Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher ogłasza przetarg
- Adres: 02-637 Warszawa, ul. Spartańska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 228 449 406
- Data zamieszczenia: 2019-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
ul. Spartańska 1
02-637 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 228 449 406
REGON: 28856700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartanska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dobudowa 2 klatek schodowych do budynku A kompleksu Instytutu – sprawa nr 45/PN/2018/JS - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe, bezusterkowe wykonanie wszystkich świadczeń, jakie są konieczne do kompletnego, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa, wykonania zadania pn. „Dobudowa 2 klatek schodowych do budynku A kompleksu Instytutu”, celem poprawy standardów i dostosowania do obowiązujących przepisów w zakresie określonym łącznie we wszystkich dokumentach jakie zostały udostępnione w dowolnej formie Wykonawcy w tym m. in.: dokumentacji projektowej, STWiORB, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym Umową, zwane dalej „robotami” lub „robotami budowlanymi”. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje również prace nie wskazane wprost w treści Umowy i załączników do Umowy, a konieczne do całkowitego i kompleksowego wykonania przedmiotu umowy. Zadanie należy wykonać w zakresie i w sposób umożliwiający Zamawiającemu zgodne z jego przeznaczeniem i z odpowiednimi przepisami korzystanie z obiektu wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu w części objętej zamówieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. W dokumentacji projektowej zakres prac został szczegółowo opisany. Prace budowlane będą realizowane zgodnie z dokumentacją projektową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości: 70 000,00 zł (słownie: złotych siedemdziesiąt tysięcy groszy 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy z podaniem cen jednostkowych sporządzony na podstawie przedmiaru robót dołączonego do dokumentacji projektowej; kosztorys stanowi jedynie informację o sposobie obliczenia ceny i nie będzie sprawdzany oraz poprawiany, a Zamawiający przyjmuje, że prawidłowo podano cenę ryczałtową ogółem w Formularzu ofertowym. Kosztorys w tym w szczególności ceny jednostkowe będą jednak podstawą do badania ceny rażąco niskiej i ewentualnych rozliczeń w trakcie realizacji. 3) Harmonogram rzeczowy – finansowy uwzględniający wymagania: w związku z finansowaniem zamówienia ze środków zewnętrznych, w realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić́, że wartość́ wykonanych robót w poszczególnych okresach rozliczeniowych musi wynieść́: 1) w roku 2019 – 1.622.000,00 zł brutto, w okresie rozliczeniowym do dnia 7 grudnia 2019 r., 2) do 30 kwietnia 2020 roku – zapłata pozostałej kwoty, z zastrzeżeniem, że w przypadku uzyskania dodatkowego finansowania zapłata za całe zamówienie nastąpi w roku 2019. Powyższe warunki muszą być́ uwzględnione w realizacji zamówienia oraz w harmonogramie Wykonawcy przedstawionym wraz z ofertą. Odstępstwo od warunku określonego powyżej, traktowane będzie przez Zamawiającego jako złożenie oferty niezgodnej z treścią̨ SIWZ. W zakresie dotyczącym płatności w roku 2019 za realizację zadania po odbiorze robót przez Inspektora nadzoru potwierdzonej Protokołem odbioru potwierdzonym przez Wykonawcę i Inspektora nadzoru inwestorskiego i wystawieniu faktury przez Wykonawcę do kwoty 1.622.000,00 zł, pozostała kwota płatna do 28 lutego 2020 roku. W przypadku uzyskania dodatkowego dofinansowania możliwość zapłaty za całe zamówienie w roku 2019, 4) dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp. 5) dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób podpisujących ofertę. 6) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia − pełnomocnictwo (w oryginale), które musi zawierać w szczególności wskazanie: oznaczenia postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika, 7) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – oryginał pełnomocnictwa − w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie − określający jego zakres. Pełnomocnik posługujący się pełnomocnictwem ma obowiązek złożyć wraz pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób, które udzieliły pełnomocnictwa, do reprezentowania Wykonawcy udzielającego pełnomocnictwa. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16