Wojewódzkie Centrum Onkologii Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 2
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3419348 , fax. 058 3419348
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Onkologii Samodzielny Publiczny ZOZ
ul. M. Skłodowskiej-Curie 2 2
80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3419348, fax. 058 3419348
REGON: 19190691000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpo.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dobudowa do istniejącego budynku Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku przy Al.Zwycięstwa 31/32 Pracowni Diagnostyki Obrazowej i Gabinetów lekarskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowe wykonanie robót budowlanych, których przedmiotem jest Dobudowa do istniejącego budynku Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku przy Al.Zwycięstwa 31/32 Pracowni Diagnostyki Obrazowej i Gabinetów lekarskich; wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5.150 000,00 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 25 000,00 zł 2)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, z tym że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109 poz. 1158, z późniejszymi zmianami)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zgodnie z art.22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; w szczególności Wykonawca powinien wykazać minimum dwie roboty budowlane, tożsame z przedmiotem niniejszego postępowania tzn. dotyczące obiektów służby zdrowia, o wartości brutto zamówienia nie mniejszej, niż 700 000.; zł każdy (pozostałe wykazane roboty mogą dotyczyć innych obiektów budowlanych); - wykażą, że Kierownik Budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz osoby, które będą wykonywać zamówienie w branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych a także w branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -posiadają doświadczenie (co najmniej 5 -cio letnie) i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 300.000; zł oraz posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 600 000; zł, d) ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 ustawy Pzp Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie kompletności oraz poprawności dokumentów oraz oświadczeń złożonych przez Wykonawców, zgodnie z wymogami zawartymi w pkt V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Ofertę należy sporządzić w oparciu o Formularz oferty, stanowiący zał. nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) tabela elementów scalonych - wg zał. nr 2 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 uPzp - w/g zał. nr 3 do SIWZ; d) wykaz wykonanych robót budowlanych - wg zał. nr 4 do SIWZ; e) dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane wg zał. nr 4 do SIWZ, zostały wykonane należycie np. referencje , protokoły odbioru robót; f) wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - w/g zał. nr 5 do SIWZ; g) dokumenty potwierdzające, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg zał. nr 5 do SIWZ, posiadają uprawnienia określone w pkt.IV.1)b), h) informacja o podwykonawcach - w/g zał. nr 6 do SIWZ i) oświadczenie z art. 25 uPzp - wg zał. nr 7 do SIWZ j)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, k) zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy - w/g zał. nr 9 do SIWZ l) pełnomocnictwo dla osoby, która w imieniu podmiotów występujących wspólnie składa ofertę, ł) pełnomocnictwo dla osoby /osób, składającej oświadczenie woli w imieniu podmiotu składającego ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów załączonych do oferty(szczególnie KRS), m) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych, o których mowa w pkt.IV.1)c) lub zdolność kredytową Wykonawcy w tej wysokości, wystawiona nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert n)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości określonej w pkt. IV.1)c) , z zastrzeżeniem , iż w przypadku polisy zawartej na krótszy okres, Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia ważności polisy na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. o) kosztorys ofertowy (sporządzony na podstawie przedmiaru robót i Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych) p)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , r) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych podlegających odpowiedzialności za czyny zabronione pod groźbą kary, s) dowód wpłaty wadium - dla wadium wniesionego w pieniądzu dowód jego wniesienia stanowi kopia przelewu potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem t) oświadczenie o kompletności dokumentacji projektowej - wg zał. nr 11 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpo.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń w budynku B przy Al. Gen. Hallera 16/18 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS w Tczewie, przy ul. Jagiellońskiej 55
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa węzła żywienia w Szkole Podstawowej Nr 44 w Gdańsku, ul. Jagiellońska 24
Dodano: 2016-07-01 - Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 25 w Pruszczu Gdańskim.
Dodano: 2016-07-01 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na budowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Cecenowo. Oznaczenie postępowania: ZP.271.03.2016
Dodano: 2016-06-27 - Modernizacja budynku warsztatowo - garażowego Nadleśnictwa Rytel
Dodano: 2016-06-21 - Przebudowa pomieszczeń baru z salą konsumpcyjną i zapleczem kuchennym w budynku Urzędu Miasta w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12.
Dodano: 2016-05-27 - Modernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Starogardzie Gdańskim
Dodano: 2016-05-24 - Przebudowa zaplecza szatniowo - sanitarnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 5 w Gdańsku, ul. Na Zaspę 31
Dodano: 2016-05-23 - Przebudowa pomieszczeń zaplecza węzła żywienia oraz odwodnienie i zagospodarowanie terenu Przedszkola Nr 46 w Gdańsku, ul. Szuwary 2
Dodano: 2016-05-06