Przetargi.pl
Dobudowa do istniejącego budynku głównego Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Przemyślu przy ul. Jasińskiego 15 dodatkowej klatki schodowej z szybem windowym i dźwigiem dla osób niepełnosprawnych w celu udostępnienia kolejnych pomieszczeń zakładu na II i III piętrze do celów rehabilitacji, terapii i edukacji zdrowotnej osób niepełnosprawnych

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Jasińskiego 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6783038 , fax. 016 6488945
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy
    ul. Jasińskiego 15 15
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6783038, fax. 016 6488945
    REGON: 00029268100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zolprzemysl.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa do istniejącego budynku głównego Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Przemyślu przy ul. Jasińskiego 15 dodatkowej klatki schodowej z szybem windowym i dźwigiem dla osób niepełnosprawnych w celu udostępnienia kolejnych pomieszczeń zakładu na II i III piętrze do celów rehabilitacji, terapii i edukacji zdrowotnej osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dobudowa do istniejącego budynku głównego Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Przemyślu przy ul. Jasińskiego 15 dodatkowej klatki schodowej z szybem windowym i dźwigiem dla osób niepełnosprawnych w celu udostępnienia kolejnych pomieszczeń zakładu na II i III piętrze do celów rehabilitacji, terapii i edukacji zdrowotnej osób niepełnosprawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. nr 164 z 2006r. poz. 1163 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy, a także spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie (wg wzoru stanowiącego zał. nr 2. do SIWZ ), że spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy,
    2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ,
    3. Kosztorysy ofertowe oddzielne dla każdego przedmiaru robót dołączonego do SIWZ sporządzone przez wykonawcę metodą szczegółową (w 2 egz.), w systemie ZUZIA lub NORMA wraz z zestawieniem kosztorysów, zawierającym wartość robót netto, podatek VAT i wartość brutto
    4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z powyższych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że profil działania Wykonawcy odpowiada rodzajowi przedmiotu zamówienia oraz wskazywać osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy.
    5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - minimum dwóch o wartości nie mniejszej niż wartość brutto złożonej oferty - z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie
    7. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom
    8. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.6.2. SIWZ - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją -za zgodność z oryginałem- pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.6.2. oraz jej podpisem.
    9. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zolprzemysl.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach