Przetargi.pl
Dobudowa do budynku SP w Brodach pomieszczeń z przeznaczeniem m.in. na magazyn sprzętu sportowego oraz przebudowa i modernizacja istniejących pomieszczeń sanitarnych

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2010-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa do budynku SP w Brodach pomieszczeń z przeznaczeniem m.in. na magazyn sprzętu sportowego oraz przebudowa i modernizacja istniejących pomieszczeń sanitarnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Zamówienie obejmuje realizację zadania pod nazwą Dobudowa do budynku SP w Brodach pomieszczeń z przeznaczeniem m.in. na magazyn sprzętu sportowego oraz przebudowa i mo-dernizacja istniejących pomieszczeń sanitarnych, w tym m. in.: 1) w zakresie robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe, b) wywóz gruzu i materiałów rozbiórkowych, c) wykonanie: - fundamentów z betonu B-20 zbrojonych stalą A-III i A-0, - ścian z bloczków silikatowych 24 cm na zaprawie klejowej, - ścian działowych z bloczków silikatowych 12 cm na zaprawie klejowej, - komina z bloczków SILKA na zaprawie klejowej, - wieńców i nadproży, - podłóg betonowych o gr. 15 cm zbrojonych, - posadzek z płytek gresowych o wym ok. 30x30 cm i wykładziny rulonowej, o wysokiej odporności na ścieranie, - tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych, - tynków zewnętrznych mineralnych gładkich, - licowania ścian płytkami o wym. ok. 20x25 cm na zaprawie klejowej, - obróbek blacharskich z blachy powlekanej, - schodów zewnętrznych i pochylni z betonu B-20, wykończonych płytkami mrozoodpornymi, - stropodachu żelbetowego o gr. płyty 20 cm z betonu B-20, zbrojonej krzyżowo stalą A-III; - roboty izolacyjne cieplne i przeciwdźwiękowe - pokrycia dachu papą termozgrzewalną, - dwukrotnego malowania farbą emulsyjną sufitów i ścian, - malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową, d) montaż: - kabin sanitarnych w zabudowie płytowej systemowej, - stolarki okiennej z PCV oraz parapetów zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej o gr. min. 0,55 mm, - stolarki drzwiowej wewnętrznej drewnianej, - stolarki drzwiowej zewnętrznej z PCV w kolorze białym, e) utwardzenie ciągu pieszego kostką betonową o gr. 8 cm w kolorze szarym na podsypce cementowo -piaskowej, 2) w zakresie robót sanitarnych wykonanie: a) instalacji wodociągowej z rur polipropylenowych, b) instalacji kanalizacyjnej z rur PCV, c) instalacji centralnego ogrzewania z rur miedzianych, d) prób szczelności, e) montażu: umywalek porcelanowych i baterii umywalkowych, ustępów typu kompakt, pisuarów, grzejników aluminiowych typu G-500, 3) w zakresie robót elektrycznych wykonanie: a) rozdzielni, b) instalacji oświetleniowej, c) instalacji gniazd 1-fazowych, d) instalacji oświetlenia awaryjnego, e) instalacji odgromowej, f) montażu: wyłączników i gniazd wtyczkowych, opraw naściennych i sufitowych, wyłączni-ka głównego. 1.2 Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany pn. Przebudowa, rozbudowa istniejącej szkoły podstawowej w Brodach na działce nr 362/1, opracowany przez Przedsiębiorstwo Pro-dukcyjno Handlowo Usługowe JT Chojnice ul. Szpitalna 1C. 1.3 Wykonawca musi uwzględnić: 1) wywiezienie materiałów rozbiórkowych i odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizacją oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 2) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 3) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 4) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków 5) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie zobowiązuje się do wskazania nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 1.4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania zadania na koszt Wykonawcy. 1.5. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach