne + uchwyt uziemiający - 1 kpl. 12.Montaż instalacji telefonicznej: - Rura osłonowa o śr. 18 mm2 - 40 mb. - Montaż przewodów YTKSY 3 x 2 x 0,5 mm2 - 45 mb. 13. Montaż ogrzewania podłogi kabiny (mata grzewcza) - 1 kpl. 14. Pomiary kontrolno-odbiorcze - 1 kpl. Uwaga! Na żądanie Inwestora należy zastosować oprawy z LED-owym źródłem światła. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ Wyjaśnienie: Dokumentację projektowo-kosztorysową na dobudowę dźwigu dla osób niepełnosprawnych w Gimnazjum Nr 3 opracowało biuro projektowe Horwat-Architekci z Wrocławia. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz STWiORB) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262300-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 9.300,00 złotych słownie: dziewięć tysięcy trzysta złotych 00/100. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Miejska Głogów Oddział BGŻ w Głogowie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0192 9720 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach